Spring naar bijdragen

Dinsdag 10 juli 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Een nieuwe dag en ..... REGEN... 
Ik schrijf het maar even met hoofdletters, want het is zo weinig (geweest) dat het alweer verdampt is... 
Maar er heeft even, heel even, wat regen tegen het raam getikt :)
Inmiddels staan binnen koffie en thee klaar...

1122248.jpgAfbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster    Afbeeldingsresultaat voor zero cola 

 

 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Beetje gesloopt. Vannacht om half twee, half drie, half vier en half vijf met de hond er op uit... diarree.
Ook dát ruim ik op. Heb standaard een zakje met wat zand bij me om het wat 'oppakbaarder' te maken. Je hebt wat over voor zo'n ouwetje..
Hondje nu weer rustig en slaapt. Ik zou ook wel een tukje willen doen maar moet zo met m'n moeder even naar het ziekenhuis voor controle.
Je hebt wat over voor zo'n ouwetje..
En vanmiddag maar weer naar de dierenarts.

Wat zullen we vandaag weer eens eten?
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Nog weinig geschreven zie ik

Heb zomaar een vrije dag vandaag
Nou ja, vrij...., moet voor een half jaar administratie gaan doen, en zooo geen zin in
Tja, dat heb je, als je heet zolang uitstelt he

Koh,

Jou dag is goed gevuld zie ik
Man wat moet jij gesloopt zijn na zo'n nacht

gelukkig hebben mijn parkietjes nooit de diarree :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@rapilos Uitstellen? Wat is dat? :blush::D

Ik zit moed te verzamelen  om mijn werkplek op te ruimen...ik weet als ik er aan begin het best snel klaar is en ik er een goed gevoel van krijg...dus: hup aan de slag!

Uitstelgedrag, dingen uit de weg gaan...struisvogelen....zucht...het werkt niet...maarja, wel vertrouwd....kleine stapjes,  dag voor dag..ook dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt lekker! Ik ga voor aardappels gebakken in de oven met tijm en rozemarijn, broccoli geroerbakt met knoflook en dan nog een minuutje stoven in bouillon en dan nog iets van een kikkererwtenballetje denk ik. Hier eten we ook geen vlees.
I.v.m. logees en allerlei flessen port, wijn en whisky die open staan, zet ik me er voor de zekerheid maar bij op het dagpact:

Dagpact

Lars

Rapilos

Lente

Yana

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Nietmeer:

Kohtje; groene Thaise curry met verse erwtjes/ groen asperges en broccoli met rijst. Is heel lekker. Partje limoen er naast en kokosmelk er doorheen.

Haha... dacht eerst dat je dit bedoelde voor de hond, tegen de diarree... werd al een beetje jaloers op dat beessie,  maar zag dat ik ook vroeg wat vandaag te eten.
Klinkt smakelijk, Nietmeer. Allleen broccoli loop ik niet warm voor..

Hondje lijkt weer opgeknapt. Net weer een gewoon op te rapen poepie, en hij "huppelt" ook weer een beetje mee, voor zover hij dat nog kan.
M'n moeder is ook weer goeddeels door de APK. Straks nog even wat boodschappen doen (recept van Nietmeer wordt 'm niet vandaag) en dan, als het
niet te laat wordt, nog even een half uurtje oogjes dicht en snaveltje toe.

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is niet zover weg ik ga het gewoon zien. Vind het vooral niet fijn dat ik dingen met anderen moet doen maar goed we zien het wel, Vandaag 8 maand droog en dat heb ik gevierd met moeder overste ook mijn persoonlijk begeleidster. Sorbet gegeten en haar ook 1 gegeven 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Lars, stiekeme niet-drinker.. zo ongemerkt toch al weer acht maanden. Gefeliciteerd, joh. En fijn dat je het met 'moeder overste' zo getroffen hebt.

En wat betreft die revalidatie: er 'gewoon' aan beginnen en 'we zien wel' is vaak de enige en beste manier om iets te beginnen waarvan je nog niet
weet of je er wel aan moet beginnen.. niet geschoten is altijd mis. Succes.
Ik heb destijds ook via revalidatie en ergotherapie tips en handigheidjes aangereikt gekregen waar ik nog veel aan heb. En ben daardoor ook zelf nog
weer op ideetjes gekomen waardoor ik nog altijd aardig 'uit de voeten' kan met m'n handen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...