Spring naar bijdragen

Vrijdag 6 april 2018

Yvonne

Aanbevolen berichten

Hahahaha. Donker haar, en nee geen plooierok enzo , meer spijkerbroek en sneakers. Ik meld me droog af na een erg pittige dag. Zit inmiddels in de eveningdress ( lees: pon en badjas, :D). 

Nog flink belabberd maar depri is weer effe minder en das mooi. 

En de maand gehaald! Pfffff

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is Bor een tikje mollig, sandro slank en donker, Lars slank , zbb een slanke  40 plusser etc etc. 

ik ga zo met wat warme melk ( ja, truttig, maar drank maskt me uiteindelijk verl truttiger!!!)  naar het mandje. 

Dank voor de serieuze toon, en ook voor de vrolijke noot. Trusten voor no of later. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Bor:

Waarom ben ik nu weer mollig? 

Haha, beetje mollig.? , superslank? Voor mij ben je een lieverd!  Al de prietpraat hielp vandaag naast de serieuze praat. Dank jullie wel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Bor:

Waarom ben ik nu weer mollig? 

Ach gossie, je moet ook lekker kunnen slapen, dus ik denk dat je slank, knap, met mooie korte ( niet te kort) rokjes bent. Sjiek af en toe, en soms lekker in het joghurtpak ( mijn zoon noemde als kleintje dat zo voor een joggingpak) 

en laten we de mooie nagels van jou niet vergeten!!!!! Volgens altijd gelakt.

zo, en nu ga ik echt naar bed. Dank mensen, jullie hebben mij er doorheen gesleept. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Antoinnette:

Nee, nog niet. Mijn eigen haar groeit gestaag. Ik kijk wel in de toekomst

Mijn pruik ligt in de kast. Heb mijn eigen haar weer na chemo's maar slappe hap. Fijn @Antoinnette als dat lekker natuurlijk gaat. Ik vind je dapper! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...