Spring naar bijdragen

Vrijdag 6 april 2018


Yvonne

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei jowan:

@Quinn:  En als je nu alsnog een keer uitnodig om een antwoord op mijn initiële vraag te geven?

Vraag:

Hoe staat het met je gevoel voor eigenwaarde als je het nodig heb iemand of groepen in de maling te nemen als je een flauw grapje wil maken?

Ik heb het helemaal niet nodig om iemand of groepen in de maling te nemen. Ik houd gewoon van af en toe slap ouwehoeren en flauwe grappen maken. Mijn gevoel voor eigenwaarde heeft daar niets mee te maken.

En wil jij nu uitkomen voor jouw standpunt en nu eens een keer duidelijk schrijven wat je stoort en aan wie je je ergert? Gewoon duidelijk en transparant?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je. Soms kan ik gewoon lachen om mijn eigen grappen. Het is als eens voorgekomen dat de persoon in kwestie mij serieus vroeg ‘En nu vind jij jezelf grappig?’  Natuurlijk, toen kwam ik helemaal niet meer uit mijn slappe lach. 

Lachen en grappen zijn gezond 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Quinn:

Vraag:

Hoe staat het met je gevoel voor eigenwaarde als je het nodig heb iemand of groepen in de maling te nemen als je een flauw grapje wil maken?

Ik heb het helemaal niet nodig om iemand of groepen in de maling te nemen. Ik houd gewoon van af en toe slap ouwehoeren en flauwe grappen maken. Mijn gevoel voor eigenwaarde heeft daar niets mee te maken.

En wil jij nu uitkomen voor jouw standpunt en nu eens een keer duidelijk schrijven wat je stoort en aan wie je je ergert? Gewoon duidelijk en transparant?

Het is niet zozeer dat ik me ergens aan stoor, dat ik de mores van anderen afkeur. Ik raak verbijsterd en verdrietig als ik zie dat mensen zich goed willen voelen ten koste van anderen.
Daarom stel ik een vraag. Als ik een standpunt zou verkondigen leidt dat waarschijnlijk tot een welles/niets en worden er alweer mensen als minkukel weggezet. Dat schiet in mijn ogen niet op. Misschien moet je mijn kijk op gevoel voor eigenwaarde en ego nog eens nalezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen.

Dagpact:

Antoinnette

Lars

jowan

AlJo

Kunsie

IJsvogel

Harald

Kohtje

Zbb

Lente
en nu mijn mandje weer in. Gaat niet lekker, erg verl pijn. 
bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry jowan als ook mijn thee opmerking een verkeerde snaar geraakt heeft. Niet mn bedoeling. 

Fijn harald ook op t dagpact. Ik log nu uit. Helaas niet naar schilderen, ik baal best wel. Mag geen trigger worden, maar ik weet ff niet waar ik t zoeken moet van o.a. de pijn enzo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Bor:

Ik heb zeker een apart soort humor maar ook dat vond ik grappig.:blush:

Bedoel dat ik schreef dat ik van je houd? Dat was serieus bedoeld hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei kunsie:

Sterkte Lente, ik hoop dat het snel beter wordt...lijkt me vreselijk om aldoor pijn te hebben...

Dank je wel, @kunsie. Woensdag ging beroerd, gister was t redelijk, nu enorm belabberd. Ik lig weer een poosje in bed. Straks er weer uit voor t hondje. Het is zoals het is. Deze dag gaat ook weer voorbij, maar ikword er op het moment wat moedeloos en depri van. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei jowan:

@hub:  Wat bedoel je hier precies mee?

Kwoot van 11:09:
"Volgens mij bestaat er ook een AH voor mensen die iets willen opbiechten en dat niet goed durven."

Dat ik zelf soms wel een kopje thee lust en nu weet in welke supermarkt ik daarvoor terecht kan. Ik durfde het vroeger gewoon niet te vragen waar een bepaald soort thee staat en daar schaamde ik me voor. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even dwars door jullie discussie heen, sorry. 

Ik zal wel wat meer vandaag komen schrijven, ik heb t lastig. Juist als ik beroerd ben wordt het moeilijk. Een voordeel: nu zelfs te beroerd om richting een supermarkt ofzo te gaan. Dat dan weer wel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei jowan:

Hmm, lijkt me niet echt een reden voor te zijn om het bericht weg te halen. Je zult er misschien niet (meer)  voor uit durven te komen?

Ik was bang dat weer eens iemand dat als zijnde onder de gordel zou opvatten. Is gelukkig niet zo, denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Senna33:

Weet je. Soms kan ik gewoon lachen om mijn eigen grappen. Het is als eens voorgekomen dat de persoon in kwestie mij serieus vroeg ‘En nu vind jij jezelf grappig?’  Natuurlijk, toen kwam ik helemaal niet meer uit mijn slappe lach. 

Lachen en grappen zijn gezond 

Een vriendin van mij heeft dat ook regelmatig. Heeft ze nog maar twee woorden gezegd en is de grap er dus nog niet uit maar staat ze daar te gieren van t lachen :D. Ik.moet dan altijd zelf wat grinniken terwijl ik er niets van snap :face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik rrvaar dit nu als een enorme trigger, mijn lijf gilt om verdoving, maar dat wil ik uiteraard niet. Raar om om deze tijd zo getriggerd te zijn. Ik ben behoorlijk door van slag. Tips? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei fleurtje:

Een vriendin van mij heeft dat ook regelmatig. Heeft ze nog maar twee woorden gezegd en is de grap er dus nog niet uit maar staat ze daar te gieren van t lachen :D. Ik.moet dan altijd zelf wat grinniken terwijl ik er niets van snap :face-icon-small-shocked:

Je weet wat ik bedoel :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...