Jannigje Geplaatst 9 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2018 @nancy, @Yana en @Lars: voor jullie. En voor iedereen die zich aangesproken voelt!! (want ik vergeet ongetwijfeld weer iemand) Oh ja, ook voor @Antoinnette Antoinnette, nancy en Lars reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 9 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2018 Lieve allemaal, ik meld me weer droog af en ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik 'pas' vier weken niet gedronken heb. En vier weken is nog niet hetzelfde als een maand kwam ik vandaag tot de ontdekking . Evengoed bedankt iedereen voor de felicitaties en die maand gaat ook wel lukken. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 9 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2018 Nou Gypsy, gaat de goede kant op geloof ik hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 9 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2018 En @nancy wat goed van je niet roken!!! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 9 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2018 2 minuten geleden zei NickyLJ80: Nou Gypsy, gaat de goede kant op geloof ik hè Ja dat gevoel heb ik wel ja! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 9 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2018 Hartstikke leuk voor je. Voor niks zitten stressen vooraf Heb je hem al van het roken af geholpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 9 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2018 Haha nee daar ben ik nog maar niet echt over begonnen. Hij heeft het wel genoemd ja dat hij wil stoppen. Hij heeft alles al in huis maar het doen is nog een stap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 9 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2018 Misschien ben jij dan net dat zetje dat hij nodig heeft om te gaan stoppen. Hij van het roken af, jij van het drinken af, klinkt veelbelovend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 9 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2018 4 minuten geleden zei NickyLJ80: Misschien ben jij dan net dat zetje dat hij nodig heeft om te gaan stoppen. Hij van het roken af, jij van het drinken af, klinkt veelbelovend Mooie combi ja! Allebei een verslaafd brein dus wat dat betreft begrijpen we elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2018 Beste mensen, Weer een droge afmelding vandaag Doe dan maar rustig aan hoor Gypsy (dan breekt het lijntje niet ) Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2018 Een cadeautje voor jezelf om jezelf te belonen kinderachtig?? Dacht het niet!! Leuk @Lars! Mooie camera. @zeilbootbewoner kom op man! Je bent hartstikke welkom hier. Juist hier. Gisteren aan een goede vriend van mij die ik maar 1 keer per jaar spreek, maar zo iemand bij wie je wel aanbelt in het midden van de nacht, dat ik niet meer drink omdat ik te veel dronk en dit beter voor mij is. Vorige week zelfde gedeeld met zwager. Gek: opeens kan ik het gewoon zonder omhaal of ingewikkeldheid zeggen. In beide gevallen werd mij iets over mijn abstinentie gevraagd. In beide gevallen was de reactie meer dan okay. Fijn. smart en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 9 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2018 Ik ga lekker slapen. Net morgen afgesproken met mijn hunk. Lika en Lars reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2018 Yes @Gypsy. Wat spannend. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2018 Fijne avond gehad bij de aa. Nu droog naar bed ben behoorlijk moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2018 Slaap lekker @Lars Goed gedaan @Yana vier weken is ook al super! Beterschap @Rosee, hoop dat je je snel beter voelt. Nancyyyy!!! Je eerste week! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2018 @zeilbootbewoner, ik geloof in jou. Ook jou zal ik hier missen. Ik wens je een lichtje op je pad zodat je de veilige haven zult bereiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 9 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2018 Ik meld me ook droog af voor het dagpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 9 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2018 Droge afmelding. Mis een paar maatjes, hoop dat het jullie goed gaat. Zo lastig als je niets hoort, haal mij van alles in het hoofd. Dan lees ik nog liever dat er bv een terugval gaande is. Dan weet ik iig hoe en wat maar goed het is zoals het is. Loslaten. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Blijf je wel je groep bezoeken zbb? Succes en ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 @zeilbootbewoner Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Sterkte ZBB !! Het ga je onwijs goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Dag ZBB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Sterkte, @zeilbootbewoner, het ga je goed, en wie weet tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Ga je goed Zbb!! Veel steun aan je gehad, meer dan jij je ws realiseert. In mijn allerdiepste slechte uitzichtloze horror momenten van drankmisbruik en later ook mijn crisis opname, heb ik echt houvast gehad aan het feit dat jij ook die periode was door gekomen. Dat was moreel zo steunend en troostend, daar dank ik je enorm voor. Zonder dat had ik het ws niet eens gered/geloof erin gehad. Wens je het aller beste!! haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden