Spring naar bijdragen

Dinsdag 27 maart 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. Ik heb me een partij gedroomd vannacht, niet normaal....Flink onrustig.

Een leuke dag werk voor de boeg. Weinig vergaderingen, dus tijd om echt te werken :lol: en leuke werkzaamheden te doen.

bewerkt door Sandro
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmorgen alweer bijna van de sokken gereden bij het oversteken van de weg langs de IJssel. Nu was het niet de hond die bleef snuffelen, nu
lette ik zelf niet goed op.. gewoon een aansnellende bestelbus niet aan zien komen. Kon nog net de twee honden terugtrekken en met ingehouden
buik (die ik toch al niet heb) op de middenstreep de bus voorbij laten razen... de scheiding in m'n haar zit nu aan de andere kant door de luchtverplaatsing..:blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei jowan:

Goeiemorgen.

 

Dagpact

Lars

Antoinnette

jowan

Rosee

Goedemorgen!

Vandaag precies 10 weken alcoholvrij. 

Schrikken @Kohtje zo n bestelbus. Gelukkig goed afgelopen. Klinkt fijn @Sandrozo n goeie werkdag. Ik ook aan het werk, werk thuis vandaag en vanmiddag even met jongste zoon naar de huisarts bloed prikken. Die griep duurt toch echt te lang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen,

Rustig op de dageraad.

Vanacht voor het eerst zonder melatonine geslapen en dat is goed gelukt. Om 12 uur naar bed gegaan (eigenlijk 11 uur dus want dat was mijn ritme) en om half een sliep ik al....en om 8 uur wakker geworden. Heerlijk!:)  

Net een boekenkast van onder tot boven schoongemaakt en nu ff bijkomen met koffie. Morgen doe ik de andere kast want het hoeft niet in één dag allemaal klaar. Ook dat moet ik leren....niet alles tegelijk doen want er is morgen weer een dag. 

Prettige dag allemaal!:)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jan, als je je maar blijft realiseren dat je nooit en te nimmer verantwoordelijk bent voor het doen en laten van je 'maatje'.
Je kunt tips geven, steun zijn, al dat soort dingen, maar je kunt iemand niet dwingen om niet te drinken. Dus mócht het
fout gaan dan heeft je 'maatje' iets niet goed gedaan, niet jij. (Moet je natuurlijk niet adviseren om er maar eentje te nemen.. :rose:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...