Spring naar bijdragen

Vrijdag 15 juni 2018


Gast

Aanbevolen berichten

Goedemorgen ,

gisteren was een pittige revadag, Goede gesprekken gehad, pittige oefenmomenten en met reva- arts de pijnstillingsmedicatie doorgelicht en goede afspraken gemaakt.ik had vergeten  mij hier te melden. Besefte ik pas toen ik compleet gevloerd nogal vroeg in mijn bed lag. 

Zojuist bijgelezen. @IJsvogel, beetje laat maar alsnog van harte

@Bor, veel  sterkte. Te triest voor woorden. 

Iedereen een goede, prettige dag gewenst.

 

Dagpact:

lente

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! 

Mijn vlucht begin juli werd geannuleerd sapperdeflap. Neurotische ik kreeg bijna een hartaanval. T is nu gewoon opgeschoven naar een weekje later :).

Voor bijna alles is een oplossing. 

Verder alles zijn gangetje. 

Ik erger me tegenwoordig wel enorm aan mensen die t altijd wel uitleggen maar weinig doen. Als je iets wil moet je er voor gaan, dingen opofferen. Als je niet bereid bent dingen te laten, lig dan aub ook niet te janken. Zoooo irritant toch? Niet dat ik nooit klaag 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga me eens klaarmaken voor de fitness. 

De laatste keer liep er een man te gapen naar me. Beetje een engerd en helemaaaaal geen eye candy. Na een tijdje liep ik te checken of ie nog steeds aan t gapen was. Dat is geen goed idee..ik bedacht me na een 15min heen en weer gegaap dat ie dadelijk nog kon denken dat ik onder de indruk van hem was :face-icon-small-shocked:

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Ik ken jullie nog niet, van sommige heb ik wel stukjes meegelezen. Veel herkenbare dingen. ik haak hier maar even aan om mee te lezen en mezelf te verplichten actief met het stoppen met drinken bezig te zijn. Watbis precies het dagpact, en hoe zou ik daar evt. bij aan kunnen sluiten?

Gister eerste stopdag goed doorgekomen, motivatie is hoog nu maar verwacht wel dat dat anders zou kunnen worden de komende tijd. Dan lijkt me een stukje houvast wel fijn. Zo te lezen ervaren de meeste van jullie dat ook.

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Kruidenthee en welkom Nietmeer. 
Fijn dat je de eerste dag goed bent doorgekomen. 
En ja, er zullen momenten zijn dat je trek krijgt, misschien wel erge trek. 
Zorg dat je geen lege maag hebt, eet wat. 
Ga iets doen, wandelen, handwerken, in de tuinwerken of wat dan ook, verzet je zinnen. 
Poets je tanden, dat kan ook helpen. 
En realiseer je dat de trek na zo'n 20 minuten over het algemeen verdwijnt. 
Je je kunt je ook hier melden, meestal is er wel iemand die je door de moeilijke momenten heen helpt....

 


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Werken, naar de kapper, sporten, zwijnestal in huis opruimen en wassen draaien en een goed gesprek proberen te hebben met mijn puberzoon die nu al 3 dagen niet tegen me praat vanwege geescaleerde ruzie over zijn gamegedrag. Maar eerst... een bakkie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor wat jij nu zegt heb ik afgelopen dagen ook gedaan, hem ook negeren. Maar ja ik ben toch de ouder en moet toch eerste stap doen denk ik dan... zie er wel tegenop want weet nu al hoe hij reageert, bokkig, weglopen, de bal terugkaatsen etc etc. Maar ik wil hem in ieder geval de kans geven om te praten. Als hij lelijk gaat doen  blijft de playstation uit zijn kamer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Welom @nietmeer. Je zet je naam op het dagpact zoals hieronder en dan spreek je met je mede forummers af dat je vandaag niet drinkt. Zo is er ook een weekpact en jaarpact.
Al veel bezige bijtjes hier!

Dagpact:

lente

Kohtje

Francoise 
Lieselotje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de tip! Yvonne,

Ik heb al wat maatregelen genomen van te voren.

Richt me op gezond eten en drinken en doe de boodschappen daarvoor op verschillende plekken zo ben ik lekker bezig. Wandelen met de hond wat ik toch al wel deed. Maar nu in de avond nog een wat langere wandeling.

Maak lijstjes met opties die ik in kan zetten.

fije dag

.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Lieselotje:

Goedemorgen!

Welom @nietmeer. Je zet je naam op het dagpact zoals hieronder en dan spreek je met je mede forummers af dat je vandaag niet drinkt. Zo is er ook een weekpact en jaarpact.
Al veel bezige bijtjes hier!

Dagpact:

lente

Kohtje

Francoise 
Lieselotje

nietmeer

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mine craft! Daar is mn jongste dol van. Oudste vooral fifa en een ander spel, ben de naam ff kwijt. Ze spelen online met anderen en schreeuwen het hele huis bij elkaar. Ik doe ook weleens mijn best interesse te tonen in die games en dan vertellen ze er van alles over. Ik heb er ook niks tegen. Maar niet s avonds laat. Ze mogen best veel, maar wat ik niet wil is kwetsende opmerkingen en schelden. Dat vind ik zo respectloos. Ik kan er echt niet tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...