Nietmeer Geplaatst 8 september 2018 Rapport Share Geplaatst 8 september 2018 Goedemorgen allemaal, Dagpact: Nietmeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 8 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2018 Je ruikt de herfst al in de lucht. Al om 6 uur wakker en met de hond naar buiten geweest. Ik mis de zomer nu al.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 september 2018 Rapport Share Geplaatst 8 september 2018 Goeie morgen Nietmeer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 8 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2018 Goedemorgen Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 september 2018 Rapport Share Geplaatst 8 september 2018 Goedemorgen frummers, Heerlijk geslapen hier. Nu eerst een bakje en dan snel de hond uitlaten en aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 september 2018 Rapport Share Geplaatst 8 september 2018 Goedemorgen wat een haast @Yvonne het is weekend hoor. Eerst koffie graag extra sterk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 september 2018 Rapport Share Geplaatst 8 september 2018 Alsjeblieft Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 september 2018 Rapport Share Geplaatst 8 september 2018 Dank je wel Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 september 2018 Rapport Share Geplaatst 8 september 2018 goeiemorgen frummers, Bol ik ga je gembertip proberen hoor, mooie plant en extra gember win-win thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 8 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2018 Ja ik zat er ook al over te denken. Ik vroeg me af of je een overdosis gember zou kunnen nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 september 2018 Rapport Share Geplaatst 8 september 2018 Goedemorgen lieve mensen Dagpact Nietmeer Antoinnette Dank voor de heerlijke koffie Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hannahs Geplaatst 8 september 2018 Rapport Share Geplaatst 8 september 2018 Goedemorgen allemaal! Vanmorgen wakker geworden met een buitengewoon goed humeur, fris & fruitig. Het weekend ziet er ineens heel anders uit dan gisteren. Gek toch, die stemmingswisselingen! Ik wens ieder van jullie een fijne zaterdag Dagpact: Nietmeer Antoinnette Hannahs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 september 2018 Rapport Share Geplaatst 8 september 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 8 september 2018 Rapport Share Geplaatst 8 september 2018 Goedemorgen Was gedaan, boodschappen binnen en nu ruzie met dochter over het huiswerk. Zucht. Koffie dus nu maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 september 2018 Rapport Share Geplaatst 8 september 2018 Even draadje omhoog halen...goedemiddag overigens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 september 2018 Rapport Share Geplaatst 8 september 2018 Gisteren is mijn kleinzoon 1 jaar geworden en maandag is mijn jongste dochter jarig. Morgen vieren we dat in 1 keer bij oudste thuis samen met ex en haar partner. Zie er tegen op aan de andere kant ook dankbaar dat het weer samen kan smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 8 september 2018 Rapport Share Geplaatst 8 september 2018 Goedemiddag Vandaag veel gewandeld lekker hoofd leeg maken. 17000 stappen! Nu moe haha Fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 september 2018 Rapport Share Geplaatst 8 september 2018 Goedemiddag Vandaag open Monumentendag, voor mij weer de eerste keer als vrijwilliger in een mooi pand ( na 6,5 mnd). Nu erg moe en een zeer lijf, maar wél tevreden. @Bor sterkte Asterix en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 september 2018 Rapport Share Geplaatst 8 september 2018 Ha allemaal, druk dagje. Wil de ‘opruim’ op een rustige manier voortzetten. Elke keer iets meer uit het huis dan erin komt. Moe nu. Zie nu wat jarenlang verwaarlozen van mezelf ook met huis heeft gedaan... gewoon omdat ik geen energie had om meer ge doen dan ik deed. Nu eerst de basis op orde. Mezelf, gezin, ons huis. Daarna pas de rest van de wereld. Ben nog wel even bezig, maar heel bevredigend. @Jannigje, wat fijn om te lezen. @Lars lieverd, wat doe je het knap. Niet bijgelezen verder. Nu naar oud papier.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hannahs Geplaatst 8 september 2018 Rapport Share Geplaatst 8 september 2018 Voor mij is de dag weer voorbij! alvast lekker slapen voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 september 2018 Rapport Share Geplaatst 8 september 2018 @Borsterkte met je vader. Iedereen: slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden