Gast Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Ah, op zo'n manier. Ja, dat is balen. Maar soms betekend een stap terug, weer 3 stappen naar voren.... Probeer het beste ervan te maken. Je kan het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Een goede morgen allemaal. Dagpact: Momentum Mark Herstel tinto jowan Lars Quinn Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Ga ik ook proberen. Nu wegwezen hier ben al te laat zo naar de bakkerij. Fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Welkom terug Quinn Lars, ik begrijp dat je liever zou willen dat het allemaal niet aan de hand zou zijn, maar ja. het is ook maar een manier om te kijken hoe of wat. Je hoeft niet door een brandende hoepel te springen? Anders gaan we dat nog even oefenen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Ik ben ook weer van de partij hier: Dagpact: Momentum Mark Herstel tinto jowan Lars Quinn Kohtje Nicky Straks eerst maar eens ontbijten want van dat lekkere ontbijt hierboven krijg ik gewoon trek. En dan ook even boodschappen doen (in de ochtend echt een stuk makkelijker om de wijn te laten staan). Ga me vandaag ook wagen aan het behangen van een muurtje. Echt handig ben ik daar niet in maar goed, het is geen paleismuur dus zó netjes hoeft het ook niet. Een fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Goed plan Nicky en dan krijgen we straks nog taart van Lars. Zo lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Goeie morgen kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Beter geslapen Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Reacher, hoe is het ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 @Lars, ik snap het dubbele gevoel. Maar anderzijds loop je dan minder tegen beperkingen aan en dat is juist weer fijn. En t is toch ook een nieuwe start in een nieuwe omgeving met nieuwe spulletjes(!).ik hoop dat toch ook wat kunt genieten van het gezellig maken van je nieuwe woonplek @Sheila, getsie vervelend. Ik hoop dat dat gauw voor elkaar is. En ik ga me voortaan elke dag op het dagpact zetten. Moet een gewoonte zijn of worden. @Quinn, sterkte. Moet je die medicatie blijven gebruiken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Dank je @Lika Het klinkt toch als een flinke stap vooruit @Lars niet alles gaat zoals de gemiddelde mens normaal zou noemen, dat maakt het niets minder. @Herstel voorlopig vinden ze van wel, het idee is dat het nog wel stabiliseert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Quinn Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Ik heb ook vaak tobberij met medicijnen gehad. Of ook foute medicijnen. Helaas slik ik nogal wat. Maar bar vervelend. Ik hoop dat het inderdaad stabiliseert, @Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 een hele goede morgen allemaal Vandaag een dagje vrij Vanmiddag weer naar de osteopaat voor mijn rug Helpt niets helaas , dus zal wel de laatste keer zijn Quinn Welcome back Yvonne, Dank voor de koffie weer, heb al lekker 2 bakkies op Nicky, Succes met je muurtje Ik doe het je niet na hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Goeiemorgen Hoi Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Ook een goede morgen Kruidenthee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Goedemorgen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 8 minuten geleden zei Bor: Goedemorgen.. Dagpact; Momentum Mark Herstel tinto jowan Lars Quinn Kohtje Nicky Bor Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Moggûh, geitenbreiers.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Nogmaals een goede morgen. Hondjes weer in huis.. zien er goed uit en waren blij ons weer te zien, zelfs de oudste (ruim 14 en een half) die niet zo met z'n emoties te koop loopt. En natuurlijk waren wij ook blij ze weer te zien, zelfs ik (ruim 60) die niet zo met z'n emoties te koop loopt. Dat ontbijtje van Markuana ziet er inderdaad verleidelijk uit. Ben niet zo'n groot ontbijter maar in de spaarzame gevallen dat we in een hotel of B&B (Gr. Brittanië) overnachtten ging een rijkelijk ontbijt er bij mij altijd in als koek. Momenteel kan ik wel weer wat kilootjes gebruiken. Ik zit aan de absolute ondergrens qua gezond gewicht (BMI). Eén kilootje er af of één centimeter erbij en ik ben te licht... Maar nu weer volop gelegenheid om te snaaien en snoepen, dus dat komt wel weer goed. Ik voel me in elk geval goed en ga niet van m'n graatje. Rest me te zeggen dat ik voor vandaag met mezelf heb afgesproken om er een alcoholloze dag van te maken.. maar ja, da's bijna logisch geworden na al die tijd. 't Dagpact is de visualisatie van m'n afspraak. Niet echt nodig voor mezelf maar net zoiets als een postzegelverzameling: leuk om uit te breiden te completeren en in ongeschonden staat te houden. Asterix en Markuana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Goedemorgen.. Dagpact; Momentum Mark Herstel tinto jowan Lars Quinn Kohtje Nicky Bor Rapilos Muffin Gisteren nog langs de AA meeting geweest en vandaag voor de eerste keer in meer dan een maand terug even gaan joggen (of toch iets wat daar min of meer op lijkt ....) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 (bewerkt) Wat goed Muffin. Ik heb vrijdag de brijdergroep en ga zaterdag weer naar mn aa groep ( als ik niet fit genoeg ben kan ik met de regiotaxi, fijn om dat achter de hand te hebben) en wat hebben we al een grote groep op het dagpact. Dat voelt goed! 9 augustus 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Grote groep idd en hopelijk ook veel activiteit vandaag .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 2 uur geleden zei Lika: Beter geslapen Bol? Gelukkig wel Lika maar heb het gevoel dat het jarenlange slaaptekort zich toch gaat wreken. Lief dat je het vraagt. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Dagpact; Momentum Mark Herstel tinto jowan Lars Quinn Kohtje Nicky Bor Rapilos Muffin Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden