Spring naar bijdragen

Woensdag 14 februari


MarQ

Aanbevolen berichten

Lees dat Antoinnette goed in haar vel zit en en dat het traject echt in gaat, mooi. 
Bor sterkte met heit, als ik het zo lees zal hij inderdaad weer snel in het ziekenhuis belanden, zal allemaal
heel moeilijk voor jou zijn, maar wat mooi voor hem dat hij zo op jou kan rekenen. 
Jopie weer aan de slag na de vakantie. Fijn dat je de balans weer hebt gevonden. 
En ja, ik lees wel eens een stukje gezonde jaloezie bij frummers, ook het tegendeel trouwens...
ik denk dat dit een manier van wonen en leven is die heel heel mooi kan zijn, maar ook best zijn 
moeilijke kantjes heeft. Mooi te lezen hoe jij daar het evenwicht in weet te vinden keer op keer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. 

En voor kohtje in het bijzonder even. Een mijlpaal. Een symbolisch moment ook. Heel mooi man. 

En ook ongelooflijk grappig (en voorstelbaar) dat je, met alle geduld en acceptatie die je hebt en toont, dan toch die laatste vijf dagen tijd koopt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei jopie:

En ook ongelooflijk grappig (en voorstelbaar) dat je, met alle geduld en acceptatie die je hebt en toont, dan toch die laatste vijf dagen tijd koopt. 

Dank je, jopie. Tja, geduld en acceptatie, daar waar ik dingen niet kan veranderen. Maar geld is macht!! En kan in dit geval dus een ietsiepietsie veranderen.:)

(Als ik toch eens rijk was..... tiedeldiedeldiedeldiedeldiedeldum.....:musicnote::musicnote:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou...je zegt dat nu.... maar...ff zonder dollen.....

Ik geloof inderdaad dat dat mijn hoofdprikkel zou zijn voor het kopen die vijf dagen: helemaal aan het eind toch een heel klein beetje eigen invloed hebben. Niet de tijd zelf inderdaad. 

:heart:

Errug...

 

@Amethist   pecanutbroodje. Mag Dat?

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Bor:

@Kohtje Reageert op de posting van @IJsvogel die vanmiddag gaat bakken met dochter, Kohtje zegt iets hartig, @jopie vraag een pecanutbroodje van @Amethist, mits de bakker deze heeft, krijgt @Kohtje het pecanutbroodje van @jopie van @Amethist en het hartigs waar @Kohtjehet over had tegen @IJsvogel geeft @Amethist dit hartigs aan @jopie, zelf gaat  @Amethist voor een appelflapje.

zoiets...?:blink:

Haha! :lol: Prachtige weergave, Bor! :D

Dit geeft ook vrij aardig weer waarom ik doorgaans niet zo mee klets op de dagdraad, al lees ik het vrijwel allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...