Antoinnette Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 Goedemorgen lieve mensen Dagpact Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 Goedemorgen! Dagpact Antoinnette IJsvogel Buiten is het nog helemaal donker. Hopelijk weer een mooi zonnetje vandaag. Drukke dag met meerdere afspraken, lastig nog. Rustig aan is het devies, hopelijk lukt dat ook.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 Goedemorgen. Voel me nog steeds niet lekker, maar ben ook niet ziek. Rustig aan dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 Goedemorgen allemaal Dagpact Antoinnette IJsvogel Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 Goedemorgen. @Antoinnette ben je weer aan het werk dat je het zo druk hebt? Dagpact Antoinnette IJsvogel Rosa Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 februari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 Goedemorgen Lars ea. Pak het langzaam weer wat op ja en doe ook veel andere dingen buiten de deur. Eerst zo bezoek vanmorgen, hoef ik gelukkig de kou niet door. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 Goed van je. Ik ga zo naar dagbesteding mijn uitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 Goeiemorgen. Dagpact Antoinnette IJsvogel Rosa Lars jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 Goedemorgen allemaal Dagpact Antoinnette IJsvogel Rosa Lars jowan Amethist Maak er wat van vandaag, doe ik het ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 (bewerkt) Goedemorgen allen. Water doet t nog. Kachel snort. Koffie! Eerste vorstnacht goed door, niets aan de hand. En buiten is t winters. Kan (wil) even niet hardlopen vanwege serieuze pijn in mijn linkerbeen. Niet fijn maar wel even wijs, kan gewoon een blessure zijn. Het lijkt er echter nu na 4 dagen rust nog niet beter van te worden en de krampen snachts maken en houden me wakker. De verleiding om te gaan hollen is enorm: dan is de pijn namelijk even weg. Maak me wat zorgen als 55jarige roker maar gelukkig had ik al een huisartsafspraak staan op 6 maart. Gewoon om even de gezonde snuit te laten zien na de zorgen nu een jaar geleden. Karma.... De les uit andere keren: nu niet die 6 maart als anker zien en dom "volhouden", met de blik op oneindig. En....mondje dicht over mijn zorgen tegen mijn omgeving. Maar hoe dat moet is nieuw voor me. My mind plays tricks... 22 februari 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 Goedemorgen frummers, pffff, wat is het koud buiten, en dan is dit nog maar het beginnetje Fijn dat je de boel draaiende kon houden Jopie. En inderdaad even goed rust houden dan... Vandaag dé dag? Krijgt schoonzoon de uitslag? Nu eerst het krantje en een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 (bewerkt) Grijns.. Dat weet ik niet Yvonne. Heb tegen mezelf (naar aanleiding van de door mezelf opgebouwde spanning vorige keer) maar gewoon gezegd: "ik hoor het wel ergens de komende weken". Dat "uitkijken naar een specifieke datum" is geloof ik niet zo handig voor mij. Maar inderdaad...we zijn een week verder. Ik gun t hem/ze/mij zo! 22 februari 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tessa1987 Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 Goedemorgen! Dagpact: Antoinnette IJsvogel Rosa Lars jowan Amethist Tessa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 @jopie: het heeft hier net 2,5 graad gevroren....? (M Limburg) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 1 minuut geleden zei jowan: @jopie: het heeft hier net 2,5 graad gevroren....? (M Limburg) Ah.... dus niets aan de hand eigenlijk? Zal hier (westen) toch niet héél anders zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 (bewerkt) Goedemorgen. Toen ik vanmorgen met de hondjes ging lopen (half zeven) gaf de thermometer -3,2 aan. Voeler zit tegen het huis aan, dus het zal nog wel iets minder geweest zijn. Het westen komt er meestal iets 'genadiger' van af. Hoewel het weer dit keer uit het noordoosten komt, dus kweenie of het westen zoveel warmer was vannacht.. Prettig dat het 's morgens weer wat eerder licht wordt. Jammer dat die 'licht-in-de-morgen-winst' straks weer een uur wordt teruggezet. Al met al toch langzaam de lichtere en warmere tijd tegemoet. En dán weer richting kerst... 22 februari 2018 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 Goedemorgen Dagpact: Antoinnette Ijsvogel Rosa Lars jowan Amethist Tessa Rosee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 Onzin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 Wat is iedereen aan het doen? Ik heb even een dutje gedaan en nu zo kijken of de thee klaar is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 Goedemiddag allemaal, wat een kort draadje vandaag Heb eigenlijk ook niets te melden gewerkt vanaf 8.30 en nu alweer een uurtje vrij Nog even een boodschapje doen in het dorp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 februari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 Nu al niet meer, ook niet echt iets te melden hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 19 minuten geleden zei Adri: Gewoon even iemand hard aanpakken en je hebt er zo vijf bladzijden bij... Wat een onzin!! Ik vind t echt belachelijk dat je dat schrijft. (Zoiets?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 Ha,ha die Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden