Spring naar bijdragen

Woensdag 14 februari


MarQ

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden zei Amethist:

Weet je wat...ik denk dat ik afhaak bij de dagdraad. Tag ik teveel? Doe ik te gezellig, tell me. Ik denk dat ik jou niet snap @Bor, nooit snap. En vise versa geloof ik.

Maak er een mooie dag van. Ga ik in ieder geval doen.

Eerst mijn broodje amethist. Puddfingbroodje ook goed. Kapje van vers brood ook!!

We hadden namelijk iets te vieren!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier net eindeloos lekker door de polder gerend. Ijs, zon, wind, ruimte, het lijnenspel van de slootjes, molens......

Bewust horloge onder de mouw en alleen op gevoel een rondje lopen. 

Blijkt t verdorie nog sneller te zijn dan ooit. ....   de les? Géén les. Hoeft niet meer. t Was gewoon lekker. 

Wassen en omkleden: zo werken. De dut komt vanavond wel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Bor:

Ik geloof dat onze humor niet zo in de smaak valt...

Ik kan het wel waarderen. 't Is nou net het gedeelte 'niet-serieus' tot 'flauw' wat me in het gedeelte 'bloedserieus' op de been houdt, wat voor
mij voor een beetje evenwicht zorgt.
De ene keer gaat dat beter dan de andere keer, heeft voor mij te maken met relativeren en 'in de spiegel (durven/willen) kijken'..

Er om wegblijven is toch absoluut niet nodig, Amethist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O jee, sporten...:(
Nee, niks aangekomen. Zelfs na de longontsteking laatst nóg weer wat kwijtgeraakt. Zit momenteel zo'n vijf kilo onder het minimumgewicht
volgens de BMI- lijstjes... Beetje zorgelijk wel, maar ga nog niet van m'n stokje. Sterker nog, voel me wel weer goed. Maar een kilootje of tien erbij
zou me welkom zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@zeilbootbewoner:  herinner je waar je vandaan komt, de ellende, de eenzaamheid, het lijden, de machteloosheid, het onvermogen je leven te leiden.......
Blijf en doe je ding. Die verslavingsaap op je schouder komt heus nog wel eens weer, die wil je weer in ellende.
Praat er met mensen over, deel je angsten en overwegingen. Niet wachten tot het telaat is, de nachtverpleging is ervoor, anders bel nummers van AA of NA die je inmiddels gescoord zult hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel duidelijk!!

Heel duidelijk ook dat je niet meer "hier", "nu" en "meteen" je leven laat bepalen. Dat vind ik al heel bijzonder!!!

Maar ja....een zeiler he, die weten Dat!

 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...