Lars Geplaatst 3 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2018 Goedemorgen vandaag de crematie en ja @lady jane ik ga haar echt missen. Dat is mij de laatste dagen al duidelijk geworden. Als ik de konijnen ging verschonen dan zat ze bij mij en kreeg een konijn op schoot. Schaterlachen als ze los liepen in de ren en ik ze niet te pakken kreeg. Eten zaten we altijd naast elkaar. Koffie drinken ook altijd eigenlijk. Ze had mijn moeder kunnen zijn misschien dat het daarom zeer doet ik weet het niet. Ik duwde altijd haar rolstoel als we gaan lopen of ergens heen gaan. Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 3 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2018 Goedemorgen Lars, sterkte vandaag Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 3 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2018 Goedemorgen, Lars heel veel sterkte vandaag! Dagpact: Nietmeer Lars kom je er bij? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 3 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2018 5 minuten geleden zei Nietmeer: Goedemorgen, Lars heel veel sterkte vandaag! Dagpact: Nietmeer Lars kom je er bij? Goedemorgen iedereen een fijne dag! Waarom verwijder je Lars van het dagpact en vraagt daarna of hij erbij komt? @Lars Heel veel sterkte vandaag. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 3 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2018 Oh jeetje ik ben nog niet wakker, sorry compleet overheen gelezen. Wat een blinde vink ben ik! Dagpact: Lars Nietmeer sorry Lars Gypsy en Lars reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2018 Goedemorgen frummers. Weer een warme dag in het vooruitzicht. Maar eerst een bakje. Ik zag dat Fleurtje de cola heeft afgezworen, hoopte eigenlijk dat Reacher haar zou volgen, maar ja, dat was uiteraard vergeefse hoop. Om haar tegen zichzelf in bescherming te nemen heb ik maar een kleinere fles neergezet... Lars, ik wens jou veel sterkte toe vandaag. Als ik jou zo lees was mevrouw K niet de enige die zon bracht, maar ook jij was een zonnetje voor haar. Het maakt het verdriet en het missen niet minder, maar de wetenschap dat jij ook veel voor haar betekend moet hebben maakt het misschien iets draagbaarder.... Lars en Lika reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2018 Wat attent van je Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2018 2 minuten geleden zei Reacher: Wat attent van je Yvonne Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2018 Lars ik schrik me een apenstaartje! Gecondoleerd met je verlies en inderdaad zoals Yvonne zegt: jij bent ook voor haar een lichtpuntje geweest. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2018 Alsjeblieft @Reacher die leuke vent krijg je er ook bij Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2018 (bewerkt) Ik was op zoek naar troostplaatjes voor je en nu ben ik zelf helemaal aangedaan geraakt. 3 juli 2018 bewerkt door Reacher Trootslaatjes is een raar woord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2018 Maar nu ben ik alweer aan het lachen Geef alle cola met suiker en die jolige man maar aan @fleurtje. Cola met suiker is gezond en die man kan vast wel iets in het huishouden doen. Ik moet gaan werken. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2018 (bewerkt) Goeie morgen kanjers, Lars heel veel sterkte kerel. Weet hoe moeilijk dit is omdat ik hetzelfde meegemaakt heb. Hoop dat je de mooie dingen ook blijft voelen. Lika heb je wel wat kunnen slapen vannacht? Hopelijk gaat het vandaag wat beter. 3 juli 2018 bewerkt door bolletje Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2018 Lars, sterkte voor vandaag. En voor daarna natuurlijk ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 3 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2018 Sterkte Lars, echt fijn voor mevrouw k. dat jij er was en dat ze met je kon lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 3 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2018 Niet drinken dat went wel, maar 's morgens zonder kater wakker worden blijft een verrassing en een feestje. Ik kan nu ook beter tegen de hitte dus ik begin weer vrolijk aan een nieuwe dag. Denk dat ik vandaag maar eens in de wei ga huppelen... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 3 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2018 Goedemorgen @Lars veel sterkte vandaag hoor. Leef met je mee. Wasje in de machine en zo aan het werk. Heb eigenlijk zin om te spijbelen vandaag, maar ja dat kan helaas niet. Nog 2 weken en dan heerlijk vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2018 2 uur geleden zei Nietmeer: Oh jeetje ik ben nog niet wakker, sorry compleet overheen gelezen. Wat een blinde vink ben ik! Dagpact: Lars Nietmeer Francoise voor Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2018 Goedemorgen lieve mensen Dagpact: Lars Nietmeer Francoise Antoinnette Lars veel sterkte vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2018 Lars, dankzij mevr.K weet ook jij nu hoe het is om een liefdevolle relatie met een moeder(figuur) te hebben. En die gevoelens koester jij nu de rest van je leven in je hart. Mooi♥ En zij had misschien ook zoiets nodig maar dan andersom natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2018 20 minuten geleden zei Antoinnette: Goedemorgen lieve mensen Dagpact: Lars Nietmeer Francoise Antoinnette Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2018 Goedemorgen allemaal, Alweer een stralende dag, en lekker vrij vandaag Straks misschien maar eens met het tuutje richting strand, voor een wandeling met wandelvriendin Boodschappen zijn binnen Was lekker rustig in de supermarkt Lars, sterkte vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2018 Zelfs de trein richting strand is rustig nu. Zo maar een zitplaats op t balkon. Ongekende weelde. Mooie dag frummers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2018 Jij ook wijfie en vergeet niet je goed in te smeren hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden