bolletje Geplaatst 31 december 2017 Rapport Share Geplaatst 31 december 2017 13 uur geleden zei Amethist: Daar ga ik eens even op Googelen. Nooit van gehoord Ik ook niet Woehahaha Amethist reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 31 december 2017 Rapport Share Geplaatst 31 december 2017 Gelukkig vergat ik te Googlen Bolletje Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 december 2017 Rapport Share Geplaatst 31 december 2017 Goedemorgen allen. Mediteren is mijn ding. Ijszwemmen de uitdaging die nieuw is, Kom maar op! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2017 Rapport Share Geplaatst 31 december 2017 Is goed Lik. Dan ga ik wel staan te kijken met een lekkere wamme jas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 31 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2017 Zo dat was stoer van jullie! Nu lekker aan de oliebollen tast toe! Bob en Amethist Reacher en Amethist reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 december 2017 Rapport Share Geplaatst 31 december 2017 Dat was weer leuk Lars kan iemand me bij het kampvuur rollen om te ontdooien Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 31 december 2017 Rapport Share Geplaatst 31 december 2017 Nou, ben benieuwd hoe je me dat koude water ingekregen hebt Lars! Maar ik sta er lachend op, dus waarschijnlijk heb ik al mijn vingers en tenen nog Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 december 2017 Rapport Share Geplaatst 31 december 2017 Laatste oliebol. Dan plof ik. Heeeeeeelijk..... Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 31 december 2017 Rapport Share Geplaatst 31 december 2017 Zo, dat zwemmen wast best koud. Nu maar weer bijkomen bij een lekker warm vuurtje. Reacher is ook alweer ontdooid gelukkig. En dat lallen laten we maar over aan dronkaards, hoor. Wij gaan gewoon zingend het oude jaar uit. Straks nog mooi siervuurwerk, hoop ik. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 31 december 2017 Rapport Share Geplaatst 31 december 2017 Wel een beetje hetzelfde zingen allemaal! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 31 december 2017 Rapport Share Geplaatst 31 december 2017 (bewerkt) Gelukkig Nieuwjaar 31 december 2017 bewerkt door Bob Amethist reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 31 december 2017 Rapport Share Geplaatst 31 december 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 31 december 2017 Rapport Share Geplaatst 31 december 2017 Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2017 Rapport Share Geplaatst 31 december 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 december 2017 Rapport Share Geplaatst 31 december 2017 Gelukkig 2018! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 31 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2017 Gehaald! Gelukkig nieuw jaar allemaal Droge feestdagen: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 december 2017 Rapport Share Geplaatst 31 december 2017 Zojuist zei Lars: Droge feestdagen: Lars Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 31 december 2017 Rapport Share Geplaatst 31 december 2017 Droge feestdagen: Lars Lika Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 31 december 2017 Rapport Share Geplaatst 31 december 2017 Droge feestdagen: Lars Lika Bob Amethist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2018 9 uur geleden zei Amethist: Droge feestdagen: Lars Lika Bob Amethist Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2018 Droge feestdagen: Lars Lika Bob Amethist Bol Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 1 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2018 Droge feestdagen: Lars Lika Bob Amethist Bol Nancy Nicky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2018 Lars. Bedankt fijne reismaat, het was super en we hebben weer veel gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 1 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2018 Droge Feestdagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2018 8 minuten geleden zei NickyLJ80: Droge feestdagen: Lars Lika Bob Amethist Bol Nancy Nicky Jannigje sorry mensen ik was stil, heb niet echt bijgedragen aan de feestvreugde. Maar wél droog gehouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden