Sandro Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 18 minuten geleden zei bolletje: Maakt niet uit als je er maar een hebt liggen. O vraagje, verkoop jij ook toevallig visstick van Iglo? En jij ontbijtcrackers? Senna33 en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 1 minuut geleden zei Sandro: En jij ontbijtcrackers? Werkelijk ik lig dubbel *proest* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 2 minuten geleden zei Sandro: En jij ontbijtcrackers? Buffchuit... oepff..droge mond..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Inderdaad tijd voor een meeting, ik moet gelukkig wel lachen om jullie berichten, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Rapilos, wat leuk dat je verliefd bent zeg, geniet ervan rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 2 minuten geleden zei Bor: Die snap ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 (bewerkt) Hahahaha. Donker haar, en nee geen plooierok enzo , meer spijkerbroek en sneakers. Ik meld me droog af na een erg pittige dag. Zit inmiddels in de eveningdress ( lees: pon en badjas, ). Nog flink belabberd maar depri is weer effe minder en das mooi. En de maand gehaald! Pfffff 6 april 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Haha, bor. na de chemo's een kort donker koppie, en zo slap en steil als t maar kan zijn. En nee, nie dik. . Haha. Leuk dit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 1 uur geleden zei Kohtje: Dat is fleurtje, die met die sik. OMG!! Ik heb inderdaad last van kinhaar Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Je hebt in elk geval een mooi gebit @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Volgens mij is Bor een tikje mollig, sandro slank en donker, Lars slank , zbb een slanke 40 plusser etc etc. ik ga zo met wat warme melk ( ja, truttig, maar drank maskt me uiteindelijk verl truttiger!!!) naar het mandje. Dank voor de serieuze toon, en ook voor de vrolijke noot. Trusten voor no of later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 59 minuten geleden zei zeilbootbewoner: Tijd voor een adb meeting Nou, zeker!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 1 uur geleden zei Lars: @fleurtje je zou het niet verwachten maar ik denk een dame met nagellak en veel lippestift op en naaldhakken gezien de cola denk ik dat @Reacher er ook zo uit ziet Ooeeee Nope Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Zojuist zei Bor: Waarom ben ik nu weer mollig? Je wordt niet geloofd blijkbaar. Lekker dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Ik denk dat Bor 50 kg weegt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Zojuist zei Bor: Waarom ben ik nu weer mollig? Haha, beetje mollig.? , superslank? Voor mij ben je een lieverd! Al de prietpraat hielp vandaag naast de serieuze praat. Dank jullie wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Zojuist zei Bor: Ik ben altijd de klos Volgens mij is @Bor een kleine blondine met mooie benen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Slaap lekker straks Lente, blij dat het iets beter met je gaat. Mijn uiterlijk wisselt soms nogal kunsie en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Draag jij pruiken @Antoinnette? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Ik wil ook naar bed Maar ik moet nog wel een paar uurtjes,en dan kan ik nog niet eens uitslapen morgen. Oneerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 5 minuten geleden zei Bor: Waarom ben ik nu weer mollig? Ach gossie, je moet ook lekker kunnen slapen, dus ik denk dat je slank, knap, met mooie korte ( niet te kort) rokjes bent. Sjiek af en toe, en soms lekker in het joghurtpak ( mijn zoon noemde als kleintje dat zo voor een joggingpak) en laten we de mooie nagels van jou niet vergeten!!!!! Volgens altijd gelakt. zo, en nu ga ik echt naar bed. Dank mensen, jullie hebben mij er doorheen gesleept. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 1 minuut geleden zei fleurtje: Draag jij pruiken @Antoinnette? Nee, nog niet. Mijn eigen haar groeit gestaag. Ik kijk wel in de toekomst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 (bewerkt) Top. Ik begin het ook te leren. Ik bedoel die rust van Spirit. 6 april 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 1 minuut geleden zei Lente: Sjiek af en toe, en soms lekker in het joghurtpak ( mijn zoon noemde als kleintje dat zo voor een joggingpak) Mijn zoontje ook! Grappig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Zojuist zei Antoinnette: Nee, nog niet. Mijn eigen haar groeit gestaag. Ik kijk wel in de toekomst Mijn pruik ligt in de kast. Heb mijn eigen haar weer na chemo's maar slappe hap. Fijn @Antoinnette als dat lekker natuurlijk gaat. Ik vind je dapper! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden