AlJo Geplaatst 5 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2018 Goedemorgen allemaal Dagpact: AlJo Weinig op de agenda staan, dus dat wordt genieten van deze mooie, zonnige dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlJo Geplaatst 5 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2018 Oeps, hoe ik het voor elkaar heb gekregen weet ik niet, maar heb het twee keer geplaatst. Kan ik 1 van de 2 verwijderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 5 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2018 Goedemorgen! Volgens mij kan je alleen de tekst verwijderen niet de discussie. Ach we gaan gewoon hier verder. Wat een heerlijk weer zeg ga ik even van genieten. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2018 Good morning piepels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 5 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2018 Dagpact: AlJo Harald Yana Ik zie hier vaak dat namen van mensen als link worden weergegeven, hoe doen jullie dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 5 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2018 8 minuten geleden zei Yana: Dagpact: AlJo Harald Yana Ik zie hier vaak dat namen van mensen als link worden weergegeven, hoe doen jullie dat? Dat doe je door @ en dan de naam te tikken dan komen er namen eronder zichtbaar die moet je aanklikken. Als er een blauw blokje omheen zit is het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 5 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2018 @Gypsy , dankjewel! Weekend vandaag, dus je zult je nieuwe vlam niet zien vandaag? Hoop dat je geniet van de vlinders in je buik, van de zon en van een droge heldere dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 5 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2018 Zojuist zei Yana: @Gypsy , dankjewel! Weekend vandaag, dus je zult je nieuwe vlam niet zien vandaag? Hoop dat je geniet van de vlinders in je buik, van de zon en van een droge heldere dag. Nee helaas zie ik hem niet vandaag. Even geduld haha. Ik kan er wel meer van genieten ja omdat hij toch telkens mee gaat lopen. Ik ga heerlijk genieten vandaag. Het niet drinken gaat me eigenlijk vrij makkelijk af denk dat het met de verliefdheid te maken heeft. Hoe gaat het bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 5 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2018 Als hij telkens met je gaat wandelen vindt hij je zeker leuk en misschien wel meer dan dat toch? Met mij gaat het goed, ik heb echt zin om niet te drinken , ben heel enthousiast over de voordelen die ik ervaar. Ben wel super emotioneel om alles en niks maar dat is ook prima en gaat vast weer voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2018 Met dank aan een forum lid weet ik dat jowan vorige week zaterdag is overleden. Twee dagen na zijn bericht hier op het forum. Voor meer informatie mag je mij een pb sturen. Zijn dochter doet een oproep om mensen die jowan gekend hebben een geschreven herinnering te sturen. Maar ik vind niet dat haar gegevens openbaar hier op het forum moeten. Dus graag via pb wie er behoefte aan heeft. Rust zacht jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 5 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2018 Dagpact: AlJo Harald Yana IJsvogel Prachtige dag, eerst maar eens koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 5 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2018 Dank je voor dit bericht @Lars. Daar word je stil van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 5 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2018 Rust zacht jowan... Bedankt voor het delen @Lars Hoe gaat het nu met jou? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 5 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2018 11 minuten geleden zei Yana: Als hij telkens met je gaat wandelen vindt hij je zeker leuk en misschien wel meer dan dat toch? Met mij gaat het goed, ik heb echt zin om niet te drinken , ben heel enthousiast over de voordelen die ik ervaar. Ben wel super emotioneel om alles en niks maar dat is ook prima en gaat vast weer voorbij. Ik hoop het ja. Ik probeer hem wel duidelijk te maken dat ik hem heel leuk vind. Fijn dat het goed gaat dat emotionele herken ik wel hoor. Allemaal onderdrukte gevoelens denk ik dan maar. Moet eruit dus dat laat ik gewoon toe dan maar janken. Zal wel over gaan inderdaad. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2018 Goedemorgen, Dank je voor het delen Lars. Ik zit nu rond de 4 maanden op dit forum en het is bijzonder hoe belangrijk mensen van dit forum worden, ook al ken je ze niet in RL. Het heeft me beziggehouden hoe het met jowan ging en bleef er steeds aan denken. Duidelijkheid is dan wel prettig. Fijne zonnige dag allen, fijn dat je weer op t forum bent Lars. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2018 Goedemorgen frummers. Wat een weertje voor 5 mei. Het wordt vast weer een heerlijke dag. Hier een druk dagje , maar dat geeft niet. Eerst een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2018 jowan is niet meer. dankjewel voor het delen Lars. Ik ben blij dat hij geen ellenlange lijdensweg heeft hoeven af te leggen. We waren het lang niet altijd eens, maar groeiden op de één of andere manier toch naar elkaar toe. Bewondering had ik voor zijn onwankelbare vertrouwen in de weg die hij ging... jowan... lady jane en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2018 @Gypsy Eindelijk na 8 1/2 begrijp ik het ook. Dank je wel meis. Gypsy en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2018 Dank @Lars dat je het hier opschreef. Onwerkelijk idee dat jowan er niet meer is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2018 Lars sterke topper, dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2018 Goedemorgen allemaal, Dank je wel Lars ! Hoop, dat jowan in vrede rust Ongelooflijk eigenlijk, Zo snel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2018 1 uur geleden zei IJsvogel: Dagpact: AlJo Harald Yana IJsvogel Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2018 thnx Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2018 Gohhhh....ja.......jowan. Wat verdrietig dit. Dankjewel Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2018 @Lars, dank je wel voor je bericht. Ik wens je heel veel sterkte. Ik heb net als anderen hier veel aan jowan gedacht, rust zacht @jowan, ik hoop dat je op een goede plek bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden