Spring naar bijdragen

Zondag 31 december 2017


Lars

Aanbevolen berichten

51 minuten geleden zei Reacher:

Ik heb WiFi op de hotelkamer. Nog geen le beum of la ploffe gehoord. Niets, nada.:D

Moet je op 14 juli eens naar Parijs gaan. Dan vieren de Fransen hun nationale feestdag en weten ze wel wat vuurwerk is. Maar het zal toch straks ook wel komen daar, lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tantra week en geen ruimte om nog iets te lezen op dit forum. Druk druk druk dus. Sterkte Erik.

 

En nog bedankt voor je algemene nieuwe jaarswens voor iedereen. Kon het er af? ;)

bewerkt door renate
Ergerde me aan wat iedereen op social media doet: gelukkig nieuw jaar he? Mooie dagen enzovoort. Gaap, menen ze geen bars van. Makkelijk van af maken.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Suikertje. Van mij ook een grote/dikke hug. Knuffel vind ik dan weer niet passend klinken voor mannen onder elkaar. Flauwekul natuurlijk,
maar toch... Ik ben de laatste tijd, sinds je 'groeispurt' ook steeds geneigd je Suiker te noemen i.p.v. Suikertje. Maar ja, je nickname is nou
eenmaal Suikertje en daar hou ik me aan. Maar al met al ben je voor mij dit jaar wel gegroeid en zeg maar gepromoveerd van Suikertje naar
Suiker. En ik wens je een goed, daadkrachtig en succesvol 2018.

Net als alle andere mensen van dit forum trouwens. Maar het voorgaande was even mijn bewondering en toch ook wel verbazing uitspreken naar Suikertje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch wéér een heel jaar hier op het forum volgemaakt. De laatste tien jaar heb ik vaak gedacht dat ik hier nu lang genoeg geweest ben, in ogenschouw
genomen dat veel mensen hier, als ze een tijdje de boel op de rails hebben, uit het zicht verdwijnen. Probleem is dat ik niet precies weet wat ik moet
verstaan onder 'op de rails hebben'. Oftewel, ik weet niet wanneer ik het forum niet meer 'nodig' heb. Tuurlijk zal ik niet (meteen) terugvallen in
drankgelagen als ik hier niet meer zou meelezen en schrijven, maar op de één of andere manier is dit forum, zoals het bij m'n prille droogleven, m'n
terugval en m'n opkrabbelen nadien hoorde, ook bij m'n alcoholloze leven gaan horen. Niet zozeer meer met de functie om me droog te houden maar meer
een sociale functie. Gewoon wat babbelen, af en toe een bemoedigend woordje, flauwe grapjes maken waar ik zo'n behoefte aan blijk te hebben,
soms met m'n neus op de feiten gedrukt worden, inkijkjes in levens die zo anders zijn dan dat van mij, inkijkjes in levens die soms verrassende
gelijkenis met dat van mij vertonen, soms geplaagd worden tot zelfs soms gekwetst worden, maar ook complimentjes krijgen, dingen van en over
mensen te lezen krijgen waar ik geen hout van snap, kortom menselijke verbinding is wat me steeds vrijwillig naar dit forum laat komen.
In het dagelijks leven heb ik niet echt heel veel sociale contacten en dat vind ik ook helemaal niet erg. Maar dit forum vult voor mij nou net
dat gat waar ik zonder forum misschien wel in zou vallen.

Ik sluit dan ook niet uit dat ik volgend jaar hier wéér de beste wensen aan m'n forumgenoten toedicht, maar laat ik het voor nu maar
bij vandaag houden. Dan zien we morgen wel weer.

Bedankt allemaal in elk geval voor het in stand houden van dit forum. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Suikertje, Chez Antoinette bestaat nog altijd. Portugese keuken. Vroeger was het voor mij en m'n maat altijd de afsluiter van
een avondje stappen... de hamburger van Chez Antoinette. Was toen niks Portugees aan..
Wat mij betreft ben je welkom in dit stadje.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijna 12 uur. Bijna het jaar voorbij. 

Ik sluit me (vrijwel letterlijk) aan bij kohtje. 

Geen grote doelen voor 2018 (of t zou moeten zijn dát ik geen grote doelen meer zoek): gewoon zo door en of ik dan wel of niet grenzen verleg zal de tijd leren. Het hoeft van mij in ieder geval niet meer. 

10 jaar geleden de  koers gewijzigd. Niet makkelijk altijd, maar geen dag spijt gehad. 

Zoals jowan vaak schrijft: de rust. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O en dat knallen? Ik vind t heerlijk. Ben uiteindelijk toch bij dochter en haar man geëindigd vanavond en kon dus heerlijk met aandacht op de rand van het bed naast het bange kleintje zitten en haar kroeshaartjes strelen tot ze sliep. "Leg je koppie maar tegen oma aan".....een handje in mijn hand en rustig werd ze. 

Ik maak er lekker gewoon misbruik van. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...