lady jane Geplaatst 25 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2018 (bewerkt) Van e Rapseflaps, een mooie dag met hopelijk even taartjestijd. 26 januari 2018 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 Goedemorgen forumleden. Dagpact: Momentum. Fijne vrijdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 Goeiemorgen. Proficiat Rapilos, heb een fijne dag! Dagpact: Momentum. jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 Mogguuhhh..... zijn we weer lekker Fris & Fruitig en maar weer op het dagpact Dagpact: Momentum. jowan MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 Goedemorgen! GELUKKIGE VERJAARDAG RAPILOS!!! Geniet ervan!! Ik ga dat alvast doen op jouw dag want ik trek zo dadelijk met mijn knappe dochter naar Eindhoven. Shoppeuuuuuuhhh!!! Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 Goedemorgen allemaal Rapilos van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 Goedemorgen!!! Dagpact: Momentum. jowan MarQ IJsvogel Bijna weekend, jarige gefeliciteerd!! Ik heb zin om er een mooie dag van te maken Vind ik leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tessa1987 Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 Good morning people! Gefeliciteerd Rapseflaps, Fleurtje veel winkelplezier in Eindoven en voor iedereen een mooie vrijdag gewenst! Dagpact: Momentum. jowan MarQ IJsvogel Tessa1987 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 Fijne dag allen en Rapilos van harte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 (bewerkt) sorry Adri, black outje..... kan ook na tig jaren niet meer drinken he, maar ja waar blijft Yvonne nu, ons (vroegere) ochtendmens zodat dit avondmens het even aan kan passen. moet wachten helaas, weg nu............ 26 januari 2018 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 Goedemorgen frummers... Jane, mocht je toch nog net thuis zijn: gewoon even bij jouw eerste berichtje op bewerken klikken.... en dan kun je ook de datum aanpassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 ... en ja, veel te laat opgestaan, hoogste tijd om daar verandering in te brengen. Maar voor nu eerst even slingers ophangen: Rapi, van harte gefeliciteerd. Maak er een fijne dag van. En ik wens je een hartstikke mooi nieuw jaar toe.. En dan nu echt eerst een bakje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 Rapske, van harte meis en nog vele jaren zonder hielspoor Moghu mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 2 uur geleden zei fleurtje: Goedemorgen! GELUKKIGE VERJAARDAG RAPILOS!!! Geniet ervan!! Ik ga dat alvast doen op jouw dag want ik trek zo dadelijk met mijn knappe dochter naar Eindhoven. Shoppeuuuuuuhhh!!! Laters Komde koffie drinken @fleurtje, dat is in de buurt hihi. O nee cola was het voor jou . Ik heb alleen maar light van de Aldi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 Gefeliciteerd ook van mij Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 2 uur geleden zei Tessa1987: Good morning people! Gefeliciteerd Rapseflaps, Fleurtje veel winkelplezier in Eindoven en voor iedereen een mooie vrijdag gewenst! Dagpact: Momentum. jowan MarQ IJsvogel Tessa1987 Francoise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 Goedemorgen allen, @rapilos gefeliciteerd en maak er een prachtige dag van! Een bloemetje voor jou Dagpact: Momentum. jowan MarQ IJsvogel Tessa1987 Francoise Amethist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 Gefeliciteerd Rapilos. Heerlijk winterzonnetje aan de westkust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 Goeiemorgen Van te Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 Goedemorgen allemaal. En rapilos natuurlijk in t bijzonder vandaag. Gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 Goedemorgen @rapilos, van harte gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 Goedemorgen lieve mensen Wat een verrassing, bij het inloggen Dank voor jullie felicitaties ! Harstikke leuk ! En wat een introductie Jane Fantastisch, dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 Hee Rapi: van harte gefeliciteerd!! Geen werk vandaag, mag ik hopen? Fijne dag allen rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 Hier helemaal geen zon gezien... De dag begon met mist en die ging in de middag over in motregen, daarna regen en nu weer motregen... De lampjes dus maar aan en het binnen gezellig maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 @Bor, wat fijn dat er nu permanent hulp voor jouw heit zal zijn. Ik hoop dat je nu echt een beetje kunt genieten van het weekend met zoonlief thuis... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden