Spring naar bijdragen

Vrijdag 15 juni 2018


Gast

Aanbevolen berichten

Goedemiddag

@Francoise: heeft het zin als ik FOEI zeg? What happened?

Dochter is bij haar vader nu. Gaat weer heel stuk beter. Koortsvrij en verdere bloeduitslagen waren goed, op die Pfeiffer infectie na dan. Volgende week school maar weer opstarten. Heel het weekend voor mezelf. Sjonge...

bewerkt door NickyLJ80
Taggen ging mis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk is Mine Craft echt een spel voor mij, maar ik begin er niet aan omdat je dan verplichtingen krijgt door inderdaad met anderen te spelen. Ik speel liever alleen dan kan ik stoppen wanneer ik wil. Zelda, Tomb Raider, Skyrim enz. zijn echt mijn games.

O vergeet ik nog Goeie avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyon:

Het ging de afgelopen dagen/weken zo goed weer. En vandaag sloop 1 drankje erin en de fles wijn is leeg. Pfff waar stopt dit ooit.

Tja, het klinkt onbenullig en dat is het ook, maar het stopt alleen maar wanneer je dat ene drankje er niet in laat sluipen.
Je sliep toch niet toen het binnen kwam sluipen? Dus heb je het gewoon laten gebeuren waar je zelf bij was. Er zit nog heel
wat tijd tussen 'droog staan' en dat eerste glas naar je mond brengen. Tijd genoeg om je hand een andere kant op te laten gaan.
Als je maar NEE zegt en doet.
Volgende keer beter??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allen, heb 2 dagen weinig tijd gehad om te schrijven, maar gelukkig sinds maandag droog.  Heb het vanavond wel moeilijk, had me voorgenomen weer naar een meeting te gaan maar die bleek niet door te gaan, stond daar met nog iemand voor niks.  Dit was wel een trigger, dus daarna maar heel snel naar huis gereden en thee gemaakt met wat chocolade erbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei daan040580:

ja zit hier nog wat te lezen en met wat chocola mezelf te troosten, als ik moe word ga ik lekker liggen idd en weet dat ik morgen met een goed gevoel over mezelf wakker wordt en morgenmiddag  lekker een uurtje kickboksen, alles eruit gooien.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Bor:

Dit slaat werkelijk nergens op! 

1.Eentje. Echt waar maar 1? Ik zou het niet eens melden zo stom vind ik het. 

Doe het goed of doe het niet. Typisch voorbeeld van 'half bezopen is weg gegooid geld:. 

 

T is niet stom om te melden voor iemand die eerlijk met zichzelf bezig is en streeft naar geheelonthouding lijkt mij

Half bezopen is weggegooid geld? Is dat de les die jij getrokken hebt uit de acht jaar dat je hier zit :D

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...