jowan Geplaatst 27 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2018 Goeiemorgen! Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2018 Goedemorgen. Lijk weer een beetje boven jan te zijn. Vandaag bezoek van mijn jongste dochter en morgen de oudste met de kinderen. Dagpact: jowan Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2018 Goedemorgen frummers. Druk weekend voor je Lars, fijn dat je aan het opknappen bent. Hier ook een weekend met visite, gezellige visite dit keer. En vandaag de gebruikelijke uithuizige bezigheden.. Maar eerst nu het nog lekker rustig is een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 27 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2018 (bewerkt) Goedemorgen allen, Fijn dat het beter gaat vandaag Lars en veel plezier met je dochter vandaag! Dagpact: jowan Lars Amethist Ik ga vandaag werken, staan onderbezet. Dus dat wordt bikkelen vandaag. Maar dan vliegt de dag voorbij, dat dan weer wel. Fijne dag iedereen 27 januari 2018 bewerkt door Amethist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2018 Goedemorgen Yvonne. Ja laten we daar maar mee beginnen. Zelfs een paar dagen geen koffie gedronken dat wil wat zeggen voor een koffie leut als ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2018 Goedemorgen Amethist werk ze vandaag Amethist reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2018 Pfff, dan had je het echt te pakken dus Lars... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2018 Ja en nog wel maar goed maar meer rond de 38 verhoging dus gaat de goede kant weer op. Hoop jij ook @Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 27 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2018 Dank je Lars en Yvonne ik pik nog even snel een kop koffie van je mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2018 Werkze Amethist.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2018 Zit nog even bij 'gisteren' te lezen en zie dat Antoinnette zich heeft gemeld.. .mooi! Fijn dat je er weer bent... Dan lijkt het me ook tijd dat je een mooie avatar gaat uitzoeken toch? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tessa1987 Geplaatst 27 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2018 Goedemorgen allemaal! Voor diegene die moeten werken: fijne werkdag! Voor alle andere ook een hele fijne zaterdag! Ik ga nu ook vertrekken naar werk! Dagpact: jowan Lars Amethist Tessa1987 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2018 Goeie morgen mensen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2018 Even snel goedemorgen zeggen Vogeltjes zijn weer schoon Zo werken op 2 adressen en meteen daarna komt kleindochter, nog voor mijn verjaardag Ook gezellig ! Fijne dag allemaal lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 27 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2018 Goedemorgen Het ziet er mooi grijs uit buiten,Lekker fietsweer. Fijne zaterdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2018 Mogguh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2018 Goedemorgen. Voor het eerst sind stwee weken dat constante gevoel van naderend onheil niet aanwezig. Fijn. Rugpijn is direct gerelateerd aan spanning. Ga mijn oefeningen doen en shoppen met mijn oudste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2018 Welkom Antoinette. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sasie Geplaatst 27 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2018 Goeiemorgen Allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2018 Goedemorgen allemaal, Dagpact: Jowan Lars Amethist Tessa1987 Rosee Fijne zaterdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2018 8 minuten geleden zei Rosee: Goedemorgen allemaal, Dagpact: Jowan Lars Amethist Tessa1987 Rosee Francoise Goedemorgen iedereen. Bezig met het directe en botte communiceren van mij , Vanwege mijn autisme . Wanneer men daar boos op reageert dan schrik ik heel erg en word daar verdrietig van . Ik bedoel het goed en heb niet in de gaten dat ik mensen kwets . Hoe krijg ik dit ooit in de vingers . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2018 Goedemiddag allemaal. Nog steeds ziek met flinke koorts. Koorts heb ik altijd al aan de hoge kant gehad als ik zelfs maar flink verkouden ben, maar nu blijft het maar aanhouden. Net als bij m'n vrouw. Gammel als de pest uiteraard. Maar we strompelen door, zo goed en zo kwaad als dat gaat.. Ik zet me wel op het dagpactlijstje, maar ik hoef het eigenlijk niet eens met mezelf af te spreken om vandaag niet te drinken.. De gedachte alleen al..... Dagpact: Jowan Lars Amethist Tessa1987 Rosee Francoise Spirit Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2018 1 uur geleden zei Ietje: Heel herkenbaar. Mijn zoontje heeft ook ASS en kan heel bot en onaardig tegen ons doen. Als wij dan vervolgens boos of verontwaardigd reageren snapt hij daar helemaal niks van en wordt hij heel verdrietig. Hij bedoelt het gewoon niet zoals het eruit komt. Komt omdat wij geen filter hebben Ietje. We lijken ongevoelig maar zijn juist heel gevoelig. En worden afgerekend op onze directe manier van communiceren . Anderen kletsen achter je rug of verspreiden leugens. Dat zullen wij niet snel doen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2018 Ach Ietje, ik wist ook niet dat je ziek bent. Wat veel allemaal voor je. Het lijkt mij vreselijk zwaar. Ik vind mijn eigen operatie al doodeng, en dan hoef ik nog niets eens aan de chemo........ Ik wens je heel veel sterkte en liefde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden