Spring naar bijdragen

Zaterdag 25 augustus 2018


Yvonne

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei BeamMeUpJim:

Maar vegetarische tonijn en gamba's, bestaat dat?

Hebben die smaaktoevoeging of iets, weet niet wat ik mij daarbij voor moet stellen.

Bestaan inmiddels echt Jim, vraag me niet hoe ze het maken... maar het is te eten. 
Op vega gebied zijn we echt niet meer afhankelijk van alleen tofu en aanverwanten... 
Wij eten al jaren geen vlees meer, wel vis, maar ook dat wordt steeds minder.... 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is zoveel tegenwoordig Nicky, en bij sommige artikelen is het bijna niet meer te proeven of het vega of vlees is. 
In het begin was het heel erg zoeken  en puzzelen om lekker eten op tafel te zetten, maar zo langzamerhand heb ik wel geleerd om
'niet vega' recepten automatisch te vertalen naar vega.. 
En google maar eens, er is echt heel veel lekkers te vinden... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Yvonne:

Bestaan inmiddels echt Jim, vraag me niet hoe ze het maken... maar het is te eten. 
Op vega gebied zijn we echt niet meer afhankelijk van alleen tofu en aanverwanten... 
Wij eten al jaren geen vlees meer, wel vis, maar ook dat wordt steeds minder.... 
 

tofu knagen was idd het 1e waar ik aan dacht haha.

Ik val trouwens snel af, ondanks gevarieerd eten, pizza tonno, piza hawaii, pizza supreme, en af en toe mc donalds. Iemand tips om aan te komen, ik eet graag vlees. Een probleem van de afgelopen 15 jaar, ik heb geen lintworm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei NickyLJ80:

Spinazie met aardappels stampen, kruidenroomkaas erdoor. Wat geraspte kaas en eventueel een eitje erbij of spekjes erdoor. Hier de enige manier om spinazie bij mijn dochter maar binnen te krijgen. We eten dat morgen.

Klinkt goed, waar is hier?

Met eitje is inderdaad hoe oma het maakte, heerlijk. Zo even melk, spinazie, aardappelen en eieren in huis halen, dankjewel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, gat in de dag geslapen. Maandelijks gebeuren komt eraan. Pijn in rug, moe en van de trap gevallen gisteren. Ik herken de signalen gelukkig.

nu zwemmen. Buiten. Koud!!!!! En weer een shampoo kwijtgeraakt...

:-(  warhoofd Lika gaat dappere dingen doen in koud water. 

Dat heet vakantie! En is heerlijk achteraf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vegetarische producten, als vegetariër kan ik melden dan er bij veel vleesvervangers wordt gelet op de structuur van het originele product dat ze proberen te vervangen. Als nep-kippensoja  op de structuur van echte kippenvlees lijkt dan is de helft van de smaakervaring al gelukt. Zo ook met nep vis. 

Draadjesvlees is nog een uitdaging.

Ik heb gezegd. :mellow:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens , ik ben er een enorme puinhoop van aan het maken. D8 dat ik "mijn probleem" kon oplossen door mijn schermnaam te veranderen.  Maar dat is niet afdoende.  Dus nu aangegeven mijn account op te heffen . Mits ik dat goed heb gedaan zal ik dus hier binnen nu en 4 weken verdwijnen, maar denk wel weer terug te komen.  Ben nu zelfs ook mijn avatar kwijt.  Man man wat een zooitje . Eerst nadenken Francoise dan doen , zucht 

Liefs francoise 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...