Spring naar bijdragen

Zaterdag 14 juli 2018

Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen beste mensen

Geslapen vandaag tot 7.50

Hoe is het mogelijk, kan me de tijd niet heugen dat ik zo laat opstond
Nou ja, zal ik het nodig gehad hebben denk ik

Vogeltjes hebben al een schone kooi, was in de machine, nu aan de koffie
Straks nog even mijn huis goed op orde maken, en dan werken van 11.15-17.30, bij 3 verschillende adressen
2 daarvan zijn gelukkig niet zwaar (boodschappen, samen lunchen, koken)
Komt helemaal goed dus :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eens, Antoinnette. 'Vroeger' leerde ik hier op de dagdraad door interactie met anderen met m'n verslaving om te gaan. Op wie is wie stelde ik me even voor, hier
kwam ik dagelijks met wat me bezighield.
Dat huidige heen en weer hoppen van het ene 'dagboek' naar het andere groeit mij boven de pet.
Ik verdwijn hier ook. Of dat tijdelijk of voor 'eeuwig' is weet ik nog niet, maar ik ben voor nu de samenhang, het overzicht en het 'familie'gevoel totaal kwijt.

Succes allemaal in elk geval. Dat dan nog wel...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou tot ziens allemaal dan maar tot ooit of nooit. Zo mijn dag bijna weer voorbij dieren verzorgd eindje gelopen boodschappen gedaan en nu zo droog naar bed. Gelukkig zal @Yvonne er morgen vast wel zijn met de koffie alleen daar voor blijf ik al. Maar goed zal nu wel tegen me zelf lullen denk ik als iedereen weg gaat 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

net thuis na een heel drukke maar fijne dag. 
Nog heel even hier kijken en ik schrik. 
Antoinnette, Kohtje en Bor.... pffff. 
En jaaa, ook ik vind het heel jammer dat er zich zoveel op de aparte draadjes afspeelt. 
En dat het hier luchtig is.... ja, als iedereen zijn/haar problemen op een eigen draadje gaat zetten blijft er weinig serieus te schrijven voor hier over. 
Heb al vaker aangegeven dat de dagdraad dé plek mag zijn voor zowel lol als bloedserieuze zaken. 
Zo was het in de beginjaren en dat was mooi, een bijna echte 'huiskamer'... 
Ik hoop dat jullie toch nog eens willen overwegen te blijven luitjes... 
En ik hoop ook dat de huiskamer weer een echte huiskamer wordt en dat er wat minder op eigen draadjes gedeeld gaat worden. 
En Lars... ja hoor, ik ben er morgen weer, bij leven en welzijn dan natuurlijk ;) 
Voor nu sluit ik droog af. 
Het is mooi geweest vandaag. 
Lekker slapen mensen... 

Afbeeldingsresultaat voor lekker slapen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lente blijf a.u.b. zo doen zoals je doet. Het zijn jouw behoeftes en jij moet je er prettig bij voelen. Dus schrijf waar jij dat wilt. Het forum is voor iedereen en als ze het niet bij kunnen houden nou ja, dan maar niet. Niets is verplicht. Je hoeft je nergens voor te verontschuldigen. Ik heb nooit alles bij kunnen houden zeker niet meer na m'n herseninfarct. Nou dan maar niet.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kohtje, Antoinette en Bor, kom toch terug? Jullie reacties zijn waardevol. Heel gek ik dacht ook te begrijpen dat de huiskamer meer voor de gezellligheid en voor het Dagpact was, en op je eigen draadje iets meer ingaan op alles wat je zoal tegenkom. Kunnen we toch weer veranderen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...