Spring naar bijdragen

Zondag 15 juli


fleurtje

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal

Hoef niet te werken vandaag
Beetje zenuwachtig, want ga straks voor het eerst alleen met de auto naar vriend in naburige plaats (14 km)

Moet over de snelweg
Eng, eng, maar doe het toch
Eens moet ik het toch leren !
Hij wil me met alle liefde komen halen, maar zo leer ik het nooit
Dus..

Trouwens..
Dat was toch zeker een grapje he, dat Bor, Antoinette en Koh, het forum willen verlaten ?? :face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen ook Lente, Lika en Rapi. 
Goed dat je het doet Rapi. Gaat vast hartstikke goed. 
En het is vast heel rustig op de weg, als je tenminste niet de route richting strand hoeft te te rijden... 
Ja, ik hoop dat het een grapje was van die drie. 
Lika fijne dag, hoop dat er airco in de trein aanwezig is.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei rapilos:

Ja , zal nog wel rustig zijn op de weg, maar wilde nu vertrekken en dacht ik zet even de updates op mijn navigatie, duurt dat meer dan een half uur :blush:

Ohhhhh, dat is echt balen... 
Maar dan maar even van dat half uurtje genieten Rapi... lekker op je balkonnetje of zo. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag lieve beste mensen,

Dagpact:

Lars
Yvonne
Rapilos

lente

Nietmeer

zet mezelf weer op het Dagpact, ben gisteren de fout in gegaan. Opnieuw beginnen. Sorry als ik jullie positiviteit hiermee verpest.

bewerkt door Nietmeer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zou zo mooi zijn @Lars als je je dochter een vakantie gunt samen met jou. Mijn vader leeft niet meer, maar als ik het over kon doen zou ik hem ook uitnodigen voor zo'n weekje. Ik had zo weinig contact met hem, de tranen springen in mijn ogen als ik bedenk dat ik een week met hem samen had kunnen zijn. Zo jammer dat ik daar toen nooit aan gedacht heb, ik had hem zo graag beter willen leren kennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal 

Jeetje Lente en Nietmeer, wat zonde:( Succes met de draad oppakken!:rose:

Hier de afwijzing voor de woning binnen. Had er ook al niet meer op gerekend eigenlijk dus teleurstelling valt mee. 

Maar het heeft me wel aan het denken gezet de laatste weken. Het moet anders, want zo kom ik nooit aan een woning. En ik wil gewoon dit huis verkopen, zit nu toch nog "vast" aan ex en ik voel me daar niet goed bij. Dus ik ga uitbreiding van mijn contract vragen. Naar 32 uur toe. Qua werk vind ik dat prima. Het enige nare stemmetje in mijn hoofd is dat dochter dan én extra naar de BSO moet én voorschoolse opvang moet gaan starten. Worden wel hele lange dagen voor haar:( Maar ja, ik zie gewoon geen andere oplossing. Ben nu eenmaal alleenstaand en het moet ergens vandaan komen natuurlijk. Een dak boven ons hoofd lijkt me het belangrijkste. Maar toch...lastig hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Nietmeer daar is het forum voor he? Delen is helen;)

 

Komkommertijd heet dat in de krant...weinig nieuws...misschien hier ook komkommertijd...mooi weer, vakantie, even een bezoekersdip? Van sommige discussies op de wie is wie draadjes denk ik, zou waardevol zijn om die op de dagdraad te voeren...want gaan over algemenere zaken met betrekking op alcohol. Niet perse 'persoonlijk' meer. En die discussies zie ik nu ook verschuiven.  Dat vind ik wel jammer.  Omdat er dan minder deelnemers bereikt worden. 

En ja, het kost best veel tijd om het allemaal te volgen en bij te houden op die losse draadjes. 

Blijft een organisch ding...zo n forum....in beweging..nu even deze kant op...hoop dat de 'oude rotten' niet definitief wegblijven, want voor mij zijn ze inspirerend, helpend en waardevol. Niet meer of minder dan de nieuwkomers, wel anders...zo veel mogelijk invalshoeken, waardoor we allemaal kunnen leren van elkaars ervaringsdeskundigheid, van en met elkaar

Zelluf doen, niet alleen.

 

Heb het goed allemaal. :sun:

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! 

@fleurtje! Hoe is de cola daar? :D Lijkt wel of je in the Birds bent terecht gekomen met die zeemeeuw!

Ik heb laatst een zwaan ge-aait.  :) Het was zeer verwarrend proces. Hij wilde wel :heart:  maar hij wilde me ook pikken  :brokenheart:

@Larshartje je mag alleen op vakantie als je WiFi hebt, dus gooi dat ook even in de onderhandelingen met je dochter. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @Nietmeer en @Lente ik las wat jullie getriggert heeft, moed verzamelen voor NietMeer; ik las dat je meteen hebt geleerd waarom dat niet werkt NM :brokenheart: en pijn voor Lente.   :( Het enige dat je kunt doen is ervan leren en steeds opnieuw proberen tot het lukt. Jullie kunnen het! :rose::rose:

@NickyLJ80 eerst berekenen of dat extra werk wel de BSO kosten dekt hoor, of is bso gratis.

Of kom je eerder in aanmerking voor een nieuw huis als je meer uren werkt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat hier zeer gevoelige mensen zitten. Sommigen willen niet anderen ‘lastig vallen’ met hun problemen. Als je naar de persoonlijke draadjes komt dan kies je ervoor om die problemen te lezen.

Daarnaast ben je op de dagdraad toch kwetsbaarder voor humeurigheid van anderen. Het is net het echte leven hier en je kunt hier oefenen, maar je moet maar net toe zijn aan dat oefenen. Of het willen.

Ik ga niet vaak naar de persoonlijke draadjes, omdat er zoveel mensen zijn waar ik energie in wil steken. Ik voel me altijd schuldig dat ik niet alle persoonlijke draadjes aandoe.

En ik heb last van chronische vermijdingsdrang dus dat doe ik mezelf maar niet aan :D

bewerkt door Reacher
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb brandnetels in mijn tuin, heeeeel veel. Nu raden mensen mij een onkruidbrander aan, ervaring daarmee iemand? 

Nu ik het zo lees is het sowieso een goed idee om die mormels terug te branden, kijken hoe zij dat vinden. :devil:

Ik ga de stad in, tot later! 

 

Jannigje :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...