Lars Geplaatst 16 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2018 Goedemorgen maar weer. De zon schijnt het word vast een mooie dag Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2018 Morgen @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2018 Moghu mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 16 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2018 Goedemorgen frummers. Ben al even bezig hier, lekker vroeg aan de slag gegaan. Drukke dag voor de boeg, maar nu eerst even een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2018 Goedemorgen Maar pas om 6u moeten plassen hier. Wat een luxe Komt wel goed @Francoise. Op tijd je grenzen aangeven. Alhoewel dat dat waarschijnlijk één van de problemen was? @Lika heb jij niet in dezelfde situatie gezeten? Of was t iemand anders...mijn geheugen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2018 Bweikes @spirit, hopelijk is t geen pis. Die geur krijg je echt moeilijk weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2018 1 uur geleden zei Lars: Goedemorgen maar weer. De zon schijnt het word vast een mooie dag Dagpact: Lars Hier wordt t 27gr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2018 Ik ben er weer vandoor Laters @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2018 Ook van mij een goedemorgen allemaal. Zo gauw weer naar de flat, en laden en lossen maar weer. 't Wordt steeds meer losse restjes bijeenschrapen. Daar staat tegenover dat de leegte in de flat groter en groter wordt. En da's nou net de bedoeling. Als de boel leeg is moet ik nog een toiletruimte renoveren. Nieuw plafonnetje en achterwandje. Die heb ik er ooit uitgesloopt i.v.m. lekkages, maar nooit meer wat aan gedaan en de keuken heeft ook wat aandachtspuntjes. Willen we het appartement voor een redelijke prijs verkopen dan is er nog wat werk aan de winkel... Vandaag drink ik niet. Als iemand de behoefte voelt om een extra naam op de dagpactlijst te zien dan mag diegene mijn naam toevoegen. Maar het hoeft niet, hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2018 Goedemorgen. Bezoek bij de tent vandaag. Morgen naar een andere plek. Daar gáát mijn rust. Uitdaging om de zaak in de juiste proporties te zien. Lesje relativeren. ja @fleurtje ik had de burnout. En @Francoise ook ik was als de dood dat het niet zou lukken. Eigenlijk was ik ervan overtuigd dat ik nooit meer zou kunnen werken. Het was anders. Gelukkig. Heel erg van belang om rustig op te bouwen en je -ik wil vooral nuttig zijn op het werk- gevoel even te laten wachten. Want dat ben je vast al met een paar uurtjes. En het herkennen van je grenzen en daar anders mee omgaan dan met doormoeten is nu het allerbelangrijkst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnig Geplaatst 16 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2018 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2018 Misschien heeft iemand zo n stoom app. te leen spirit. En na het schoonmaken wat essentiele olie spuiten met een luchtje die je lekker vindt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2018 Goeiemiddag allen Spannend @Francoise succes!! Gaat je lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2018 Kennis gemaakt op revalidatie pfff loslaten nu eerst op vakantie. Moet 3 dagen heen hele dagen en dan andere twee ochtend naar dagbesteding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2018 Is die revalidatie iets van tijdelijke aard of blijvend, Lars? En is dat dan om wat je nog kunt zo lang mogelijk te kunnen blijven doen? 3 Dagen per week is niet niks. Maar eerst idd vakantie. Volgende week ergens, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2018 Meerdere dingen @Kohtje en @Francoise echt beter zal het niet gaan maar soms heb je trucjes dat iets makkelijker gaat. Om verergering te voorkomen ik beweeg nu te weinig dus krijg ook sport. En accepteer het nog steeds niet. Laat niet altijd hulp toe en dat is frustrerend voor mij maar ook voor personeel en dan hebben we wel eens ruzie erom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SophieS Geplaatst 16 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2018 Ik heb pure chocola met gember en citroen gekocht. Dat is LEKKER!! Zo word ik nooit slank... ga lekker een weekendje weg morgen met veel mensen. Ook kinderen. Dus geen zuipfestijn. Wil Chinees eten of Thais. Maar blut. Stom gedoe! Geld zorgen en rekeningen. Wil ruilen met mijn kat! Veel succes vanavond en het weekend. Voor iedereen die het kan gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2018 Slaap lekker ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden