Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Inhoud met de hoogste waardering op 11-06-26 in Berichten tonen

  1. bolletje

    Donderdag 11 juni 2026

    Goeie morgen Musashi. Hey stelletje luiwammesen komen jullie je bed eens uit. Hup, hup.
    6 punten
  2. IJsvogel

    dinsdag 9 juni 2026

    @Roseeik heb dit jaar een implantaat gedaan. 1e deel vorig jaar, 2e deel dit jaar ivm vergoeding verzekering. Ik was best bang maar het viel echt heel erg mee en ik ben er heel blij mee. Ingreep was pijnloos, na ingreep verwachtte ik pijn als de verdoving uitwerkte maar ook niet. Kan weer normaal aan beide kanten kauwen. Echt heel fijn en daardoor slijt de rest ook weer minder hard. En ik heb echt een hekel aan alles wat met de tandarts te maken heeft, zelfs als mensen erover praten loop ik het liefst weg
    3 punten
  3. Quinn

    Donderdag 11 juni 2026

    Okay, dus, er schoot mij iets uit vandaag dat ik mee zou nemen in m'n graf, maar goed, het viel. En in plaats van walging en afkeer om me heen is er alleen maar vriendelijkheid en liefde te zien. Fuck. Life is hard. I just wanna feel numb. Maar omdat we verstandige en volwassen mensen zijn, Nachtpact: Quinn
    3 punten
  4. Lika

    Woensdag 10 juni 2026

    Alles gaat helemaal goed hier!
    3 punten
  5. Musashi

    Donderdag 11 juni 2026

    Nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact Musashi
    2 punten
  6. Kaatjemama

    Donderdag 11 juni 2026

    Goede dingen van vandaag me gedrag😜 Er is iets helemaal mis gegaan met de bestelling en plaatsen van onze aanbouw. ipv heel kwaad te worden heb ik een vriendelijk gesprek gehad en om compensatie gevraagd.trots op mezelf haha
    2 punten
  7. Senna34

    Donderdag 11 juni 2026

    Dankjewel voor het vragen ladyjane. Het is te doen. Ik heb het verband er al af, en volgende week op controle en de hechtingen eruit. Dan start de handtherapie
    2 punten
  8. Maja

    dinsdag 9 juni 2026

    @spirit: In Rotterdam de eurostar-trein genomen naar Londen. Ideaal: je komt in 3,5 uur in centrum Londen aan. En de metro brengt je overal!
    2 punten
  9. Kaatjemama

    Woensdag 10 juni 2026

    Dank je zo lief van je ben ook echt zo’n blij ei nu trots op me zelf
    2 punten
  10. Bob

    Jaarpact

    Vrijdag 12 juni 2026 voor ons allemaal
    1 punt
  11. lady jane

    Donderdag 11 juni 2026

    nou ja vergeten? Ik had niet echt zin was het probleem meer denk ik. toen kon ik even lekker de markt op
    1 punt
  12. Kaatjemama

    Donderdag 11 juni 2026

    Lekker hoor draadjes vlees maak je vaak he @spirit ben daar ook gek op ga volgende week voor het eerst maken op de bbq vandaag zo’n gietijzeren pan gekocht hiervoor.👏ben benieuwd
    1 punt
  13. Kaatjemama

    Donderdag 11 juni 2026

    Lekker bezig zwemmen zonder spullen ? ik dokter geweest ,koffie bij me moeder en gewandeld kinderboerderij geweest en ijsje gehaald alleen 😂even bij me zoon op z’n werk geweest.boodschappen rustig aan erg pijn in me rug helaas
    1 punt
  14. lady jane

    Donderdag 11 juni 2026

    goed wel Kaatje, een hele slome luie dag gehad tennis gekeken, op weg geweest naar t zwembad, maar zonder zwemspullen, goed excuus he. En nu een kaart aan het freubelen voor de buuf die morgen 77 wordt. en jij?
    1 punt
  15. lady jane

    Donderdag 11 juni 2026

    Nachtpact: Quinn kaatje🌺 Jane
    1 punt
  16. Het kan ook zijn dat de behandelaars bij zijn huidige opname van mening zijn dat de preoccupatie met dit forum die hij zich heeft aangewend niet goed combineert met hun programma. Ik neem aan dat hij hier na enige tijd wel weer terug komt en uit kan leggen wat er gespeeld heeft.
    1 punt
  17. Senna34

    Donderdag 11 juni 2026

    Succes Spirit! Handig dat je vriend vrij heeft. Bij ons staan er altijd lange rijen voor de ingang van het stort in het weekend. Dat jullie maar een eind op weg mogen komen vandaag
    1 punt
  18. Kaatjemama

    Donderdag 11 juni 2026

    Wat fijn @Lika
    1 punt
  19. Lika

    Donderdag 11 juni 2026

    Dank @Senna34. Dit is totaal geen probleem. Het is denk ik heel goed gegaan.
    1 punt
  20. Senna34

    Donderdag 11 juni 2026

    Goedemorgen allemaal, Lika beterschap, is het een beetje te doen?
    1 punt
  21. Jannigje

    Woensdag 10 juni 2026

    Dat is fijn @Lika, ik hoop dat je goed kunt slapen
    1 punt
  22. Marij

    Woensdag 10 juni 2026

    Even een kort hallo weer van mij, dag 238 en ook de dag waarop mijn man verhuist naar zijn appartement. Moeilijk, maar tegelijk lijkt het deze stap juist wel een stap richting weer meer verbinding. Het weer past er mooi bij, zon/regen/onweer/zon en vast zo weer onweer. Vanavond slaapt hij hier, gelukkig; dan kunnen we elkaar vasthouden voor hij in ieder geval komende 2 nachten daar zal zijn. Er is een nieuw kussen hier dat op bed blijft, en een kussen voor mij dat mee daar heen gaat; we hebben elkaar nog te veel lief! Maar; rustig aan, koesteren wat er weer groeit en niet te snel en instabiel weer opbouwen. En; nuchter 😊
    1 punt
  23. Yvonne

    Laatste poging

    Hoe ist nu Hub? Knap je stukje bij beetje weer wat meer op?
    1 punt
  24. Rosee

    dinsdag 9 juni 2026

    Er zijn ook al jonge koolmeesjes uitgevlogen.😍
    1 punt
  25. Lika

    Laatste poging

    Lieve Hub, sterkte van mij!
    1 punt
  26. Yvonne

    Laatste poging

    Voorzichtig met jezelf hoor Hub....
    1 punt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...