Gypsy Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 (bewerkt) Zojuist zei Bor: Ja Gypsy maar ze quote mij, dus ik weet het niet zeker. Oh, dat had ik gemist. Zal wel een dronken foutje zijn Bij jou staat toch echt 'vrouw' 11 april 2018 bewerkt door Gypsy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Hé Soothe, best lang ja. Het werd er weer tijd voor. Hoe is het daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Hoi Bor met je kleine pikkie . Alles kan tegenwoordig hoor kunsie, Quinn en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Ben je de verwarring van je drankdroom weer een beetje te boven gekomen, @Gypsy ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Hoi Quinn , Could be better, could be worse. Ben je een beetje aan het werk Quinn , met jezelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Dag Soothe. Nog steeds zoals het ging? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Vandaag weer een begin gemaakt Soothe. Of nee, het begin heb ik gemaakt toen ik de keuze maakte om toch weer echte hulp te zoeken. Het schijnt dat ik nu eerst maar eens moet stoppen met drinken. Flinke eyeopener ja. Maar goed, ik weet waar ik het voor doe, weet ook best hoe het moet. Dus. Allemaal stapjes. Ik denk dat ik wel zover ben dat ik de hulp nu aanvaarden kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Hoi Kohtje Op en neer Kohtje 'Goede' en slechte dagen. Maar het is niet beter over de hele linie. Ga goed ouwe reus. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Juist Quinn kleine stapjes mogen ook. De top bereiken is wat uiteindelijk telt. Ooit zou het goed moeten komen. Sterkte. Stop een kompas in je zak en houd koers. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 (bewerkt) @Senna33 nuchter of niet, het zal me worst wezen. Maar kijk even in een spiegel joh, je gedraagt je verschrikkelijk en jaagt zo langzamerhand iedereen de gordijnen in. edit: who am I kidding? Het boeit je allemaal niks hè? 11 april 2018 bewerkt door Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Ik zou bijna denken dat het iemand anders is die onder Senna's account is ingelogd. Is niet uit te sluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Het kan natuurlijk @Sandro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 12 minuten geleden zei Kohtje: Ben je de verwarring van je drankdroom weer een beetje te boven gekomen, @Gypsy ? Ja dank je. Duurde wel even hoor maar ik voel me wel goed. Vandaag moet ik er ook niet aan denken om te drinken de droom heeft erin gehakt. Trek jij je niet teveel van S aan misschien beter om te negeren? Het blijft maar doorgaan Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Nee hoor, Gypsy. Natuurlijk vind ik dit niet leuk en trek ik het me onbewust best wel aan, maar ik zie ook wel dat ik hier niet op moet reageren. Heb nog niet zo lang geleden zo'n zelfde akkefietje aan de hand gehad. Verbazingwekkend veel gelijkenis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Zojuist zei Kohtje: Nee hoor, Gypsy. Natuurlijk vind ik dit niet leuk en trek ik het me onbewust best wel aan, maar ik zie ook wel dat ik hier niet op moet reageren. Heb nog niet zo lang geleden zo'n zelfde akkefietje aan de hand gehad. Verbazingwekkend veel gelijkenis. Misschien een dubbel account? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Scroll die troll! nancy, Quinn en smart reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Hoi Sowhat. Ook even langspiepen? Je had al gezegd dat je minder hier zou zijn, maar nu je hier tóch even bent: alles nog een beetje op de rails? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Jazeker Koh,alles op de rails,en broodje nuchter,25 mei 5 jaar min 1 avond. Oude vader verhuist naar zijn nieuwe huis waar hij intens blij mee is,en ik dus ook. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Bor,misschien dan een goed idee om even niet meer op Senna te reageren,zodat iedereen weer wat tot rust kan komen en tot de orde van de dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Wat wil je zeker weten dan, Bor? Of je nou wel of niet een pikkie hebt? Dat kun je toch zelf wel zien? Of je het wel of niet hebt, bedoel ik. Als je 't niet hebt kun je 't ook niet zien natuurlijk... Soothe en Sowhat reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Hoi Sowhat Verrassend om nog wat oud gedienden te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 hihi... 5 jaar min 1 avond... Mooi hoor. Ja, nee, natuurlijk niet mooi.. die ene avond . Ha, maar toch maar mooi 5 jaar. Klinkt toch wel een stuk solideder (?) dan 1 avond min 5 jaar.. En fijn voor je vader. Toch altijd afwachten of oude bomen, als ze verplant zijn, nog weer blij kunnen zijn.. M'n schoonmoeder was 91 toen ze naar een 'aanleunappartement' ging. Dat moest wel, ze begon licht te dementeren en woonde nog geheel zelfstandig in een groot huis met 12 kamers.. Maar daar was ze zo van in de bonen dat ze nog geen jaar later overleed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Ik hoor op een ander forum....maar ken @Senna33 wel goed.....jongens/meisjes pest haar toch niet zo. Ze probeert zo haar best te doen ( met diazepam en alcohol stoppen in geen eenvoudige opgave) let wel ik oordeel niet en beoordeel ook niet, dus ik zeg tegen geen een jij dit en jij dat. Maar geef elkander een beetje ruimte en een kans. Gewoon morgen opnieuw beginnen. Streep erdoor en verder naar herstel. mito Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 1 minuut geleden zei mito: Ik hoor op een ander forum....maar ken @Senna33 wel goed.....jongens/meisjes pest haar toch niet zo. Ze probeert zo haar best te doen ( met diazepam en alcohol stoppen in geen eenvoudige opgave) let wel ik oordeel niet en beoordeel ook niet, dus ik zeg tegen geen een jij dit en jij dat. Maar geef elkander een beetje ruimte en een kans. Gewoon morgen opnieuw beginnen. Streep erdoor en verder naar herstel. mito Dat was vandaag al, dit is gisteren begonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 We hebben het allemaal wel eens moeilijk maar dat geeft nog geen enkel recht om zo mensen uit te lopen schelden of @Senna33 nu gedronken heeft of echt nuchter is zoals ze zelf zegt. Jammer is dat ze op deze manier haar eigen glazen in gooit straks krijgt ze een ban en dan kan ze hier niet meer komen voor steun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden