Spring naar bijdragen

Woensdag 9 mei


Gast

Aanbevolen berichten

Ha, snap het Jopie
In die tijd fietste ik idd wel erg veel
Gelukkig is het nu over, en loop ik wekelijks toch wel 10 tot 20 km gelukkig
En minder fietsen, en meer auto, dat scheelt misschien ook he

Enfin,

ga boodschappen doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Nancy wat knap van je!

Lente wat een heerlijk vooruitzicht die vakantie, hou zelf erg veel van Spanje. Gaat genieten worden.

Yana gefeliciteerd met je maand!! Ik volg je, vandaag gaat de 25e droge dag worden :)

Dagpact

Lente

Lars

Rosa

Rapilos

Smaragd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor ik ben het zo met je eens!!! Kom op idd zbb! Eindelijk iemand die hetzelfde drinkpatroon als ik had, zo herkenbaar en ja vechten is het soms/vaak. Doodvermoeiend soms/vaak. Voelt niet goed want ik denk niet dat je ons nuchter verlaat. Hoop dat je erop terug kan komen. Harald ook onvindbaar. Komt het door het mooie weer?? Kan zeer triggerend werken. Baal er wel van maar de verantwoordelijkheid ligt natuurlijk bij de ander en die moet ik daar ook laten liggen. Zo lastig maar wel noodzakelijk om de eigen nuchterheid zeker te stellen. Goede leerschool weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel voor je compliment @Yana vinden ze hier niet allemaal hoor. Gefeliciteerd met je maand nuchter die staat maar mooi. En @nancy een week niet gepaft ook gefeliciteerd. Het kan dus allemaal. Morgen een half jaar droog en heb besloten om mij zelf hier voor te belonen. Beetje kinderachtig misschien :blush: Ga mezelf belonen door een goed automatisch foto toestel te kopen. Spiegel reflex camera lukt me niet goed meer  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor Zo heb ik zelf ook een lange tijd "gedronken" ook dat vereist zelfdiscipline om er niet geheel ten onder aan te gaan en het dus te blijven kaderen. Weet er alles van, ging best lang goed maar in vakanties bij mij compleet mis. Dodelijk vermoeiend en uiteindelijk gevaarlijk voor mij. Voor mij is het nu gewoon beter helemaal niets meer te drinken, dag voor dag. Ik wil niet weer opnieuw die ontwenning doormaken, dat is mijn schrikbeeld nu. En zolang ik die eerste niet neem hoeft dat ook niet meer. Klinkt simpel en eigenlijk is het nu voor mij ook simpel. Heb het zelf in eigen hand.

Lars wow een haf jaar al bijna, echt heel goed van je! Feestje morgen :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Lars:

Een vage therapie waarbij je trauma aan kunt pakken. Via piepjes ga je er dan anders tegen aan kijken. Voel je de pijn niet meer zo. Nooit bewezen hoe en of het echt werkt maar het schijnt bij veel mensen te werken dus ik ga het maar proberen 

Lars mijn zus is Psyg en het is niet vaag hoor :lol: het kan ontzettend goed werken voor je. Soms na 1 keer en soms heb je meerdere sessies nodig. Super dat je het doet!!

bewerkt door Gast
Autocorrectie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo weer thuis. We mochten eerder weg want er was niet veel te doen. Samen met mijn crush naar het bos geweest maar niet veel gewandeld. Hij heeft last van zijn enkel. Lekker lang op een bankje gezeten en veel gepraat. Durf hem al meer aan te kijken en gezegd dat ik het gezellig vind met hem. Stappen vallen daardoor wel tegen maar 7000;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...