Spring naar bijdragen

Woensdag 9 mei


Gast

Aanbevolen berichten

Lieve allemaal, ik meld me weer droog af en ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik 'pas' vier weken niet gedronken heb. En vier weken is nog niet hetzelfde als een maand kwam ik vandaag tot de ontdekking :blush:. Evengoed bedankt iedereen voor de felicitaties en die maand gaat ook wel lukken.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei NickyLJ80:

Misschien ben jij dan net dat zetje dat hij nodig heeft om te gaan stoppen. Hij van het roken af, jij van het drinken af, klinkt veelbelovend:D

Mooie combi ja! Allebei een verslaafd brein dus wat dat betreft begrijpen we elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een cadeautje voor jezelf om jezelf te belonen kinderachtig?? Dacht het niet!! Leuk @Lars! Mooie camera. 

@zeilbootbewoner kom op man! Je bent hartstikke welkom hier. Juist hier.

Gisteren aan een goede vriend van mij die ik maar 1 keer per jaar spreek, maar zo iemand bij wie je wel aanbelt in het midden van de nacht, dat ik niet meer drink omdat ik te veel dronk en dit beter voor mij is. Vorige week zelfde gedeeld met zwager. Gek: opeens kan ik het gewoon zonder omhaal of ingewikkeldheid zeggen. In beide gevallen werd mij iets over mijn abstinentie gevraagd. In beide gevallen was de reactie meer dan okay. Fijn.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Droge afmelding.

Mis een paar maatjes, hoop dat het jullie goed gaat. Zo lastig als je niets hoort, haal mij van alles in het hoofd. Dan lees ik nog liever dat er bv een terugval gaande is. Dan weet ik iig hoe en wat maar goed het is zoals het is. Loslaten.

Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga je goed Zbb!! Veel steun aan je gehad, meer dan jij je ws realiseert. In mijn allerdiepste slechte uitzichtloze horror momenten van drankmisbruik en later ook mijn crisis opname, heb ik echt houvast gehad aan het feit dat jij ook die periode was door gekomen. Dat was moreel zo steunend en troostend, daar dank ik je enorm voor. Zonder dat had ik het ws niet eens gered/geloof erin gehad. Wens je het aller beste!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...