Spring naar bijdragen

Vrijdag 18 mei 2018

Lars

Aanbevolen berichten

Wat zijn jullie LIEF! Superbedankt voor de support, zeker weten dat het helpt.
So far so good, ik heb gezegd dat ik die wijnflessen liever even uit het zicht heb, dat ik voorlopig niet wil drinken omdat ik het niet meer leuk vond dat ik zoveel dronk. De reactie was: "oh, goed idee, is voor ons ook wel beter anders zijn we morgen weer brak".
Ik verwacht dat ze straks tijdens het eten wel een fles open zullen maken, maar ik heb er nu wel weer vertrouwen in dat het mij gaat lukken.
Dankjulliewel, echt fijn om hier even terecht te kunnen, wonderlijk toch dat dat zo kan helpen. En eigenlijk ook wel bemoedigend dat ik dacht: "oh hellup, hoe moet dat nou" en niet: "oh, dan kan ik deze keer wel meedrinken". Zo, en nu weer terug naar het feestje....

ps. ja, m'n man is er ook bij. Die zit me af en toe bemoedigend toe te lachen, wel met een glas champagne in zijn hand, dat dan weer wel. Maar ja, hij heeft dan ook geen probleem, dus dat is prima. Ik hou trouwens niet van champagne al dronk ik alles waar alcohol in zit, maar lekker vind ik het niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Kohtje:

Beter voor wie of wat, @Lente? :huh:

Misschien voor rust op de .dagdraad ofzo? Ben net terug in t hotel. Na een erg fijne uitstap. Is dat antwoord op je vraag? , Ik wil geen oorzaak zijn voor irritaties of kwaadheid. Alhoewel dat in principe bij de ander ligt. Mijns inziens waren mijn berichtjes positief, zoals ik me nu voel en vertellend van een duidelijke ommekeer die ik bespeur bij mezelf. Slechts dat willen delen. Dat dus. Zie verder mijn eigen draad. Ik ga verder met een zeer prettige tijd hier met ook fijne ontmoetingen. Ieder een mooie dag verder. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Succes @Yana, dit gaat je lukken. 

@spirit, heb een fijne avond. Moeilijk met die koren. Ikzelf zou me liever op iets anders, iets nieuws richten. Maar ik ben ik. Het lijkt me een enorme en misschien ongewenste opgave. Sterkte qua beslissing. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is fijn, @spirit. Ik maak ook graag muziek. Maar schilder en teken ook weer ( heerlijk) en heb mijn haakclub. En 2 x per week aa groep. Ook gewoon gezellig trouwens ook, echt niet alleen kommer en kwel of alleen serieus.... 

Het is voor jou toch ook een nieuwe woonomgeving, begrijp ik? 

We hoeven het verleden niet te vergeten, maar we kunnen het niet veranderen. We kunnen hooguit vandaag het ' anders' doen. En constant geconfronteerd worden met dat nare stuk ' verleden' lijkt me niet fijn. Dat hebben we , denk ik, al meer dan genoeg. 

Ik hoop dat je een ontspannen avond hebt , lekker als toeschouwer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me even. Alles gaat qua drank goed maar qua conditie en welzijn even wat minder. Moe vreselijk moe echt verlammend. Weer even minder gaan werken door mijn verliefdheid teveel gedaan nu een stapje terug. Valkuil dat wil ik niet. Heb wel contact met mijn kanjer maar werken even wat minder.

Veel aan het praten met mijn sponsor.

Weet even niet meer wat te zeggen komt wel weer goed.

21000 stappen;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Lars:

Wel goed en knap dat je dan nog steeds droog staat @Gypsy:rose:

Dank je @Lars Met dank aan mijn sponsor hoor! Het is namelijk niet makkelijk nu.... maar ik ben zo ver voor mijn doen vind het zonde. Heb jij je camera al? Dat heb ik nog wel meegekregen... sony toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allen. 

Hier net terug van schoolreisje, het was killing! Zoveel gebeurd, ik ga het hier niet eens opschrijven. Behalve één ding: bij terugkomst bij school uit de bussen gestapt met z'n allen, rent een jongen de straat over en belandt op de motorkap van een auto. Het lijkt mee te vallen, maar voor alle zekerheid toch met ambulance naar het ziekenhuis. Pfff, de nachtmerrie van elke juf! 

En nu ga ik onze koffers inpakken, we vertrekken morgenochtend heel vroeg vanaf Schiphol voor een weekje Tenerife. Gedag iedereen, tot over anderhalve week. Mijn eerste vakantie zonder sigaret....Doeg! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@spirit, volgens mij draait het helemaal niet om de koren maar hoe je met mensen omgaat dus zal je altijd tegen hetzelfde probleem aanlopen wat je ook doet. Voor mij is het vrij logisch dat mensen je laten vallen als je je afspraken niet nakomt om heel laat afbelt. Ik weet nog van een meeting van het forum waar je op het laatste moment ook afzei en gepikeerd was dat mensen daar teleurgesteld over waren. Of dat je je auto had verkocht maar het contract en de mails niet had gelezen en je boos op het bedrijf was omdat ze je aan de afspraken wilde houden. Zo kan ik nog wel even doorgaan maar wat ik bedoel is dat jij zelf vaak het probleem veroorzaakt door eenzijdig de afspraak te wijzigen en vervolgens boos word op de ander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel plezier Nancy, geniet van de frisse zeelucht die je door je schone longen kan in ademen en kan ruiken door een niet van nicotineaanslag verstopte neus.

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei jopie:

Maak je geen zorgen. Zoveel invloed heb je niet. 

Dank je dat je mij daar fijntjes op wijst. Niet dat ik ook maar 1 moment op die manier gedacht heb overigens. Dat was nl ook totaal niet de intentie van mj. Geen seconde. Ik heb het idee dat je iets anders denkt dan ik mijn bericht bedoelde . Dat mag hoor. Voor zulke dingen kom ik hier niet hoor. Maar echt aardig vind ik het eerlijk gezegd niet. Jammer. 

Slaap lekker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...