Nietmeer Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 Goedemorgen allemaal! Dagpact: Nietmeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 Goedemorgen Dagpact: Nietmeer Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 18 minuten geleden zei Lars: Goedemorgen Dagpact: Nietmeer Lars Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 Goedemorgen allemaal Jullie ook al zo vroeg wakker zie ik Enfin, stap onder de douche, weer een hoop te doen vandaag eerst maar eventjes gaan werken op twee adressen, en dan mag ik vanmiddag nog een keer Beddengoed ligt al in de wasmachine Snel bed verschonen en gaan met die banaan Oh ja, moet tussendoor ook nog even naar de kapper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 Ik begrijp niet hoe je het doet Rapilos. Goedemorgen allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 En weer zo’n mooie dag! Goedemorgen ☀️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 29 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 Je bent rap ilos! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 1 uur geleden zei Lars: Goedemorgen Dagpact: Nietmeer Lars Rapulos Francoise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 Goedemorgen Het wordt een heet weekend hier. Niet mijn ding maar goed. T zijn bijna solden duuuuus gezien hier alles t laat afweten komt dat perfect uit. Nu ff naar de fitness Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 23 minuten geleden zei Lika: Ik begrijp niet hoe je het doet Rapilos. Goedemorgen allen! Hoezo Lika, Volgens mij werk jij ook altijd harstikke hard In de zorg toch ook ?, Of vergis ik me nu ? Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 Moghu Droogklootjes, Vannacht weer eens gedroomd dat ik twijfelde, wel of niet drinken. Ik had al een krat bier gekocht, en had ontzettend veel trek in alc. voelde het door heel m'n lichaam. Gek hé want overdag taal ik er niet meer naar, al heel lang niet meer. Goed mensen ik ben weer naar de dagbest. Jullie een fijne dag en smeer jezelf goed in hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 Goedemorgen lieve mensen Dagpact Nietmeer Lars Rapilos Francoise Antoinnette Wat is het toch heerlijk wakker worden zo met de stralende zomerzon buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 Goedemorgen gisteren' vanmorgen heerlijk lang uitgeslapen. En vandaag wordt écht een lekker rustig dagje. Te beginnen met een lekker bakje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 Goedemorgen Jongste zoon vannacht snipverkouden geworden en wil niet naar school. Maar hij is al zo vaak ziek geweest dit jaar en als hij dan thuisblijft voelt hij zich na een tijdje wel weer prima. Maar hij kan zn hoofd niet optillen van het kussen zegt hij. Maar boos worden en schreeuwen kan hij wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 Goedemorgen. DAGPACT : Nietmeer Lars Rapilos Francoise Antoinnette Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 Ook hier even: fleurtje en bolletje, ik wil die fiets wel transporteren.. Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 Goedemorgen allemaal @Rosee dus eigenlijk een beetje schoolziek begrijp ik @Lars jou wil ik nog even sterkte wensen met het verlies Hier gekkenhuis. Heel veel spanning en stress. Oppassen geblazen dus. Nieuwe collega op het werk is vertrokken in proeftijd. Dus er ligt meer werk dan er mensen zijn. En héél misschien heb ik een andere woning...wacht op goedkeuring van de eigenaar. Wil het zó graag, dan kunnen we dit huis verkopen en ben ik echt 'los' van ex. Maar dit allemaal tegelijk is wel veel spanning zeg maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 @NickyLJ80 Rustig aan he, jaarpactmaatje...kan me voorstellen dat er veel triggers om je oren vliegen...maar je bent je er bewust van! Drank voegt niks toe, ja, nog meer stress..hou je taai. NickyLJ80 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 Heb echt de zenuwen om dat huis, suf hè. Buikpijn van En nee...natuurlijk niet drinken. Helpt ook geen zak want deze spanning krijg ik niet weg met wijn. En trouwens...bijna 11 maanden nu en ik vertik het om te stoppen met de finish in zicht. Zit elke 5 minuten mijn mail te refreshen, hoe maak je jezelf gek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 Zo dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 Gedronken @spirit of dat niet. Waar is @Bor laatste was dat ze dacht dat ze het aan haar hart had. Heb net stukje gelopen samen met begeleider en kop koffie gedronken op terras. Even de zinnen verzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 Zo, even vrij nu Ook lekker, wasje hangt buiten te wapperen Oh spirit, nu maak je me toch nieuwsgierig Wat was er zo vreselijk dan ?? Wil je het niet van je afschrijven ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 Ach spirit, wat een ellende Maar jij weet in elk geval dat je niet gedronken hebt Wel verdrietig, dat het je nog steeds achtervolgd Kan je niet proberen om een gesprek met ze aan te gaan ? En ja , wel of niet naar een begrafenis gaan... Je kan het maar één keer doen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden