lady jane Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 Bollewops een heerlijke Bolletjestaart; van harte gefeliciteerd (het missende stukje is naar Sha, want die verjaart ook vandaag) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Hmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Van Harte Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Mogge @lady jane en @Sita2 Van harte @bolletje Hoe ging het vannacht @Lars Succes vandaag @spirit Als het 'jouw eigen' is, voelt het vast beter Welkom terug @fleurtje Wat is er aan de hand @Berlioz2015 ? Voor iedereen: Een heel fijn weekend!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Goedemorgen.... Feli Bolletje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Bollie vante met je jarig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Bolletje jarig....? Van Harte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Goedemorgen, Bolletje van harte gefiliciteerd met je verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Ha Suikertje, hoe is het met je? enne.... Lars is toch niet aan het uitslapen in zijn nieuwe bedje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Goedemorgen Lika, gaat redelijk met me, wel goed kunnen slapen Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Goed zo Suikertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Goedemorgen frummers. Eerst de slingers maar even ophangen: Bolletje en Vol van harte gefeliciteerd. Hoop dat jullie een heerlijke verjaardag hebben en dat er en mooi nieuw jaar vóór jullie ligt.. En dan nu een bakje... Sita2 en Vol reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Nog meer jarig joh! @bolletje @Vol @Adagio @Marije1978 en @RossNerli2 Allemaal van harte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Klopt Sheila, maar die andere drie ken ik absoluut niet... en eentje heeft zelfs nog nooit iets gepost sinds hij 11 jaar geleden zich opgaf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Zojuist zei Yvonne: Klopt Sheila, maar die andere drie ken ik absoluut niet... en eentje heeft zelfs nog nooit iets gepost sinds hij 11 jaar geleden zich opgaf... Haha, ik ken ze ook niet... maar ik zag het ineens op de kalender, vandaar. Wie weet nu dan wel een post na 11 jaar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Bolletje en Vol gefeliciteerd! Fijne verjaardag! Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Goedemorgen echt net wakker Vannacht om half 4 eruit geweest om te plassen en weer door geslapen. Bol en Vol van harte gefeliciteerd Dan ben ik nog de eerste voor dagpact? Dagpact: Lars Vol en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 (bewerkt) Van harte Bolletje en Vol Dagpact Lars Mootje 2 september 2017 bewerkt door Mootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 goeiemorgen frummers. Lars weet je nog wat je hebt gedroomd? Er wordt gezegd dat de dromen van je 1e nacht in een nieuwe woning uitkomt! In elk geval een goed teken dat je er zo goed hebt geslapen! Nog vele nachten zo hopelijk. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Dat hoop ik niet Ladyjane ik droomde dat ik auditie deed voor een zangkoor. Ik kon heel mooi zingen maar dromen zijn bedrog lady jane, Sita2 en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Tetteredeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh Aanvalllhuuuuu het aparte stukje is voor Vol. Iedereen bedankt voor de felicitaties. Vol en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 weet je Lars, in the film The Kings Speech kon de koning van Engeland zingend zijn speeches houden zonder te stotteren (waar gebeurd). Wie weet wat die droom je dus toch te zeggen heeft (en ook boos kon hij goed praten) Ha Bollewops, heb je je feestmuts al op? Dan gaan we nu virtueel ff voor je zingen: Lang zal Bolletje leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Bolletje en Vol gefeliciteerd! En een goedemorgen allen! Ik zit aan de koffie met een belastingbrief in mijn hand, een naheffing van €550 over 2012... Dat konden ze niet eerder berekenen? Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Toen jij het zei over dromen dacht ik daar zelf ook al aan. Ik kan niet mooi zingen maar ik kan wel zingen zonder stotteren. Misschien is het inderdaad een teken. Ik ga naar de keuken kijken of ik wat kan eten. Vandaag de buurt maar eens verkennen kijken of ik een ijscoman kan vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Goeiemorgen. Dagpact: Lars Mootje jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden