Yana Geplaatst 21 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2020 Als je bij je eerste bericht van dit draadje op bewerken klikt dan kun je bovenaan ook de titel veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 21 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2020 1 uur geleden zei Yana: Als je bij je eerste bericht van dit draadje op bewerken klikt dan kun je bovenaan ook de titel veranderen. Thnx, het is gelukt! Nieuwe titel is; Het roer om! Dit past beter bij mijn huidige situatie. - 23 sept. afscheid genomen van een stressvolle werkomgeving en gestart met een nieuwe baan; - gestopt met roken per 1 okt. - eindelijk gestopt met een moeizame relatie sinds 10 sept; - gestopt met alcohol per 1 jan en - sinds vandaag weer gestart met sporten. Het tij is gekeerd, ik ben aan het roer lady jane, fleurtje en bumperjim reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2020 Behouden vaart .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2020 Wat een veranderingen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 22 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2020 Zo hallo zeg, goed bezig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 22 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2020 Wat klinkt dat lekker energiek. Volle kracht vooruit ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 22 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 februari 2020 De energie begint nu aardig terug te komen, soms heb ik echt nog een katergevoel, ik accepteer zoals het is. Al deze veranderingen heb ik te danken aan jarenlange persoonlijke ontwikkeling, nu was het tijd om zaken in uitvoering te brengen. Lonster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 23 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 29 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 Dag 60 voor mij. Ik ben heel trots Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 Wow wow trots mag je zijn xxx Sensitief reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 Yes! Sensitief reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 Supermooi! Sensitief reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 15 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Vandaag dag 75! Het niet drinken is geen enkel probleem meer, althans de drang naar. Sinds jaren voel ik mij lichamelijk en geestelijk goed. Mijn voornemen is 100 dagen, maar ik neig ook naar voorgoed. Dat klinkt ook weer als “verboden” dus ...zoiets als verboden vrucht. Ik heb nog even de tijd om de beslissing te maken. Vandaag vier ik mijn 75e dag Rapid, Rosee en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 13 minuten geleden zei Sensitief: Sinds jaren voel ik mij lichamelijk en geestelijk goed. Wat heerlijk! Eerder schreef je dat je veel aan persoonlijke ontwikkeling hebt gedaan en dat dit werk in uitvoering is. Je geeft mij het goede voorbeeld, ik ga ook weer langere tijd niet drinken. Sensitief reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Geweldig zeg , mooie mijlpaal daar mag je zeker trots op zijn.. fijn dat je in lig goed voelt daar krijg je energie van om door te gaan. Sensitief reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Fijn om te lezen!! Ik taal er eigenlijk ook niet meer naar, heel af en toe drink ik nog, 2 a 3 glazen (laatste keer alweer 3 weken geleden) maar niet drinken is nu min of meer de norm. Het voelt goed zo. Fijn dat zo goed gaat bij jou, zet m op bumperjim en Sensitief reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Zo wel goed bezig,knap hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 1 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 april 2020 Vandaag precies 3 maanden niet gedronken! Ik ben trots op mezelf! Lonster, lady jane, rapilos en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 april 2020 Rapport Share Geplaatst 2 april 2020 Goed bezig hoor, Topper , hoe voel je je ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 2 april 2020 Rapport Share Geplaatst 2 april 2020 (bewerkt) Gefeliciteerd! Dag per dag maar ik ben trots op wat je hebt bereikt. 3 april 2020 bewerkt door Myle Dag per dag natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 3 april 2020 Rapport Share Geplaatst 3 april 2020 Jij bent echt goed bezig,top hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 3 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2020 Dank allen en @Lieke7777 in jaren lichamelijk niet zo goed gevoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 april 2020 Rapport Share Geplaatst 3 april 2020 Mooi! Wat een winst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 9 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 Goedemorgen allen, Vandaag is het de bijzondere dag dat ik mijn doel heb bereikt; 100 dagen alcoholvrij. Ik ben bijzonder trots en het voelt alsof ik mezelf heb overtroffen. Ik voel mij zowel psychisch als lichamelijk goed. Ik zie er beter uit, heb meer (bewust) tijd over en ook mijn portemonnee vindt het fijner. Sinds 1 oktober ben ik ook rookvrij! Hoe nu verder? Ik bekijk het per dag, ook vandaag drink ik niet en verder wil ik niet zo met alcohol bezig zijn in de zin van wel of niet drinken. Niet roken is totaal geen issue meer. ik sta alleen nog maar stil bij mijlpalen, dit wil ik ook met het niet drinken. Een hele fijne zonnige en gezonde dag voor jullie toegewenst. Liefs van mij! rapilos en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 Gefeliciteerd met je mijlpaal van 100 dagen @Sensitief,daar mag je zeker heel trots op wezen. Sensitief reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden