Yvonne Geplaatst 2 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2018 Goedemorgen frummers. De zon schijnt al gul, verderop in de straat is iemand al heel enthousiast aan het timmeren , maar koffie en thee staan klaar, kom maar op met die tweede juli..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 2 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2018 Goedemorgen Lekker bakkiw @Yvonne Wat n rust nog hier. Straks werken, wordt n warm dagje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 2 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2018 Goedemorgen dames, Dagpact: Nietmeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2018 goedemorgen en zo meer.. Dagpact: Nietmeer Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2018 Goeie morgen iedereen, Vannacht weer goed geslapen maar zal blij zijn als ik in september overal airco heb. Het is wat ongemakkelijk om iedere keer te slepen met de mobile airco. Nee ik klaag niet hoor. Ik las net per ongeluk de draad van gisteren. Wat een negativiteit over en weer Om verdrietig van te worden. IJsvogel probeer het zo te zien dat achter die berichtjes een stuk betrokkenheid zit. Dat het soms niet zo subtiel geschreven wordt, tja we zijn mensen hé? Maar na 8 jaar wordt ik wel eens wat lomp. Als de intentie maar goed is das belangrijk. Zo nu weer wat aan de slag en vanmiddag weer naar de dagbesteding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2018 1 uur geleden zei Kohtje: goedemorgen en zo meer.. Dagpact: Nietmeer Kohtje Francoise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2018 Goedemorgen lieve mensen Dagpact Nietmeer Kohtje Francoise Antoinnette Hier al een drukke ochtend achter de rug, Naar dermatoloog geweest. Dit alles in kader van mijn transitie. Ik hoop deze week ook definitief naam en geslacht te wijzigen bij geboorte gemeente. Alle papieren hiervoor zijn binnen gelukkig. Ik hou jullie wel op de hoogte. Eigenlijk gaat het best wel goed hier dus. nancy, bumperjim, Lika en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2018 Goedemorgen vanmorgen te laat wakker. Morgen afscheid van mevrouw k. De zon zal schijnen net zoals zij vaak het zonnetje was Dagpact Nietmeer Kohtje Francoise Antoinnette Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 2 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2018 Goedemiddag op deze mooie dag weer! werkdag zit er op voor nu, op naar ortho met dochter en tandarts. Vanavond in schaduw nog wat werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 2 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2018 Mijn opstekertje voor vandaag. Mijn leverwaarden zijn gehalveerd. Ze zitten nog boven de normale waarden maar naar verwacht zal het de komende weken naar normaal dalen. Bloeddruk ook weer binnen de grenzen. Ik ben blij! nancy, Bob, Vol en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2018 Heel fijn Nietmeer Nu pluk je de vruchten he Hier een fijn weekeinde achter de rug Forum zelfs even vergeten, maar alles goed hoor Geniet nog elke dag van het mooie weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 2 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2018 Klopt Rapilos. En fijn dat je zo geniet. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2018 2 uur geleden zei spirit: [...] Hoop dat het je konijn is Lars Oeps.. duidelijk gevalletje 'niet goed bijgelezen'... Daarnaast ook nog ietwat konijnonvriendelijk. Maar je bent ook niet dagelijks op het forum dus dan kán dit gebeuren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2018 Nee dat is een mede bewoonster of was is vorige week dood gegaan en morgen is crematie. Ik had een hele goede band met haar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2018 sterkte Lars, ook morgen. Wat zul je haar missen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2018 Gevecht met mezelf vandaag. Niet echt gevecht, maar ik moest even alle zeilen bijzetten om een beetje aardig voor mezelf te blijven. Moe nu. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2018 Slaap lekker, Lika, en laat morgen de zon maar weer aardig voor je zijn, want die schijnt nog steeds volop. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden