Spring naar bijdragen

Zondag 1 juli


Aanbevolen berichten

Ik slaap prima. Heb nooit zo'n last van de warmte. Wel van kinderen die vóór 6 uur 's ochtends al wakker zijn ;)

Gisteren om 8 uur maar alvast gaan hardlopen. Ik was dus toch al wakker en toen was het nog enigzins koel. Daarna een picknicktafel gemaakt voor de kinderen. Boodschappen gedaan.

Vandaag doe ik het wat rustiger aan. Net wel de coniferen gesnoeid. Behoorlijk warm, maar die wind scheelt wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen nacht was het omslagpunt van de 1e helft naar de 2e helft van het jaar.
Vandaag 183 dagen gehad en nog 182 dagen te gaan.
Je zou dus kunnen zeggen dat we, sinds 'de nachten weer wat langer worden', alweer in de donkere dagen voor kerst zitten... :huh:
Misschien een ietwat verkoelende gedachte met deze warmte?? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kerst, juist ja. Stond gisteren nog met de kerstversiering in mijn handen. Ik kan echt prima opruimen, makkelijk afscheid nemen van spullen maar die kerstversiering blijft een zwakke plek. Heb 2 dozen met foto's, muntenverzameling, bewaardingetjes van mijn dochter, spulletjes van mijn overleden moeder en oma en andere emotionele zaken. Verder 2 dozen met spelletjes. En dan 5 (!!!) dozen aan kerstversiering. Toch maar eens gaan schiften dus:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei fleurtje:

Ik heb de laatste tijd veel last van mijn hart dat overslaat. Ik heb gelezen dat cola dat in de hand kan werken.

Dat is ni goe he! 

@Reacher, waar zitte gij eigenlijk? Ge moogt mijne cola ebbe

Yessss!!!! Hier staat het zwart op wit Yvonne. Alle cola is voortaan voor mij! Voor mij alleen!!!! Moohaha! :devil:

Eh, wat is dat met je hart? Overslaan is goed hè. Stilstaan is een probleem. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat je veel vazen hebt Jannigje :D Maar je mag ze ook aan de bomen laten hangen :lips:

Ik heb niet veel Kerstspullen Nicky, maar wel veeeel Halloween spullen. Bezoekers schrikken zich soms lam als ze de verkeerde kastdeur bij me openen. Valt er een skelet uit en zo. :lol:

Ik had als onderdeel van een grabbelton voor iemand een biertje gekocht. Niet over na gedacht. Overvalt me plots een trek! Met verstand op oneindig naar huis en allerhande voedsel gegeten ( copyright tip ons Bolleke) en nu is het over. Nouja zeg! Nu nog bedenken of ik het biertje weggooi of ik het volhou tot morgen ( dan wordt de grabbelton ingepakt). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal het weggooien Lars. Dat ik er in de eerste plaats niet bij nadacht om te kopen is wel weer n goed teken.  :) Dat t geen grote plaats meer inneemt in mijn leven.

Verder gaat t goed. Groot afscheid op mijn werk en ik mag t organiseren. Wel n beetje verdrietig dus ook. 

Ijsjes smelten in n grabbelton gekkie :D

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei jopie:

Goedemiddag

Op mijn rug in het gras. Hoop dat ik snel weer gewoon kan werken. Deze idiotie is voor niemand goed. 

Nou ja, mijn steentje heb ik bijgedragen, meer kan ik niet. 

Vechten om het "gelijk" is zo zinloos en zonde. Oplossen van het gezamenlijke probleem zoveel prettiger en zinvoller. 

 

Soms moet je vechten anders word je overlopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei fleurtje:

Roken ook..niet dat ik rook maar zit nog altijd aan de tabletjes. 

Soit, een vogel is geen kat.

Voor ik me klaarmaak voor de fitness wil ik toch nog effe heel duidelijk zeggen dat ik bijzonder moe ben. Moe moe moe moe moe...

Laters :rose:

Rustig aan he denk aan jezelf! Hier ook slecht geslapen hoor komt door het weer. Heerlijk weer maar slapen zit er niet in. Het windje was wel lekker vandaag.

Slechts 7000 stappen vandaag en ik denk niet dat ik nog moeite doe voor meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O nee, ben eind van de ochtend nog naar Winterswijk gereden om een nieuwe gasfles en wat andere camperbenodigdheidjes te halen.
Wel drie uur voor weggeweest.  Dus niet alleen maar aan de kook geweest. Maar voor m'n gevoel niks gedaan.
Morgen weer 'aan de bak'..

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...