Amethist Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 Weet je wat...ik denk dat ik afhaak bij de dagdraad. Tag ik teveel? Doe ik te gezellig, tell me. Ik denk dat ik jou niet snap @Bor, nooit snap. En vise versa geloof ik. Maak er een mooie dag van. Ga ik in ieder geval doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 12 minuten geleden zei Amethist: Weet je wat...ik denk dat ik afhaak bij de dagdraad. Tag ik teveel? Doe ik te gezellig, tell me. Ik denk dat ik jou niet snap @Bor, nooit snap. En vise versa geloof ik. Maak er een mooie dag van. Ga ik in ieder geval doen. Eerst mijn broodje amethist. Puddfingbroodje ook goed. Kapje van vers brood ook!! We hadden namelijk iets te vieren!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 Hier net eindeloos lekker door de polder gerend. Ijs, zon, wind, ruimte, het lijnenspel van de slootjes, molens...... Bewust horloge onder de mouw en alleen op gevoel een rondje lopen. Blijkt t verdorie nog sneller te zijn dan ooit. .... de les? Géén les. Hoeft niet meer. t Was gewoon lekker. Wassen en omkleden: zo werken. De dut komt vanavond wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 Nee, @Amethist, nou niet afhaken. Het is juist zo gezellig. Bor en ik moeten alleen lachen om al die reacties en ik ben niet zo'n huiskamerkletsfiguur. Maar daar moet jij je niets van aantrekken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 (bewerkt) Over smaak valt niet te twisten, zeggen ze wel eens. 14 februari 2018 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 9 minuten geleden zei Bor: Ik geloof dat onze humor niet zo in de smaak valt... Ik kan het wel waarderen. 't Is nou net het gedeelte 'niet-serieus' tot 'flauw' wat me in het gedeelte 'bloedserieus' op de been houdt, wat voor mij voor een beetje evenwicht zorgt. De ene keer gaat dat beter dan de andere keer, heeft voor mij te maken met relativeren en 'in de spiegel (durven/willen) kijken'.. Er om wegblijven is toch absoluut niet nodig, Amethist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 Mijn kat kent beter grappen..moest ik een kat hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 (bewerkt) @spirit, daar kan ik nu vreselijk jaloers om zijn. Ik moet nog niet kijken naar een stuk chocolade of t zit op mijn billen . 14 februari 2018 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 Of is het aan mijn billen? Soit, ik krijg er een vette kont van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 Ik ga verder poetsen. De geneugten van t leven #duuuhhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 Je poetst het er niet zomaar vanaf, fleur. Voorkomen is beter dan genezen. Misschien wat minder naar chocolade kijken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 Erger nog Ko...ik vrees dat ik moet gaan sporten. Jij niets bijgekomen na t stoppen met roken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 O jee, sporten... Nee, niks aangekomen. Zelfs na de longontsteking laatst nóg weer wat kwijtgeraakt. Zit momenteel zo'n vijf kilo onder het minimumgewicht volgens de BMI- lijstjes... Beetje zorgelijk wel, maar ga nog niet van m'n stokje. Sterker nog, voel me wel weer goed. Maar een kilootje of tien erbij zou me welkom zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 Juist, en dat maakt het best wel een beetje grappig. Beetje kippenhok... (PS. je samenvatting klopte volgens mij niet helemaal, maar ik vond het wel grappig overkomen.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 Hierbij ook nog eens een traktatie van mij vanwege valentijnsdag. En ja het is pure commercie en dat is goed want op die manier krijg ik taart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 @Amethist hier is een extra taartje voor jou vanwege je twee maanden Amethist reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 En Liefka krijgt een extra . Gewoon. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 Amethist, gefeliciteerd met je 2 maanden! Amethist reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 Dagpact weer zonder moeite geslaagd voor me, morgen weer een dag. Moet morgen 3 keer naar verslavingzorg, start ik ook weer met refusal. Op zich niet zo erg dat ik er heen moet, maar nu mis ik dus wel de 10 km schaatsen. Wel erg moe vandaag, maar vind ik niet erg, het komt allemaal al goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 Heeeeeeel hard gewerkt vandaag. Maar met plezier. En ik bouw weer rust in. Dank voor de taart @Reacher. Heel lekker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 @zeilbootbewoner: herinner je waar je vandaan komt, de ellende, de eenzaamheid, het lijden, de machteloosheid, het onvermogen je leven te leiden....... Blijf en doe je ding. Die verslavingsaap op je schouder komt heus nog wel eens weer, die wil je weer in ellende. Praat er met mensen over, deel je angsten en overwegingen. Niet wachten tot het telaat is, de nachtverpleging is ervoor, anders bel nummers van AA of NA die je inmiddels gescoord zult hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 Ik meld me schoon en droog af voor de dagpact. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 ZBB niet te lang nadenken... Je bent goed bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 Ook hier fris naar bed. Blijf vooral ook hier Amethist, het was grappig en ook zo bedoeld. Welterusten! Amethist reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 (bewerkt) Heel duidelijk!! Heel duidelijk ook dat je niet meer "hier", "nu" en "meteen" je leven laat bepalen. Dat vind ik al heel bijzonder!!! Maar ja....een zeiler he, die weten Dat! 14 februari 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden