jowan Geplaatst 8 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2018 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 8 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2018 Dagpact: Jowan Billy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2018 Dagpact: jowan Billy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2018 Goedemorgen. Gisteren zijn kinderen en kleinkinderen geweest. Kleindochter is een lief meisje. In mei word ze alweer 2 jaar. Ze had een tekening gemaakt op de kinderopvang, Kleinzoon huilde even maar na een fles was die weer stil. Hij lacht verder wel veel. Ik kan niet zoveel doen nu met ze. Kleinzoon ligt niet meer stil bij je schopt met zijn benen dus dat durfde ik niet aan om hem nu op schoot te nemen. Vandaag toch maar weer naar dagbesteding toe. Dagpact: jwan Billy Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2018 Dagpact: jowan Billy Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 8 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2018 Goedemorgen allemaal Hoop dat het gauw beter gaat met die elleboog Lars. Schiet niet op zo hè. Hier even rustig aan de koffie nog. Straks dochter wakker maken. Weer naar school vandaag en ik weer aan het werk. Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 8 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2018 Goedemorgen,dat was het niet voor de muis waar mijn kat mee binnenkwam . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2018 Goedemorgen allen. Naar het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2018 Goeie morgen allemaal, Lars ik heb het gevoel dat jij niet erg dik bent, weet niet of dat klopt maar goed eten, dan herstel je ook veel vlugger. Nondepiep wat heb ik akelig gedroomd zeg. Zat weer eens in een café en had dwars door een stoel geplast, en werd natuurlijk betrapt. Dus ontkende ik. Iedereen zei "kijk maar het ligt toch onder je stoel". "Nee dat was ik niet dat was jullie hond". "Die hebben we niet". En ik maar blijven ontkennen met een rooie biet. Ik wist dat ik fout zat. Goed dat was weer een verslag van mijn harde werken vannacht Me nu klaarmaken voor de reis naar het slaapcentrum. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 8 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2018 Goedemorgen! Geslapen als een oude krant, balen. Dagpact: jowan Billy Lars Amethist Succes bij het slaapcentrum Bolletje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2018 Goedemorgen frummers. Geslapen als een roosje...heerlijk wakker worden is dat dan. Geen ellendige droom, wat word je dan naar wakker hè Bol? En Amethist, ik hoop dat je vannacht wél weer lekker slaapt... Lars, naar de dagbesteding hoor, beetje afleiding kan geen kwaad denk ik... Maar eerst... een bakje. Extra fles cola maar neerzetten, Fleurtje moet vandaag weer aan het werk, en anders blijft er voor Reacher weer niets over Amethist reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Annemarie79 Geplaatst 8 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2018 Goede morgen allemaal. Kids naar school.. ik ga naar de sportschool. Goed gesprek met man gehad. Voel me goed. Voor ik ga slapen bedenk ik waar ik dankbaar voor ben. Heb dit forum genoemd. Fijne dag rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2018 Dagpact; jowan Billy Lars Amethist Bor Reacher Vind ik leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2018 Goedemorgen allemaal en ook zij die ik vergeten ben. Dagpact; jowan Billy Lars Amethist Bor Reacher Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2018 Moest vanmorgen de hondjes wakker maken. Die zijn zo gewend geraakt aan half acht. Ik ook helaas. Maar nu weer gewoon, kwart over zes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2018 Lekker Yvonne! Een hele fles cola! Wat lief dat je kat je wakker kwam maken met ontbijt voor jou Sowhat! Goed om naar dagbesteding te gaan Lars, Even eruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2018 En goedemorgen Kohtje. Ik ga naar het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 8 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2018 Goeiemorgen, Ik heb een vannacht een sporthal gekocht. Dat is toch ook niet zonder zorgen. Reacher, spannend linkje, maar bij het openen gaat er wat fout.... Net terug van bloed prikken, op eigen verzoek, of de leverwaarden e.d. een beetje ok zijn. Toch wel een beetje spannend. Koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2018 37 minuten geleden zei Kohtje: Goedemorgen allemaal en ook zij die ik vergeten ben. Dagpact; jowan Billy Lars Amethist Bor Reacher Kohtje Francoise Goedemorgen. Aan de koffie en zo gaan cross trainen . Vanaaf bij kickboks school gaan kijken . Hopelijk pas ik er tussen . Wel fijn als je dan wakker word @bolletje en het blijkt maar een droom te zijn pfff. Euh link??? @Pelle2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 8 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2018 Bor, het duurde even, maar ik snap 'm Ja Francoise, even goed zoeken. Maar verwacht er niet te veel van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2018 42 minuten geleden zei Pelle2: Ja Francoise, even goed zoeken. Maar verwacht er niet te veel van. Bedoel je dat "vind ik leuk " linkje ? Ja sorry ben slecht in zoiets (autistisch trekje ) en geen rust voordat ik het snap (idem) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 8 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2018 Yep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2018 Goeiemiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2018 Goedemiddag wat is het koud buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2018 Het is supergeweldigfabelfantastischgrandioos koud buiten Lars. Ik hou ervan Lekker de kou tegen de wangen en daarna het knusse huisje weer in. Moet je wel een warme jas en een knus huisje hebben tuurlijk. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden