Spring naar bijdragen

Zaterdag, 27 januari 2018


jowan

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Druk weekend voor je Lars, fijn dat je aan het opknappen bent. 
Hier ook een weekend met visite, gezellige visite dit keer. 
En vandaag de gebruikelijke uithuizige bezigheden.. 
Maar eerst nu het nog lekker rustig is een bakje. 

1122248.jpgAfbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamasterAfbeeldingsresultaat voor zero cola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen, 

Fijn dat het beter gaat vandaag Lars en veel plezier met je dochter vandaag! 

Dagpact:

jowan

Lars

Amethist

Ik ga vandaag werken, staan onderbezet.  Dus dat wordt bikkelen vandaag. Maar dan vliegt de dag voorbij, dat dan weer wel. 

Fijne dag iedereen:rose:

bewerkt door Amethist
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Rosee:

Goedemorgen allemaal,

Dagpact:

Jowan

Lars

Amethist

Tessa1987

Rosee

Francoise 

 

Goedemorgen iedereen. Bezig met het directe en botte communiceren van mij , Vanwege mijn autisme . Wanneer men daar boos op reageert dan schrik ik heel erg en word daar verdrietig van . Ik bedoel het goed en heb niet in de gaten dat ik mensen kwets . Hoe krijg ik dit ooit in de vingers . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal.

Nog steeds ziek met flinke koorts. Koorts heb ik altijd al aan de hoge kant gehad als ik zelfs maar flink verkouden ben, maar
nu blijft het maar aanhouden. Net als bij m'n vrouw. Gammel als de pest uiteraard. Maar we strompelen door, zo goed en zo kwaad
als dat gaat..
Ik zet me wel op het dagpactlijstje, maar ik hoef het eigenlijk niet eens met mezelf af te spreken om vandaag niet te drinken..
De  gedachte alleen al..... :(

Dagpact:

Jowan

Lars

Amethist

Tessa1987

Rosee

Francoise 

Spirit

Kohtje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Ietje:

Heel herkenbaar. Mijn zoontje heeft ook ASS en kan heel bot en onaardig tegen ons doen. Als wij dan vervolgens boos of verontwaardigd reageren snapt hij daar helemaal niks van en wordt hij heel verdrietig. Hij bedoelt het gewoon niet zoals het eruit komt.

Komt omdat wij geen filter hebben Ietje.  We lijken ongevoelig maar zijn  juist heel gevoelig.  En worden afgerekend op onze directe manier van communiceren . Anderen kletsen achter je rug of verspreiden leugens.  Dat zullen wij niet snel doen . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...