MarQ Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 Mogguuhh.........weer even draadje openen Dagpact: MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 Goedemorgen Lekker uitgeslapen tot 6 uur. Dagpact: MarQ Momentum Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 Goeiemorgen! Dagpact: MarQ Momentum jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 Goedemorgen frummers. Het wordt al licht, buiten is het koud, maar heb zomaar het gevoel dat het een mooie dag gaat worden. Maar eerst een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 Lees dat Antoinnette goed in haar vel zit en en dat het traject echt in gaat, mooi. Bor sterkte met heit, als ik het zo lees zal hij inderdaad weer snel in het ziekenhuis belanden, zal allemaal heel moeilijk voor jou zijn, maar wat mooi voor hem dat hij zo op jou kan rekenen. Jopie weer aan de slag na de vakantie. Fijn dat je de balans weer hebt gevonden. En ja, ik lees wel eens een stukje gezonde jaloezie bij frummers, ook het tegendeel trouwens... ik denk dat dit een manier van wonen en leven is die heel heel mooi kan zijn, maar ook best zijn moeilijke kantjes heeft. Mooi te lezen hoe jij daar het evenwicht in weet te vinden keer op keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tessa1987 Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 Goedemorgen lieve mensen! Happy valentine day! Dagpact: MarQ Momentum jowan Tessa1987 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 (bewerkt) Goeie morgen mensen, Laat ik eens heel gek doen, ik zet me gewoon op het dagpact. Ben zo weer werken kanjers tot vanavond. 14 februari 2018 bewerkt door bolletje Tessa1987 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 17 minuten geleden zei Tessa1987: Goedemorgen lieve mensen! Happy valentine day! Dagpact: MarQ Momentum jowan Tessa1987 Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 Goedemorgen allemaal. Dagpact: MarQ Momentum jowan Tessa1987 Bol Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 1 minuut geleden zei Kohtje: Dagpact: MarQ Momentum jowan Tessa1987 Bol Kohtje Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 Lekker werken Bol, fijn dat je de touwtjes weer helemaal zelf in handen hebt zo langzamerhand... En Kohtje, ik las jouw rijbewijs-story, wat heerlijk... weer 'vrij' rijden, je hebt het voor de volle 100% verdiend en het is je voor nog meer dan die 100% gegund... top. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 Goedemorgen, gezellig druk op het dagpact! Ik sluit me graag aan. Dagpact: MarQ Momentum jowan Tessa1987 Bol Kohtje Antoinnette Rosee Een Valentijnsvoor jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 Goedemorgen allemaal. En voor kohtje in het bijzonder even. Een mijlpaal. Een symbolisch moment ook. Heel mooi man. En ook ongelooflijk grappig (en voorstelbaar) dat je, met alle geduld en acceptatie die je hebt en toont, dan toch die laatste vijf dagen tijd koopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 Vandaag precies 2 maanden niks gedronken, dus...ik trakteer! Ik ga zo naar de bakker om mezelf te trakteren, dus wat lusten jullie? Dagpact: MarQ Momentum jowan Tessa1987 Bol Kohtje Antoinnette Rosee Amethist Maak er een mooie dag van. Het zonnetje schijnt! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 (bewerkt) Goedemorgen, wat een prachtige dag alweer! Dagpact: MarQ Momentum jowan Tessa1987 Bol Kohtje Antoinnette Rosee IJsvogel Amethist Vind ik Citee 14 februari 2018 bewerkt door IJsvogel Tegelijkertijd gepost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 Oeps, we waren tegelijkertijd. Gefeliciteerd met 2 maanden, ik bedacht met net al even dat ik wel zin heb in iets lekkers, misschien vanmiddag zelf bakken met mijn dochter... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 7 minuten geleden zei jopie: En ook ongelooflijk grappig (en voorstelbaar) dat je, met alle geduld en acceptatie die je hebt en toont, dan toch die laatste vijf dagen tijd koopt. Dank je, jopie. Tja, geduld en acceptatie, daar waar ik dingen niet kan veranderen. Maar geld is macht!! En kan in dit geval dus een ietsiepietsie veranderen. (Als ik toch eens rijk was..... tiedeldiedeldiedeldiedeldiedeldum.....) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 7 minuten geleden zei IJsvogel: Oeps, we waren tegelijkertijd. Gefeliciteerd met 2 maanden, ik bedacht met net al even dat ik wel zin heb in iets lekkers, misschien vanmiddag zelf bakken met mijn dochter... Iets HART-igs natuurlijk op deze valentijnsdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 (bewerkt) Nou...je zegt dat nu.... maar...ff zonder dollen..... Ik geloof inderdaad dat dat mijn hoofdprikkel zou zijn voor het kopen die vijf dagen: helemaal aan het eind toch een heel klein beetje eigen invloed hebben. Niet de tijd zelf inderdaad. Errug... @Amethist pecanutbroodje. Mag Dat? 14 februari 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 Goedemorgen allemaal, op deze prachtige dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 Pecanutbroodje @Kohtje? Klinkt goed..maar of onze bakker die heeft? Nog gefeliciteerd met je rijbewijs trouwens. Klinkt als je hem met je harde werk echt hebt verdient! Ik ga kijken! Iets hartigs moet lukken @jopie Ik denk dat ik zelf maar ga voor een appelflapje...kwijl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 18 minuten geleden zei Bor: @Kohtje Reageert op de posting van @IJsvogel die vanmiddag gaat bakken met dochter, Kohtje zegt iets hartig, @jopie vraag een pecanutbroodje van @Amethist, mits de bakker deze heeft, krijgt @Kohtje het pecanutbroodje van @jopie van @Amethist en het hartigs waar @Kohtjehet over had tegen @IJsvogel geeft @Amethist dit hartigs aan @jopie, zelf gaat @Amethist voor een appelflapje. zoiets...? Haha! Prachtige weergave, Bor! Dit geeft ook vrij aardig weer waarom ik doorgaans niet zo mee klets op de dagdraad, al lees ik het vrijwel allemaal. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 Je moet hier inderdaad redelijk soepel van geest zijn. Valt mij ook niet altijd mee hoor. Maar het kan ook inspirerend werken. Hangt een beetje af van het been waar ik 's morgens mee uit bed stap.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 Weet je wat...ik denk dat ik afhaak bij de dagdraad. Tag ik teveel? Doe ik te gezellig, tell me. Ik denk dat ik jou niet snap @Bor, nooit snap. En vise versa geloof ik. Maak er een mooie dag van. Ga ik in ieder geval doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden