Spring naar bijdragen

Woensdag 9 augustus


Markuana

Aanbevolen berichten

Welkom terug Quinn:heart:

Lars, ik begrijp dat je liever zou willen dat het allemaal niet aan de hand zou zijn, maar ja.

het is ook maar een manier om te kijken hoe of wat. Je hoeft niet door een brandende hoepel te springen? Anders gaan we dat nog even oefenen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook weer van de partij hier:

Dagpact:

Momentum 

Mark

Herstel

tinto

jowan

Lars

Quinn

Kohtje

Nicky

 

Straks eerst maar eens ontbijten want van dat lekkere ontbijt hierboven krijg ik gewoon trek. En dan ook even boodschappen doen (in de ochtend echt een stuk makkelijker om de wijn te laten staan).

Ga me vandaag ook wagen aan het behangen van een muurtje. Echt handig ben ik daar niet in maar goed, het is geen paleismuur dus zó netjes hoeft het ook niet.

Een fijne dag iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lars, ik snap het dubbele gevoel. Maar anderzijds loop je dan minder tegen beperkingen aan en dat is juist weer fijn. En t is toch ook een nieuwe start in een nieuwe omgeving met nieuwe spulletjes(!).ik hoop dat toch ook wat kunt genieten van het gezellig maken van je nieuwe woonplek

@Sheila, getsie vervelend. Ik hoop dat dat gauw voor elkaar is. En ik ga me voortaan elke dag op het dagpact zetten. Moet een gewoonte zijn of worden. 

@Quinn, sterkte. Moet je die medicatie blijven gebruiken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een hele goede morgen allemaal

Vandaag een dagje vrij

Vanmiddag weer naar de osteopaat voor mijn rug
Helpt niets helaas :angry:, dus zal wel de laatste keer zijn

Quinn

Welcome back

Yvonne,

Dank voor de koffie weer, heb al lekker 2 bakkies op :)

Nicky,

Succes met je muurtje
Ik doe het je niet na hoor :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nogmaals een goede morgen.
Hondjes weer in huis.. zien er goed uit en waren blij ons weer te zien, zelfs de oudste (ruim 14 en een half) die niet zo met z'n emoties te koop loopt.
En natuurlijk waren wij ook blij ze weer te zien, zelfs ik (ruim 60) die niet zo met z'n emoties te koop loopt.

Dat ontbijtje van Markuana ziet er inderdaad verleidelijk uit. Ben niet zo'n groot ontbijter maar in de spaarzame gevallen dat we
in een hotel of B&B (Gr. Brittanië) overnachtten ging een rijkelijk ontbijt er bij mij altijd in als koek.
Momenteel kan ik wel weer wat kilootjes gebruiken. Ik zit aan de absolute ondergrens qua gezond gewicht (BMI).
Eén kilootje er af of één centimeter erbij en ik ben te licht... Maar nu weer volop gelegenheid om te snaaien en snoepen, dus dat komt wel
weer goed. Ik voel me in elk geval goed en ga niet van m'n graatje.

Rest me te zeggen dat ik voor vandaag met mezelf heb afgesproken om er een alcoholloze dag van te maken.. maar ja, da's bijna logisch geworden
na al die tijd. 't Dagpact is de visualisatie van m'n afspraak. Niet echt nodig voor mezelf maar net zoiets als een postzegelverzameling: leuk om
uit te breiden te completeren en in ongeschonden staat te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat goed Muffin. Ik heb vrijdag de brijdergroep en ga zaterdag weer naar mn aa groep ( als ik niet fit genoeg ben kan ik met de regiotaxi, fijn om dat achter de hand te hebben)

en wat hebben we al een grote groep op het dagpact. Dat voelt goed! 

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...