NickyLJ80 Geplaatst 10 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2018 Goedemorgen Ik vind het wel wat vroeg hoor *gaap* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2018 Moghu Nicky, Ik ga vandaag op de markt staan met m'n eigen thuisgemaakte kaarten. Dus ben ik vandaag niet thuis. Doeiiiiiiiiiiiiiiiii Kyon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 10 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2018 Leuk Bol! Je bedoelt toch niet die kaarten die je laatst kocht, terwijl je ze zelf had gemaakt hè? Dan wordt het wel een heel gek cirkeltje als je ze opnieuw verkoopt nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2018 Goedemorgen allemaal Ja, ha,ha, daar dacht ik ook aan Bol, je eigen gemaakte, zelfgekochte kaarten weer verkopen Het houdt je in elk geval lekker bezig hè Even een uurtje werken, en dan bedenken wat we met de rest van de dag gaan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2018 Nicky, Gelukkig dat het beter gaat met dochter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 10 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2018 Ja het gaat de goede kant op. Ze krijgt weer praatjes. Hier ook aan het verzinnen wat we gaan doen vandaag. Niks dat lang duurt, niks wat te actief is. Dat lukt haar nog niet. Maar dat binnen hangen ben ik zó zat. Ga Pokémon maar weer installeren denk ik. Kunnen we rondje Pokémon vangen in de buurt. Zijn we in elk geval even buiten rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2018 goedemorgen Dagpact: Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2018 Goedemorgen. Goed plan Nicky! Ga zo even zwemmen., wasjes draaien, opruimdagje. En vanavond uit eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 10 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2018 Goedemorgen, ik ben er ook weer. Eerste vakantie zonder alcohol prima doorgekomen, al waren er best momenten dat ik er even een soort nostalgie over had. Niet meer dan dat. Scheelde wel dat mijn reisgenoot niet drinkt. En helemaal geen kater, dus volop genoten. Dagpact: Kohtje IJsvogel rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2018 11 minuten geleden zei IJsvogel: Goedemorgen, ik ben er ook weer. Eerste vakantie zonder alcohol prima doorgekomen, al waren er best momenten dat ik er even een soort nostalgie over had. Niet meer dan dat. Scheelde wel dat mijn reisgenoot niet drinkt. En helemaal geen kater, dus volop genoten. Dagpact: Kohtje IJsvogel Francoise Goedemorgen allen . Ja die vakantie ijsvogel. De wandelschoenen en snorkel gaat mee . Maken er een actieve vakantie van . Want wat moet je anders , nu mijn zuip en herstel tijd weg valt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2018 Goeiemiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2018 8 uur geleden zei NickyLJ80: Leuk Bol! Je bedoelt toch niet die kaarten die je laatst kocht, terwijl je ze zelf had gemaakt hè? Dan wordt het wel een heel gek cirkeltje als je ze opnieuw verkoopt nu Nee nee vorige week hadden ik kaarten verkocht die we op de dagbesteding hadden gemaakt. Ik ben toen langs alle kramen gelopen en zag daar een doos vol kaarten . Die gekocht. Veel later zag ik dat er kaarten van vroeger in zaten die bij ons, de dagbesteding gemaakt zijn. Vanochtend heb ik geschreven dat ik vandaag thuisgemaakte kaarten zou gaan verkopen. Dacht dat ik duidelijk was geweest, dus niet, sorry. Hoop dat ik het nu wat begrijpelijker heb opgeschreven. Heu???? Of ik veel verkocht heb??? ##$%$^&*)_%$#@# Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 10 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2018 Ik snapte je Bol...ik geloof dat mijn gedachtenkronkels niet goed te volgen waren Maar het liep niet lekker dus begrijp ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2018 Lente, bij tips&adviezen staat een draadje met alternatieve drankjes. Weet niet of dat is wat je zoekt maar ik zal het even omhooghalen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2018 Action, Hema, Blokker, Xenos? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2018 Denk dat je de ruzies in de zomer gewoon beter hoort omdat er deuren en ramen open staan of mensen buiten zitten. @Lente ik heb vorige week zo n glazen waterkan met dop bij Blokker gekocht. Doe er water in met wat spa rood en munt en limoen. Soms maak ik een soort bowl met scheutje siroop, aardbeien, meloen, munt en limoen. Je kan eigenlijk allerlei combinaties maken, heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2018 Hema. Action ook ongeveer die prijs; moet lukken toch? Ziet er zomers uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2018 hij hoeft toch niet vol Lente? maar je kunt ook gewoon een thermoskan van 1 liter nemen natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2018 Zeker schrikken @spirit. Probeer maar rustig te blijven ja. Is ze bijgekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden