Spring naar bijdragen

Vrijdag 27 april 2018


Lars

Aanbevolen berichten

31 minuten geleden zei Harp:

Nooit aan het dagpact meegedaan, want geen behoefte aan, maar vandaag maak ik een uitzondering. Voor jowan.

@Klaskeik heb jou er ook op gezet.

 

Dagpact:

Lars

Nicky

Jopie

MarQ

Kohtje

Harald

Sowhat

Mootje

Quinn

Jane

Kruidenthee

lente

nancy

Bol.

Hub

IJsvogel

Gypsy

Bob

Jannigje

Senna33

Rosee

Huttula

Captcha

Spirit

Reacher

Reboot

Artax

Sappho

Loekie

Fruitvlieg

Smart

Momentum

Rosa

Ajna

Rapilos

Yvonne

Yogajuf

Twinkle

Erik

Klaske

Harp

Smaragd

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Ajna:

Super @Gypsy, ik ben thuis gebleven, balend van mn misstap. Wil er graag alles uitgooien hier, maar vind t niet passen nu. Alles voelt even anders met het trieste bericht hier. Alles lijkt in het niet te vallen bij wat jowan doormaakt. Alles is ineens niets meer... waardeloos en oneerlijk....zucht....

Dat is wel zo ja maar je kan er niets aan veranderen helaas. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Ajna:

Super @Gypsy, ik ben thuis gebleven, balend van mn misstap. Wil er graag alles uitgooien hier, maar vind t niet passen nu. Alles voelt even anders met het trieste bericht hier. Alles lijkt in het niet te vallen bij wat jowan doormaakt. Alles is ineens niets meer... waardeloos en oneerlijk....zucht....

Gooi het er uit, Ajna. Het laatste wat jowan zal willen is dat dit forum stil komt te liggen wat betreft waar het voor bedoeld is omdat het niet passend zou zijn
na zijn trieste bericht. Dat staat haaks op wat hij ons altijd heeft willen duidelijk maken omtrent nederigheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact:

Lars

Nicky

Jopie

MarQ

Kohtje

Harald

Sowhat

Mootje

Quinn

Jane

Kruidenthee

lente

nancy

Bol.

Hub

IJsvogel

Gypsy

Bob

Jannigje

Senna33

Rosee

Huttula

Captcha

Spirit

Reacher

Reboot

Artax

Sappho

Loekie

Fruitvlieg

Smart

Momentum

Rosa

Ajna

Rapilos

Yvonne

Yogajuf

Twinkle

Erik

Klaske

Harp

Smaragd

Lika

 

jowan, alles valt even weg. Dank je wel. Dank je heel erg wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmorgen opende ik de dagdraad. Ik besefte dat het dagpact nooit meer met jou erop zou worden jowan. Ik vroeg om de dagpact van vandaag op te dragen aan jou om met veel mensen vandaag op het dagpact te staan. Het is gelukt. Mensen die er vaak op staan mensen die er nooit op staan oud gedienden en meelezers. Iedereen bedankt hier voor het gevoel van samen was fijn vandaag. Ook hebben meerdere mensen vandaag een ijsje gegeten natuurlijk italiaans ijs. Ook ik heb dat gedaan. Maar eerst ben ik naar de kapel geweest. Ben niet zo gelovig maar wilde er heen om een kaarsje voor jou aan te steken. In stilte heb ik aan je gedacht. Daarna dus een ijsje gegeten. Hier op het forum gaat het verder gaan ze me vast weer eens een zeur vinden. Gaat er weer gekibbeld worden en trekken we weer een zak chips open. Maar jowan vandaag was voor jou :heart: Goede reis jowan ik meld me droog af de rust en straks de kooi in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees nu net het verschrikkelijke nieuws van Jowan. Ben er stil van. Jammer genoeg te laat om me nog op het dagpact te zetten, vind het een mooi eerbetoon.

Jowan, ik zit nog niet zo lang op dit forum, maar vond jouw bijdragen altijd heel waardevol om te lezen. Dank je wel daarvoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik meld me hierbij  droog af.. En heel bijzondere dag, waar ik de saamhorigheid hier op het forum heel speciaal vond. Krachtig, warm. Voor jowan. Met de kleine j. Maar voor mij met  een grote J. Er brandt al een paar uur hier een kaarsje voor jowan. 

@Lars, dank je wel voor jouw initiatief. Daardoor een onvergetelijke dagdraad, wat een saamhorigheid en warmte voor een onvergetelijke jowan. 

 

 

 

 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...