Lars Geplaatst 2 september 2018 Rapport Share Geplaatst 2 september 2018 Goedemorgen. Vandaag onze laatste dag morgen weer naar huis. Nog even een dagje genieten van de zon en het eten Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 september 2018 Rapport Share Geplaatst 2 september 2018 (bewerkt) Fijne dag @Lars. Wij gaan vandaag naar huis. 2 september 2018 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2018 Goede reis naar huis @Lika vind je het fijn of juist niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 september 2018 Rapport Share Geplaatst 2 september 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 2 september 2018 Rapport Share Geplaatst 2 september 2018 Goedemorgen Dat is snel gegaan @Lars Maar top gedaan! Fijne reis @Lika Fijne dag iedereen Hier nog even moed verzamelen voor morgen. Gisteren heel wat stappen gemaakt 15000 Mijn manier om met stress om te gaan beter dan drinken denk ik dan maar Lang geslapen dus dat is wel lekker We gaan er gewoon maar voor ik vind mijn werk te leuk om het te laten verknallen Voor iedereen die het nodig heeft: Sterkte lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 2 september 2018 Rapport Share Geplaatst 2 september 2018 Geniet er nog even van dan Lars! Gaat een week snel hè, als je het naar je zin hebt Lika weer op huis aan dus...succes met pakken en de reis terug. En de troep na thuiskomst Gypsy leuk werk is heel belangrijk. Je brengt er genoeg uren door in de week. Zeker niet laten afpakken! Hier een rommeldagje. Druk genoeg geweest gisteren dus vandaag een beetje kalm aan. Wel wat boodschappen doen nog denk ik. Ik zie het wel. Niks moet, alles kan Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 september 2018 Rapport Share Geplaatst 2 september 2018 Goedemorgen. Fijne terugkomst alvast aan de vakantiegangers! Ik zit klaar voor de rommelmarkt. Nog ff aan t wachten tot dochter onder de levenden is want zij moet mee sjouwen. Geen vervoer deze keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 september 2018 Rapport Share Geplaatst 2 september 2018 @Gypsy, ik ben ongelooflijk trots op jou!! Iemand 'verliezen' waar je van hield of oprecht om gaf is voor mij één van de moeilijkste gegevens. En jij blijft staan. Dat vind ik super maar dan ook supermooi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 september 2018 Rapport Share Geplaatst 2 september 2018 Dochter is onder de levenden. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 2 september 2018 Rapport Share Geplaatst 2 september 2018 1 minuut geleden zei fleurtje: @Gypsy, ik ben ongelooflijk trots op jou!! Iemand 'verliezen' waar je van hield of oprecht om gaf is voor mij één van de moeilijkste gegevens. En jij blijft staan. Dat vind ik super maar dan ook supermooi!! Dank je wel lieverd Ik ga niet beweren dat ik het makkelijk vind hoor maar ik wil dit gewoon niet opgeven Ik ben zover gekomen het zou zonde zijn IJsvogel en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 2 september 2018 Rapport Share Geplaatst 2 september 2018 Goedemorgen, fijne mooie dag allemaal ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2018 Rapport Share Geplaatst 2 september 2018 goeiemorgen frummers, een zonnige dag! ik geniet me suf weer zon, zee en zalig leven. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 september 2018 Rapport Share Geplaatst 2 september 2018 Ha Vol! @fleurtje vanavond ben je rijk!!! enne: @Gypsy Fleurtje heeft helemaal gelijk. Wat doe je dit knap. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2018 Rapport Share Geplaatst 2 september 2018 Goedemorgen frummers, Wat een heerlijke stille zondagochtend hier. Bakje erbij en genieten nog even. Lika goede 'terugreis', al met al een mooie week achter de rug geloof ik? Nicky, fijn dat gisteren geslaagd was en lekker genieten van de rust van vandaag. Lars, nog even genieten van deze laatste bijzondere dag... fijn man. Gypsy.. sluit me helemaal bij Fleurtje aan ook, super hoe je het opvangt allemaal. Fleurtje, heel veel plezier en succes op de markt, laat je nog even weten hoe het was? Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 2 september 2018 Rapport Share Geplaatst 2 september 2018 Dank jullie ik word er verlegen van Veel plezier op de rommelmarkt @fleurtje Ik vind ze ook heel erg leuk maar vaak te druk Ik ga vandaag nog even lekker wandelen kijken of ik gisteren kan overtreffen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2018 Rapport Share Geplaatst 2 september 2018 (bewerkt) Was ik toch nog bijna vergeten de slingers op te hangen : Bolletje en Vol, van harte gefeliciteerd. (()) Jullie hebben een schitterende dag uitgekozen om jarig te zijn... Dat er voor beiden maar een mooi en gezond jaar in het verschiet mag liggen... 2 september 2018 bewerkt door Yvonne Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 2 september 2018 Rapport Share Geplaatst 2 september 2018 2 minuten geleden zei Yvonne: Was ik toch nog bijna vergeten de slingers op te hangen : Bolletje en Vol, van harte gefeliciteerd. (()) Jullie hebben een schitterende dag uitgekozen om jarig te zijn... Dat er voor beiden maar een mooi en gezond jaar in het verschiet mag liggen... Gefeliciteerd allebei! Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 2 september 2018 Rapport Share Geplaatst 2 september 2018 Van harte gefeliciteerd Bol en Vol! Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2018 Rapport Share Geplaatst 2 september 2018 40 minuten geleden zei Gypsy: Gefeliciteerd allebei! Bol en Vol Volle aai ovet de bol. Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 september 2018 Rapport Share Geplaatst 2 september 2018 Van harte Bol en Vol ook van mij. Ik bedacht me net dat mijn leven we zonder jullie ALLEMAAL minder aangenaam zou zijn. Dank jullie dus. Ja, @Yvonne het was een fijne week. Een fijne vier weken zelfs. Alleen lastig gevallen door mijn eigen hardnekkige hersenspinsels... Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 2 september 2018 Rapport Share Geplaatst 2 september 2018 2 uur geleden zei Lika: Alleen lastig gevallen door mijn eigen hardnekkige hersenspinsels... Kun je die niet eens een keer op vakantie sturen? Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 september 2018 Rapport Share Geplaatst 2 september 2018 Trug. Speciaal voor ons (Dyanevereniging) gebrouwen jubileumbiertje gekocht met bijbehorend (proef)glas met opdruk. Voor in de vitrinekast. Zal best lekker zijn. Hoewel de inhoud me misschien meer zal doen: schuld, schaamte en nog meer narigheid, hou ik het maar bij wat het uiterlijk van dat flesje met me doet: herinnering aan een geslaagd jubileumweekend. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2018 Mijn dochter heeft aan een parachuut gehangen die werd voort getrokken door een boot. Was heel gaaf zegt ze. Nu gaan we douchen dan nog even winkelen. Straks eten en vanavond op terras al zal ik niet laat in bed liggen. Morgen nog ontbijt en dan naar vliegveld en om half 12 vliegen we weer terug Nietmeer, Vol, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 2 september 2018 Rapport Share Geplaatst 2 september 2018 Gefeliciteerd Vol en Bol! Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 september 2018 Rapport Share Geplaatst 2 september 2018 Te laat voor hightea, dan maar barbecue. maar wel een vegetarische, moohahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden