jowan Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 Goedemorgen jowan en alle andere frummers, Volgens mij krijgen we een dag met zon, fijn. Straks lekker een eind met de hond lopen, maar eerste een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 Goedemorgen. Oeps, ik ben per ongeluk een tweede dagdraad begonnen, ik zag deze niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 Ik vond het al zo raar....niemand wakker....nou ja, ik dus blijkbaar niet Snel onder de douche. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 Aaahhhh, koffie. Heerlijk. Gooi net mijn bed vol met thee. :-( dop van de thermosfles zat los. Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 Goedemorgen dames.. Thermosfles met thee mee naar bed???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 Las net over 'wat is goed slapen'..... Ik vind dat ik goed slaap over het algemeen. Maar moet er gemiddeld wel een stuk of drie keer per nacht uit voor een plas, en word elke ochtend rond vijf uur wakker en hoop dan toch nog een half uurtje weg te zakken... Tsja... en tóch slaap ik goed.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 Goedemorgen Dagpact: jowan Amethist Fijne dinsdag! Vind ik leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 Goeie morgen allemaal, Ik slaap sinds 40 jaar, ontzettend goed. Komt door satijnen lakens. Die koelen i.p.v. katoen dat de warmte vast houdt. Vannacht ook weer 10 uur geslapen. Komt ook wel door het herstel van m'n pols, maar toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 (bewerkt) 34 minuten geleden zei Amethist: Dagpact: jowan Amethist Ajna Antoinnette Vind ik leuk Goedemorgen lieve mensen 6 maart 2018 bewerkt door Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 7 minuten geleden zei bolletje: Goeie morgen allemaal, Ik slaap sinds 40 jaar, ontzettend goed. Komt door satijnen lakens. Die koelen i.p.v. katoen dat de warmte vast houdt. Vannacht ook weer 10 uur geslapen. Komt ook wel door het herstel van m'n pols, maar toch. Zal heerlijk geweest zijn, die koelende lakens vorige week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 9 minuten geleden zei Sandro: Zal heerlijk geweest zijn, die koelende lakens vorige week 'Ons Bolleke' is een hete tante. Vroeg deze winter ook al naar airco-ervaringen en -tips.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 (bewerkt) 1 uur geleden zei Yvonne: Las net over 'wat is goed slapen'..... Ik vind dat ik goed slaap over het algemeen. Maar moet er gemiddeld wel een stuk of drie keer per nacht uit voor een plas, en word elke ochtend rond vijf uur wakker en hoop dan toch nog een half uurtje weg te zakken... Tsja... en tóch slaap ik goed.... Dat (zoiets) bedoelde ik inderdaad met mijn vraag of overweging.... Ook Ik, hooguit 5 of 6 uur per nacht, minstens 2 soms 3 keer eruit..... maar het hoort er voor mij bij en tezamen met mijn middagslaapje ben en blijf ik uitgerust en fit. Dát is volgens mij goed slapen: voldoende uitgerust en fit zijn overdag. En wat daar belangrijk aan Is? Als ik meer wil slapen, of een nacht aaneengesloten slaap verwacht, of nog weer anders, zal ik altijd ervaren dat ik "een slechte slaper" ben. En vermoedelijk ook minder goed slapen..... Lang/kort, aaneengesloten/gebroken, diep/oppervlakkig...... allemaal waar maar de kwalificatie goed/slecht geef je er zelf aan. En het is maar de vraag of dat je helpt. 6 maart 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 (bewerkt) En Ja, ik dram. Weet t.. Ze zeiden (reacher?) dat t maar 100 jaar zou duren maar bij mij zijn die honderd jaar nu voorbij en zit ik ineens weer op exact 28 dagen. Geen idee wat dáár nou weer de bedoeling van is. 6 maart 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 Jij mag dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 7 minuten geleden zei jopie: En Ja, ik dram. Weet t.. Ze zeiden (reacher?) dat t maar 100 jaar zou duren maar bij mij zijn die honderd jaar nu voorbij en zit ik ineens weer op exact 28 dagen. Geen idee wat dáár nou weer de bedoeling van is. Wát duurt 100 jaar???? heb ik weer even gemist.. . Lees het nog wel? Moet nu echt weg.... Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 Goeiemorgen allemaal, ik ga vanaf vandaag maar eens meedoen op de dagdraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 2 minuten geleden zei Pytje: Goeiemorgen allemaal, ik ga vanaf vandaag maar eens meedoen op de dagdraad. Wéét waar je aan begint, Pytje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 Ik laat m'n beoordeling van of ik goed of slecht geslapen heb maar afhangen van het humeur waarmee ik 's morgens opsta. Redelijk tot goed humeur: goed geslapen, minder redelijk tot ronduit slecht humeur: slecht geslapen. Ononderbroken nachten weet ik me eigenlijk alleen nog vaag te 'herinneren' uit de tijd dat ik ergens eind van de dag bewusteloos neer'zeeg' door het alcoholpercentage in m'n bloed en de volgende dag weer een keer 'bij m'n positieven kwam'. Sinds ik niet meer drink gebeurt dat niet meer, ga ik 's avonds met grote regelmaat vrij vroeg naar bed en sta 's morgens vrij vroeg weer op. In die tussentijd moet ik er ook meestal 's nachts wel minstens één, soms twee en heel soms wel drie keer uit voor een plasje, lig ik de ene keer daarna wat langer wakker dan de andere keer. Die regelmaat van naar bed gaan en weer opstaan heb ik te danken aan m'n vrouw die doordeweeks op tijd naar haar werk moet en in de weekeinden en op vrije dagen op tijd moet ontbijten (diabetes). Ik ben, sinds ik weer nuchter door het leven ga, wel zo loyaal aan m'n lotje uit de loterij geworden dat ik haar niet alléén alles laat doen, zo 's morgens vroeg, zoals ontbijt maken, honden uitlaten etc.. Er zijn dagen dat ik best wat langer zou willen blijven liggen 's morgens (de dagen van het mindere humeur), maar over het algemeen ben ik wel blij met die min of meer gedwongen regelmaat. En net als jowan pik ik er, als het zo uitkomt, een half uurtje in de stoel bij. Met de jongste hond op schoot, die verheugt zich daar op als ie me rond een uur of één 's middags in die stoel ziet gaan zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 8 minuten geleden zei Francoise: Maak me zo' n zorgen om Jannigje. Heeft niemand haar privé mail of zo ?? Probeer het een beetje los te laten, Francoise. Blijkbaar heeft niemand van dit forum zo direct contact met Jannigje anders was er hier op één of andere manier wel een berichtje verschenen. Hoogstwaarschijnlijk is ze zelf nog niet toe aan het lezen en/of inloggen op dit forum. Naar het hoe en waarom kunnen we alleen maar gissen, maar ze heeft nogal een zware ingreep gehad, begreep ik. Dus is het goed verklaarbaar dat ze hier nog niet is verschenen. Natuurlijk maken we (degenen die van haar omstandigheden op de hoogte zijn) ons allemaal zorgen om haar. Maar méér dan afwachten op een berichtje kunnen we niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 Tijd voor middagdutjes heeft niet iedereen. Zou het af en toe wel lekker vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 Goedemorgen Dagpact: jowan Amethist Ajna Antoinnette Francoise Rosee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden