Klassement
Populaire bijdragen
Inhoud met de hoogste waardering op 08-05-26 in alle secties tonen
-
Vrijdag 8 mei 2026
lady jane en 2 anderen reageerde op bumperjim voor een discussie
De Stier had een hyperactieve dag in de badkamer dus ik heb vanavond gekookt. Linke soep want ik kan helemaal niet goed koken 😁 Rijst uit de rijstkoker, daar kan weinig aan fout (nou ja, 2 dingen: of te veel water erbij, of te weinig). Dan chinese kool met ui roerbakken met wat maggi en een bult gefrituurde knoflook uit een potje. En dan de visfilet die houdbaar was tot vandaag (niet dat wij ons iets van zo'n datum aantrekken zolang hij niet overduidelijk stinkt), in stukjes in een plastic zakje met bloem en aromaatje en dille, goed schudden dat alle stukjes vis helemaal toppie zijn en dan in de pan. Serveren met vissaus en tobasco. "De vis beter aanbakken de volgende keer" zei de Stier ogenblikkelijk want die geeft nooit zomaar 10 punten voor de moeite. OK Stier en de rest? De rest kan ermee door. Yayy! 🤪3 punten -
Okay, even voor het overzicht, hoe ga je om met welk eten. Pannenkoeken: avondeten. Appel: tussendoortje. Zak paprika chips: pure noodzaak. Vis: uitzetten in zee. Brinta: ontbijt. Of lunch. Of avondeten. Of alledrie.3 punten
-
Vrijdag 8 mei 2026
spirit en 2 anderen reageerde op bumperjim voor een discussie
3 punten -
Morgen. Onrustige nacht en nu zit ik naar een boterham te kijken. Vanmiddag weer naar huis. Voor @Yvonne ☕ Dagpact: MaryArt Marjolijn kaatje 🌺 Q3 punten
-
Voortgangsgesprek. Ik had het voorbereid. Stoppen met drinken: check. Houden aan voorgeschreven medicatie: check. Inzetten en mezelf tonen bij therapie: check. Houden aan afspraken: check. Werken aan eetpatroon: ik werk eraan. Slaapritme: minimaal, maar ik ben het gewend. Wat denk ik zelf? Ben ik klaar om het zelf te doen? Om de wereld weer aan te kijken? Er lijkt maar één goed antwoord; natuurlijk ben ik dat. Maar het antwoord is dat ik het niet weet. Hier is het een beschermde, relatief veilige omgeving. Buiten staan de verleidingen zomaar voor de deur, als ik ze niet eerst al opzoek. Om nog maar te zwijgen over het gemak waarmee een storm opsteekt, alles wat een trigger kan zijn, zomaar ineens. Maar ik ben geen exotisch dierentuinbeestje dat tegen elke prijs beschermd moet worden en waarvoor uit alle macht de vijanden worden geruimd. Ik ben Quinn en ik ben volwassen. En ja, ik heb een rugzak vol gezeik, problematiek en vage labels. Maar ik heb ook een rugzak vol gereedschap, een telefoon vol hulplijnen en de beste vrienden van de wereld. Zelf doen, maar niet alleen. In de afgelopen maanden (zo kort nog maar?) heb ik meer van mezelf prijs gegeven dan in alle jaren daarvoor. Ook, maar niet alleen, aan mezelf. Jezelf beter leren kennen, betekent ook je valkuilen beter herkennen. Als je mensen dichterbij laat komen, zijn ze er ook om je meteen te helpen. Ben ik er klaar voor? Nu? Nee. Maar wel bijna, ik werk eraan, ik werk ernaartoe. Wacht maar, ik kom eraan.3 punten
-
Vrijdag 8 mei 2026
Rosee' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Quinn voor een discussie
Nee, maar misschien wel van de tweede.2 punten -
Vrijdag 8 mei 2026
Reacher' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Quinn voor een discussie
Ik had een pannenkoek. Met een halve pot appelmoes. c noemde me een kleuter, maar appelmoes is fruit, simpel.2 punten -
Vrijdag 8 mei 2026
spirit' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Quinn voor een discussie
@Marjolijn wat speelt, speelt. Het houdt je bezig, deel het vooral. Ik ben inmiddels thuis, bij c. Die net zolang heeft gedramd totdat ik heb beloofd pannenkoeken te bakken vanavond. Ik ben te goed voor de wereld. Mazzel.2 punten -
Nachtpact Reacher Leuke dingen vandaag een vriend kwam op bezoek1 punt
-
Vrijdag 8 mei 2026
lady jane reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Lekker zeg 😊wij gaan morgen vere frietjes maken nu al zin in1 punt -
Chips als noodzaak kan ik wel verstaan en kan ook als avondeten. Alleen voor mij dan weliswaar, niet als het met/ voor anderen is.1 punt
-
Vrijdag 8 mei 2026
Kaatjemama reageerde op Quinn voor een discussie
Kijk, met @Kaatjemama kan ik praten.1 punt -
Vrijdag 8 mei 2026
spirit reageerde op Kaatjemama voor een discussie
@Quinnheerkijk pannenkoeken jaloers wij eten ze te weinig. Ik heb nooit geen zin om ze te maken. Pff oké nu dus trek in pannenkoeken maar we eten gekookte aardappels me spinazie en slavink 🧐1 punt -
Herkenbaar @IJsvogel. Chop chop aan de slag! @Marjolijnkan de huisarts niet bij jou komen? Kun je helemaal niet uit bed?1 punt
-
Vrijdag 8 mei 2026
spirit reageerde op Kaatjemama voor een discussie
1 punt -
goeiemooiemorgen frummers te weinig mensen om te volleyen dus mag ik n dag extra naar de sauna altijd heerlijke dagen daar.1 punt
-
Een beetje zoals Lika zeg maar 😐1 punt
-
Leuks: met de Stier gegeten. Beetje plannen gemaakt. Ze maakt nu weer plannen. Gaat langzaam goed komen, wordt weer een beetje als vroeger. morgen weer mointainbiken. Maar das het leuke van morgen. Nu nog even afblijven.1 punt
-
Geen hond die erop (mij) reageert. Echt verdrietig nu😁 Ga denk ik maar een nieuw account aanmaken1 punt
