Yvonne Geplaatst 25 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 2 minuten geleden zei BeamMeUpJim: Maar vegetarische tonijn en gamba's, bestaat dat? Hebben die smaaktoevoeging of iets, weet niet wat ik mij daarbij voor moet stellen. Bestaan inmiddels echt Jim, vraag me niet hoe ze het maken... maar het is te eten. Op vega gebied zijn we echt niet meer afhankelijk van alleen tofu en aanverwanten... Wij eten al jaren geen vlees meer, wel vis, maar ook dat wordt steeds minder.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Er is zoveel tegenwoordig Nicky, en bij sommige artikelen is het bijna niet meer te proeven of het vega of vlees is. In het begin was het heel erg zoeken en puzzelen om lekker eten op tafel te zetten, maar zo langzamerhand heb ik wel geleerd om 'niet vega' recepten automatisch te vertalen naar vega.. En google maar eens, er is echt heel veel lekkers te vinden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BeamMeUpJim Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Zojuist zei Yvonne: Bestaan inmiddels echt Jim, vraag me niet hoe ze het maken... maar het is te eten. Op vega gebied zijn we echt niet meer afhankelijk van alleen tofu en aanverwanten... Wij eten al jaren geen vlees meer, wel vis, maar ook dat wordt steeds minder.... tofu knagen was idd het 1e waar ik aan dacht haha. Ik val trouwens snel af, ondanks gevarieerd eten, pizza tonno, piza hawaii, pizza supreme, en af en toe mc donalds. Iemand tips om aan te komen, ik eet graag vlees. Een probleem van de afgelopen 15 jaar, ik heb geen lintworm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BeamMeUpJim Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Zojuist zei Etty: Ik zou iets meer afwisselen, KFC, Sushi King. Ontbijt je? Haha, ja, ontbijt ook pizza, of 6 bolletjes kipfillet. ik heb 9 weken nachtdiensten gedraaid, 6 dagen/week, geen tijd om te koken. Maar iemand nog goede recepten? Ik vind aardappelen en spinazie echt heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Spinazie met aardappels stampen, kruidenroomkaas erdoor. Wat geraspte kaas en eventueel een eitje erbij of spekjes erdoor. Hier de enige manier om spinazie bij mijn dochter maar binnen te krijgen. We eten dat morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BeamMeUpJim Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Zojuist zei NickyLJ80: Spinazie met aardappels stampen, kruidenroomkaas erdoor. Wat geraspte kaas en eventueel een eitje erbij of spekjes erdoor. Hier de enige manier om spinazie bij mijn dochter maar binnen te krijgen. We eten dat morgen. Klinkt goed, waar is hier? Met eitje is inderdaad hoe oma het maakte, heerlijk. Zo even melk, spinazie, aardappelen en eieren in huis halen, dankjewel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hannahs Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Goedemorgen vegetariërs, veganisten, flexitariers, herbivoren en carnivoren. Vandaag een BBQ bij ons thuis, mèt vlees maar zonder alcohol voor mij, ik zie ‘t als een uitdaging maar ga ik vanavond droog afmelden! Dagpact: Nietmeer Lars Yvonne Hannahs lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BeamMeUpJim Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Zojuist zei Etty: Geen tijd om te koken, smoesjes. Jamie Oliver heeft een serie 15 minutes. Zoek maar op, vast ook op you tube. En hij wordt zo te zien lekker chubbie, dus wie weet kweek jij ook een paar love handles 15 min serie, opname van 6 uur haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 (bewerkt) Dagpact NietmeerLars Yvonne Hannahs lente 25 augustus 2018 bewerkt door Gast Verkeerde gekopieerd. Dus even opnieuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BeamMeUpJim Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Dagpact, hoe werkt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Goedemorgen, gat in de dag geslapen. Maandelijks gebeuren komt eraan. Pijn in rug, moe en van de trap gevallen gisteren. Ik herken de signalen gelukkig. nu zwemmen. Buiten. Koud!!!!! En weer een shampoo kwijtgeraakt... :-( warhoofd Lika gaat dappere dingen doen in koud water. Dat heet vakantie! En is heerlijk achteraf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Goeiemorguh, Veganistische garnalen..... Hebben die garnalen dan geen vlees of vis gegeten? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Gefeliciteerd oma! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 @jopie ja die buien vallen hier bijv. nu ook. Even delen: oudste net : ‘ik voel me even helemaal okay.’ Zij verandert. Topwijf! Zo blij dat ik het over deze heldere boeg heb gegooid. Zo blij! Dat ik dit meemaak en er zo van kan genieten is ongelofelijk. Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 4 uur geleden zei Lars: Goedemorgen. De moderator was zo aardig om me vast op vakantie te sturen. Ban van 36 uur. Dagpact: Lars Ik kan jou ook geen moment uit het oog verliezen hè Maar goed, ik heb de koffers klaar staan, @Kohtje brengt ons weg kruidenthee67, Nietmeer en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Jeetje Jopie, herkenbaar. Veel sterkte vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Vegetarische producten, als vegetariër kan ik melden dan er bij veel vleesvervangers wordt gelet op de structuur van het originele product dat ze proberen te vervangen. Als nep-kippensoja op de structuur van echte kippenvlees lijkt dan is de helft van de smaakervaring al gelukt. Zo ook met nep vis. Draadjesvlees is nog een uitdaging. Ik heb gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Ik ga 100.000 lege cola flessen inleveren, die heb ik de afgelopen maand nog leeg gedronken, het lukt me niet om die verslaving te kicken. Vanwege het statiegeld ben ik wel weer rijk. Daar kan ik thee van kopen. Of koffie. Of cola. Nietmeer, Hannahs en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Zalig @spirit!! Wat een droom . Ik zag t al helemaal voor me! @Zonnig, alles goed met je? Je niet laten afschrikken hoor. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Ik heb net t eerste contact via mail gelegd met een boel bouwbedrijven. Kleine maar grote stap. Ik heb er nu al koppijn van Laters Reacher en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 @Lars is stout geweest...stouteeeuhh lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 @Reacher fijne vakantie! @fleurtje top gedaan. Ik begrijp die kleine, maar belangrijke stap. Fijn. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 1 uur geleden zei spirit: Dagpact NietmeerLars Yvonne Hannahs lente Spirit Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Jongens , ik ben er een enorme puinhoop van aan het maken. D8 dat ik "mijn probleem" kon oplossen door mijn schermnaam te veranderen. Maar dat is niet afdoende. Dus nu aangegeven mijn account op te heffen . Mits ik dat goed heb gedaan zal ik dus hier binnen nu en 4 weken verdwijnen, maar denk wel weer terug te komen. Ben nu zelfs ook mijn avatar kwijt. Man man wat een zooitje . Eerst nadenken Francoise dan doen , zucht Liefs francoise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden