Spring naar bijdragen

Vrijdag 6 april 2018


Yvonne

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei Francoise:

Zit ff het draadje te lezen.  Wel gezellig zo . Lekkere discussies en grapjes.  Ik hou er wel van. @haraldop het dagpact . Mijn dag kan niet meer stuk.  

En wie is het liefste ?? Jee ik heb nogal wat favorieten en bij mij komt niemand onderaan want ik heb met iedereen wel iets . Alleen sommigen klikken beter , maar dat is IRL ook zo. Wel ben ik ooit super nieuwsgierig naar hoe iemand eruit ziet . Maar dan denk ik, moet je dat willen weten . Ik ben nu eenmaal een beelddenker en verzin bij iedereen een plaatje , soms heel vaag met alleen haarkleur of lichaamsbouw, maar soms zelfs uitgewerkt met details :D

Welke haarkleur zou ik hebben, denk je ? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou me weer even melden ( ik stond nog ingelogd ,zag ik;)). Mijn hulp is wat eerder weg. Ik heb mijn pannetjes al klaar staan , en zit nu aan de ..... Karnemelk. Moet niet gekker worden:lol:, maar alles beter dan drank. 

Rond half 7 komt de picnic, dus dit weekend en daarna hoef ik geen boodschappen te doen. Nu wel even heel prettig. Het irritante drankstemmetje begint wat stiller te worden, eindelijk! Verder nog bepaald niet fit, maar dat komt goed. Ik moet leren meer geduld te hebben. Dat is een eigenschap die veel alcoholisten niet altijd genoeg hebben, en daar ben ik geen uitzondering op. Bepaalde dingen heb ik best veel geduld, dit dus niet. De bekende quick fix die ik wil. Nog een attentiepuntje voor mij. 

bewerkt door Gast
Foutje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Senna33:

Goedemorgen, 

Ik las van de week dat iemand droomde over drank. Ik werd vanacht ook wakker en droomde dat ik gedronken had. Ik moest echt even goed nadenken zo echt was het. Ik droom wel vaker vreemd. Gelukkig ben ik nog steeds alcohol vrij. 

@Gipsy werk ze vandaag. Gelukkig bijna weekend of werk je morgen ook?

@Lars Gewoon doen hoor.

inderdaad een mooi weekend voor de deur met prachtig weer. En, het wordt alleen maar mooier :)

x Senna 

Ik heb nu weekend. Heerlijk met dat mooie weer, even van genieten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond knakkertjes,

Ik had wat lekkers mee genomen voor het weekend met boodschappen doen, en dat is een beetje mis gegaan.:( Een heel pak chocoladekoekies op gegeten, samen met een blikje cola:(. Wel light das minder erg.:D

Heel fijn gewerkt vandaag.

Lente kom jij maar lekker met je gewauwel hoor, daar is deze draad voor.:rose:

Even over star trek. Ik dacht eerst ik doe niet mee met dat geleuter maar moet toch even wat kwijt. ik was verliefd op de oude Spock, bleef er voor thuis als Star Trek op tievie was, en viel helemaal in katzwijm als Spock erop kwam, waardoor ik de helft miste:( en de andere helft zat ik te brullen.

Fantaseerde zelfs dat ik viel  en hij me met zijn Vulcanische krachten op pakte, maar toen ik 2 mnd. geleden viel en m'n pols brak was ie er niet. Wat een teleurstelling ik had bijna gaan drinken:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei harald:

Dank je Kunsie, ik zit onderhand wel een beetje te "stuiteren" van de ontwenningsverschijnselen, maar gaat goed komen.

Hoe gaat het nu @harald. Beetje fitter al? Of gewoon ( nou ja " gewoon" ) doorstaan? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei rapilos:

Goedemiddag allemaal

Eindelijk lente :) :sun: !

Las dat er een paar keer naar mij gevraagd werd van de week (kunsie, SoWhat)
Wat lief !
Nou, met mij gaat het uitstekend hoor
Het feit, dat ik wat minder schrijf, komt misschien omdat er een nieuwe man in mijn leven is gekomen
Ben daar zo happy mee, en krijg zoveel aandacht, dat het de behoefte aan aandacht via het forum misschien minder wordt
(Denk ik dan hoor)

In elk geval...no worry's, ben gelukkiger dan ooit :)

Wat heerlijk Rapi! Het is je van harte gegund! :) :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dis jongen de ouwe Spock heeft zich dood gelopen en ligt nu ergens begraven vreselijk hé? Ken je de Vulcan groet nog, met je middelste vingers uit elkaar? En hij kon iemand zo flauw laten vallen Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.:P

 

Dit is een foto die ik nog had van Rapilos;)Plaatjes TrouwenRapi je hebt dit zo verdiend lieverd, ik ben heel blij voor je.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Spirit maar ik had daar bij de d.besteding al verse kibbeling en de lekkerste frieten van Nederland gegeten. Daar hebben ze een soort oorkonde voor gekregen. Je kon een frietje in de mayonaise zetten en dan bleef ie nog staan zo'n  dikke mayo. Ja een keer per week ga ik me daar verwennen.

Goulash???? Je weet waar ik woon hé?

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei bolletje:

 

Goulash???? Je weet waar ik woon hé?

Zal ik mijn adres ook even doorgeven? Of morgen langskomen en aanschuiven? Ik smak niet. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei harald:

Ging het fitter worden maar zo snel. @Lente Maar aan de andere kant, morgen zal het wel iets beter en zondag nog weer iets beter. Dus ik zit eigenlijk een beetje te zeuren. Wat zijn die paar dagen nu eenmaal op al die jaren drankellende.

Anyway, vandaag hou ik droog, dus het gaat best ok.

Gaaf, ik ben zo blij voor jou! En nee, gaat niet snel, weet ik ook wel. Ik sluit vandaag maand 1 ( weer) af. En heb volgens mij een combi van afkick, nasleep van het ongeluk en de al bekende gezondheidsperikeltjes. Ik moet meer geduld leren hebben op dat gebied.

en nee, Harald, je zeurt niet, je bent een kanjer. 

 

Net mijn boodschappen allemaal bezorgd. Zo gaaf deze service, en nu voor mij in een woord: perfect! Geen getrigger extra, geen sjouwen, wat ik niet zo goed meer kan, en vrolijke bezorgers. Wat wil een mens nog meer. Oja... Mijn schuifpuitje naar t balkon staat heerlijk open. Zelfs nu nog! Lente! En deze Lente komt er ook. :sun:;)

@harald, heb een rustige en fijne Avond!  En natuurlijk iedereen hier een mooie avond. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier prei, aardappel en runderlapje. Dus even een hollands dagje. En runderlapje was al kant en klaar. Lui nee? Wel even mezelf verwend op een lastige dag. Morgen weer zelf vlees of vega doen. 

En ik ben meestal niet ongeduldig, maar fit voelen wil je zo graag en dan ben ik wel wat opstandig soms. En die slachtofferrrol die ken ik van mezelf, met de kop onder t dekbed, en wil ik niet. Zo, nu op naar een kalme, misschien korte, avond. Hondje ligt naast mij. Lente! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...