Kohtje Geplaatst 19 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2018 3 uur geleden zei Nietmeer: ....... en gebruik veel Citroën en munt. Love you!!! IJsvogel en Nietmeer reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 19 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2018 Nog een hele klus hoor om die auto in de theepot te krijgen!! Vergis je niet. irritant soms die autocorrctie! Mereltje en Ann reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2018 Ik heb hier een theepot in de vorm van een lelijk eendje... maar die staat in de vitrinekast. Drink toch nooit thee. Leuke autocorrectie heb je, vind ik in dit geval. Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 19 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2018 Ja mijn autocorrectie denkt dat tie grappig is. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 Nou het probleem van om 3-4 uur wakker worden en niet meer lunnen slapen is gekraakt. Het is de avondthee van 22:00. En daar baal ik van want dat is een van de weinige leuke dingetjes die ik samen doe met mn liefje. Dan maar aan de rooibos of iets anders. Als ik m helemaal skip dan heb ik s ochtends pien in het dak, ben zo gewend geraakt om om 22:00 nog ff gehydrateerd te worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Onbekend Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 Oh balen is dat! Inderdaad maar een thee zonder theïne pakken dan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 Slaapthee, hoewel ik dat persoonlijk smerig vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 Nepgamba’s.... van tuinboon??? Ja dat gevoel dat alles goed is dat ken ik. Heb ik als ik met de hond ‘s ochtends over de dijk loop (bv vanochtend). Heel gewoon, gras, hond, stok, rivier, zon, wind en ik. Verder niks bij nodig. Of een goed gesprek met de kids, gisteravond. T schooljaar is afgelopen en ze zijn super ontspannen. Ja wat is de bron. Er is geen bron van buiten zoals je zegt. Je bent er zelf bij en als je aan andere dingen zit te denken dan mis je het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 Dat is waarom ik elke avond m'n honden vlak voor het slapen gaan nog even knuffel en ze in hun oren fluister dat ze nog maar heel lang bij me (ons) moeten blijven - in goede gezondheid, overigens - omdat ze een groot voorbeeld voor me zijn... zo lekker makkelijk in 'het hier en nu'.. Mereltje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 Precies!!! En ff uitschudden (dan heb ik niet over water afschudden, gewoon in droge toestand) om aan wat anders te denken, dat kunnen ze ook zo goed. Komen we een andere hond tegen, wil ie ermee spelen, baasje geen zin gaat het feest niet door: hop ff uitschudden en weer door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mereltje Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 4 uur geleden zei bumperjim: Nou het probleem van om 3-4 uur wakker worden en niet meer lunnen slapen is gekraakt. Het is de avondthee van 22:00. En daar baal ik van want dat is een van de weinige leuke dingetjes die ik samen doe met mn liefje. Dan maar aan de rooibos of iets anders. Als ik m helemaal skip dan heb ik s ochtends pien in het dak, ben zo gewend geraakt om om 22:00 nog ff gehydrateerd te worden... Das ook wat ja... Rooibos of groen schijnt die uitwerking niet te hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 Groene thee bevat ook veel caffeine. Dat werkt bij mij ook niet goed ' s avonds. Rooibos of andere kruidentee gaat wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mereltje Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 3 uur geleden zei Nietmeer: Slaapthee, hoewel ik dat persoonlijk smerig vind. Sleepy time tea vind ik heerlijk! Wel vrij prijzig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 (bewerkt) Ja die honden kunnen we zeker een voorbeeld aan nemen. Zijn in het hier en nu, kunnen hun grenzen goed aangeven, en hebben een goede coping voor situaties die ze niet kunnen veranderen. Daarnaast is mijn hond meester in het bespelen van de gevoelens van mensen wat heel veel goodies opleverd. 20 juni 2018 bewerkt door Nietmeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 Wij hebben gewoon een chromosoom te weinig, dat is het probleem. We zijn helemaal niet zo gelukkig met die immense breincapaciteit. Dat is meer een handicap dan iets anders. Maar goed, gewoon door Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 Mooi dit. Alcolvrije wijn vind ik niet lekker. Amé wel. Weer eens halen. en na de vakantie maar weer een hond..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 Nou ik heb weer wat gevonden. Je kan thee detheïniseren door eerst een paar (max 10) seconden de thee door te spoelen met kokend water en daarna ermee thee zetten. Want theïne komt kennelijk al tijdens de eerste seconden vrij. Info komt van mn theewinkel. Zal wel kloppen dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 21 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2018 Als de thee in de man in.... goed geslapen, BJ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2018 Ja een fractie beter, weet niet of dit nou het grote verschil moet maken maar het is weer iets om lekker mee te fröbelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 21 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2018 Precies BJ. Dat is fijn om op te focussen, leidt lekker af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 23 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2018 Hoi BJ, als ik je goed gelezen heb op een ander draadje heb je het er moeilijk mee dat jullie als gezin uit elkaar lijken te groeien? Ben benieuwd wat je daarmee gaat doen, ik hoef jou niet uit te leggen dat het niet helpt om het op een zuipen te gaan zetten hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni 2018 Op 6/23/2018 om 21:57 zei Yana: Hoi BJ, als ik je goed gelezen heb op een ander draadje heb je het er moeilijk mee dat jullie als gezin uit elkaar lijken te groeien? Ben benieuwd wat je daarmee gaat doen, ik hoef jou niet uit te leggen dat het niet helpt om het op een zuipen te gaan zetten hè? Mwoa ik blijf leuke dingen voorstellen om samen te doen hè Nee dat zuipen is daarbij best wel contraproduktief geweest al die jaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni 2018 Zondag gemountainbiked met een nieuw iemand. Zegt die gozer ineens, ergens op de fiets: “trouwens ik ben gestopt met bier en überhaupt met alcohol”... ik dacht nog even “saaaaaaiii!!” maar nee ik zei heel goed, ik ook (ongeveer dan), het scheelt een hele km/u op je gemiddelde Het lijkt wel of het langzaam in raakt, stoppen met alcohol. Doorgaan met de promotie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 25 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2018 Ja, we hebben een missie. Fijn hè? Af en toe eens een lotgenoot in het echt tegenkomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2018 In mijn omgeving heeft nog niemand zich ‘bekeerd’. Komt wellicht nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden