Yvonne Geplaatst 14 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2018 Goedemorgen frummers. Het belooft weer een schitterende zomerdag te worden. Maar eerst een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2018 Goedemorgen @Yvonne lekker koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2018 (bewerkt) Goedemorgen Lars. Gelukkig weer opgeknapt he, én een leuke dag gehad gisteren , mooi. 14 juli 2018 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2018 Ja gelukkig wel mooi weer dit weekend sheelt ook weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2018 Ja, ze voorspellen weer hartstikke mooi weer. En ach, als het slecht weer zou zijn hebben we altijd nog de mogelijkheid het binnen gezellig te maken toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2018 Ja maar ik ben graag buiten dan zet ik de vogels buiten neer en de konijnen in de ren daar kan ik van genieten we hebben gelukkig een ruime tuin en we eten ook buiten als het mooi weer is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2018 Moghu mensen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2018 Goedemorgen beste mensen Geslapen vandaag tot 7.50 Hoe is het mogelijk, kan me de tijd niet heugen dat ik zo laat opstond Nou ja, zal ik het nodig gehad hebben denk ik Vogeltjes hebben al een schone kooi, was in de machine, nu aan de koffie Straks nog even mijn huis goed op orde maken, en dan werken van 11.15-17.30, bij 3 verschillende adressen 2 daarvan zijn gelukkig niet zwaar (boodschappen, samen lunchen, koken) Komt helemaal goed dus Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2018 Dagpactt; Rapilos (waar blijft de rest ??) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 14 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2018 Goedemorgen allemaal!, Buitenspeel weer!! Dus allemaal snel de moetjes afwerken en naar buiten! fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2018 goeie zonnige morgen frummers, buitenspelen op t strand, heerlijk en daarna werken in t filmhuis en 2 mooie films zien ook niet verkeerd. fijne dag voor jullie ook! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 14 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2018 Mogguuuuuuuh. Klinkt heerlijk @lady jane, strand en films. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2018 Ik stop even met het forum. Geen zin om tig afzonderlijke draadjes te volgen en hier wordt bijna niks meer geschreven. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2018 Eens, Antoinnette. 'Vroeger' leerde ik hier op de dagdraad door interactie met anderen met m'n verslaving om te gaan. Op wie is wie stelde ik me even voor, hier kwam ik dagelijks met wat me bezighield. Dat huidige heen en weer hoppen van het ene 'dagboek' naar het andere groeit mij boven de pet. Ik verdwijn hier ook. Of dat tijdelijk of voor 'eeuwig' is weet ik nog niet, maar ik ben voor nu de samenhang, het overzicht en het 'familie'gevoel totaal kwijt. Succes allemaal in elk geval. Dat dan nog wel... Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2018 Nou tot ziens allemaal dan maar tot ooit of nooit. Zo mijn dag bijna weer voorbij dieren verzorgd eindje gelopen boodschappen gedaan en nu zo droog naar bed. Gelukkig zal @Yvonne er morgen vast wel zijn met de koffie alleen daar voor blijf ik al. Maar goed zal nu wel tegen me zelf lullen denk ik als iedereen weg gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2018 net thuis na een heel drukke maar fijne dag. Nog heel even hier kijken en ik schrik. Antoinnette, Kohtje en Bor.... pffff. En jaaa, ook ik vind het heel jammer dat er zich zoveel op de aparte draadjes afspeelt. En dat het hier luchtig is.... ja, als iedereen zijn/haar problemen op een eigen draadje gaat zetten blijft er weinig serieus te schrijven voor hier over. Heb al vaker aangegeven dat de dagdraad dé plek mag zijn voor zowel lol als bloedserieuze zaken. Zo was het in de beginjaren en dat was mooi, een bijna echte 'huiskamer'... Ik hoop dat jullie toch nog eens willen overwegen te blijven luitjes... En ik hoop ook dat de huiskamer weer een echte huiskamer wordt en dat er wat minder op eigen draadjes gedeeld gaat worden. En Lars... ja hoor, ik ben er morgen weer, bij leven en welzijn dan natuurlijk Voor nu sluit ik droog af. Het is mooi geweest vandaag. Lekker slapen mensen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2018 Vind het ook wel jammer dat @Kohtje en @Antoinnette stoppen @Bor gaat niet weg die komt wel weer. Maar goed als je wilt dat er meer op de dagdraad komt misschien zelf ook eens meer neer zetten @Antoinnette? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2018 Ik ook Lente voor mezelf en niet voor een ander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2018 Maar een lange lijst is wel fijn een stukje samenhorigheid maar goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2018 Ik ga slapen welterusten maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2018 Slaap lekker allemaal. Jammer @Kohtje, @Antoinnette En @Bor. Ik ga jullie missen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2018 Morgen een nieuwe dag. Slaap lekker allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2018 (bewerkt) Lente blijf a.u.b. zo doen zoals je doet. Het zijn jouw behoeftes en jij moet je er prettig bij voelen. Dus schrijf waar jij dat wilt. Het forum is voor iedereen en als ze het niet bij kunnen houden nou ja, dan maar niet. Niets is verplicht. Je hoeft je nergens voor te verontschuldigen. Ik heb nooit alles bij kunnen houden zeker niet meer na m'n herseninfarct. Nou dan maar niet. 15 juli 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 15 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2018 Kohtje, Antoinette en Bor, kom toch terug? Jullie reacties zijn waardevol. Heel gek ik dacht ook te begrijpen dat de huiskamer meer voor de gezellligheid en voor het Dagpact was, en op je eigen draadje iets meer ingaan op alles wat je zoal tegenkom. Kunnen we toch weer veranderen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden