Spring naar bijdragen

Donderdag 16 augustus 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Ook van mij een goedemorgen allemaal.

Zo gauw weer naar de flat, en laden en lossen maar weer. 't Wordt steeds meer losse restjes bijeenschrapen. Daar staat tegenover dat
de leegte in de flat groter en groter wordt. En da's nou net de bedoeling. ^_^
Als de boel leeg is moet ik nog een toiletruimte renoveren. Nieuw plafonnetje en achterwandje. Die heb ik er ooit uitgesloopt i.v.m. lekkages, maar
nooit meer wat aan gedaan en de keuken heeft ook wat aandachtspuntjes. Willen we het appartement voor een redelijke prijs verkopen dan is er
nog wat werk aan de winkel...

Vandaag drink ik niet. Als iemand de behoefte voelt om een extra naam op de dagpactlijst te zien dan mag diegene mijn naam toevoegen.
Maar het hoeft niet, hoor. :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Bezoek bij de tent vandaag. Morgen naar een andere plek.

Daar gáát mijn rust. Uitdaging om de zaak in de juiste proporties te zien. Lesje relativeren.

ja @fleurtje ik had de burnout. En @Francoise ook ik was als de dood dat het niet zou lukken. Eigenlijk was ik ervan overtuigd dat ik nooit meer zou kunnen werken. Het was anders. Gelukkig.

Heel erg van belang om rustig op te bouwen en je -ik wil vooral nuttig zijn op het werk- gevoel even te laten wachten. Want dat ben je vast al met een paar uurtjes. En het herkennen van je grenzen en daar anders mee omgaan dan met doormoeten is nu het allerbelangrijkst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meerdere dingen @Kohtje en @Francoise echt beter zal het niet gaan maar soms heb je trucjes dat iets makkelijker gaat. Om verergering te voorkomen ik beweeg nu te weinig dus krijg ook sport. En accepteer het nog steeds niet. Laat niet altijd hulp toe en dat is frustrerend voor mij maar ook voor personeel en dan hebben we wel eens ruzie erom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb pure chocola met gember en citroen gekocht. Dat is LEKKER!! Zo word ik nooit slank... ga lekker een weekendje weg morgen met veel mensen. Ook kinderen. Dus geen zuipfestijn. Wil Chinees eten of Thais. Maar blut. Stom gedoe! Geld zorgen en rekeningen. Wil ruilen met mijn kat! Veel succes vanavond en het weekend. Voor iedereen die het kan gebruiken :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...