Antoinnette Geplaatst 7 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2017 Voel me erg misselijk, doet me denken aan mijn drankperiode, gelukkig nu niet aan de orde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2017 Een goedemorgen allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 7 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2017 Straks sollicitatie. Ik heb met mezelf afgesproken niet nerveus te zijn. Dus ik ben alleen maar trillerig, zweterig en misselijk. Maar zéker niet nerveus xD nancy en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 7 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2017 Succes Vasja! Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2017 Goedemiddag Succes Vasja Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2017 Succes Vasja Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2017 Tussen de buien door is me vandaag nog niet gelukt. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 7 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2017 (bewerkt) Dagpact: jowan Bor Lars Kohtje Sita Iedereen goedemorgen! Dank je wel voor de koffie Yvonne. Succes Vasja! Fijn, dat je niet nerveus bent Kohtje, harder rennen? Suikertje, een glas cola wil soms helpen tegen de misselijkheid. Mazzelaartje, zet hem op! Asterix, hoe is het? Lars, en met jou? Lika, denk aan je! 7 juni 2017 bewerkt door Sita2 wat vergeten Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2017 46 minuten geleden zei Sita2: Kohtje, harder rennen? En dan zeker zo de vorige bui weer in rennen?? Nee, dank je... Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 7 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2017 Gaat wel Sita2, door blijven ademen hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 7 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2017 Ging het wat beter dan de vorige keer dat je vrouw een nachtje thuis mocht zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2017 En Sita hoe gaat het nu met jezelf? Lukt het allemaal nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2017 Ondanks dat ik me nog lang niet goed voel, probeer ik toch naar het eten te gaan. Ook mijn ex maar weer eens een mail gestuurd over hoe het met mijn zoon gaat. Anders hoor ik niks van haar helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2017 Heel goed Sugartje dat je probeert iets te eten, anders verzwak je te veel en ga je je nog rotter voelen. Hoop dat je gauw goed bericht krijgt van je ex. dat maakt het vanbinnen toch een stukje rustiger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 7 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2017 Ben aangenomen Mootje, Bob, Jannigje en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 7 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2017 Vasja, wat goed. Gefeliciteerd!! Wat ga je doen? Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 7 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2017 @Asterix: je hebt er geen r... aan maar wil je toch laten weten dat ik de situatie waarin je/jullie zit(en) intens verdrietig vind. Je bent een goeie vent en ook nog eens nuchter. Respect! Kohtje en Asterix reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2017 Van harte Vasja! Wow... Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2017 Van harte gefeliciteerd Vasja Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2017 Zo Vasja, dat hoor je niet veel meer tegenwoordig.. heel erg gefeliciteerd, mevrouw. Hopelijk wel leuk werk? Mootje, jij hebt híer weer geen r... aan, maar ik ben het helemaal met je eens. Met wat je tegen Asterix zei, bedoel ik. Mootje en Vasja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2017 Vasja,van harte gefeliciteerd Heel fijn voor je ! Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 7 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2017 (bewerkt) Hoi, hier nu alles goed gelukkig. Gister zo een erge trek aanval, nah niet normaal grrr. Ben je bijna een jaar droog, ongelofelijk maar ook weer logisch. Blijf een alcoholist natuurlijk. Had het zo zwaar gister en dacht ga hier reageren na gelezen te hebben, toen las ik de vinho/koude biertjes met schuimkragen en etc , bij welke gerechten dat heerlijk zou zijn. Tik het eerlijk was niet helpend haha. Ben meteen naar de uitlog gegaan. Nu kan ik erom lachen, gister niet. Zweet stond al in mn handen van de trek gister dat kan ik nu nog meer plaatsen. Voor mij is niet drinken vaak relax maar ook strijd, blijft zo. Natuurlijk pluk ik de nuchtere vruchten wel. Vasja van harte gefeliciteerd! Reacher fijne vakantie meis!!! Asterix jullie hebben het toch maar mooi gedaan thuis, super sterk vind ik jullie! Lika, heb zoveel aan je postings, sterkte en bedankt!! Dit bleef hangen Voor iedereen alle goeds natuurlijk! 7 juni 2017 bewerkt door Smaragd vaal in vaak geweizigd, tikfout Asterix, smart en Vasja reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 7 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2017 En ja ik mag Bor heel erg graag maar moet me iets van het hart. Jouw reacties gister........... Ja ik.... ban/verwijder alcohol uit mn leven als het op tv is, wijzig ik het kanaal of zet de tv uit als het mij niet uitkomt. Geen drank in mijn huis, gelukkig drinkt mijn partner ook niet niet maar ook op verjaardagen geen drank in huis en gezellig dat het is en kan zijn! Ik beslis, niemand anders. Mijn leven! Ik hoef niemand meer te pleasen en het wordt gewaardeerd zelfs. Een standpunt/keuze in nemen. Wel degelijk mogelijk om het uit iig mijn leven te bannen en ja als ik de bezopen gezelligheid soms zie op mooie dagen op de grote markt dan geniet ik dat zij zo genieten en heb meelij met de dag van morgen voor sommigen want ik had daar kunnen zitten en zat daar ooit heel vaak. Het is dus wel mogelijk, dit is mijn weg en hoeft het niet voor iedereen te zijn natuurlijk. Na 10 crisis opnames moest ik wel zo gaan denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2017 (bewerkt) 53 minuten geleden zei Smaragd: Lika, heb zoveel aan je postings, sterkte en bedankt!! Dank Smaragd, dat is prettig om te horen. Zo zie je maar au fond lijken mensen op elkaar.... mooi dat het forum zo werkt. We leren van elkaar, helpen elkaar etc.ik heb zelf met weinig mensen zo wezenlijk contact als met jullie. Ik durf hier mezelf meer te laten zien. Was een goede dag. Dochter vanochtend in paniek. ( moest presentatie houden.) Dat gevoel slaat dan over op mij. Weet nu wat het is. Verzet. Ik wil niet dat zij dit doormaakt ( want ik was zelf net zo). Word er boos van. En ook op mezelf. Dat ik dit erin heb gestopt. Deze angsten, dat gedoe. Dat is mijn aandeel. Maar.... ik kreeg mezelf rustig toen ik het gewoon kon laten en accepteren. Het is zo. We gaan (zij gaat) er een weg in zoeken om mee om te gaan en dat doet zij al heel goed. En ik ben haar niet en zij mij niet. Ook al lijken we nog zo veel op elkaar. Resultaat: ik vond zowel haar als mezelf een stuk leuker. In andere situaties zou ik dus beginnen met zo'n gevoel van boos verzet, er nog een paar bij krijgen die dag en dan thuis iets 'verdienen' ter ontspanning zogenaamd. Met als resultaat moe, volgende dag meer verzet etc... daarom meld ik het hier. Is voor mij alcohol gerelateerd. Het niet aan (kunnen) pakken van zaken die wel aan te pakken zijn. Moeite waard zijn. Fijne avond. 7 juni 2017 bewerkt door Lika jowan, Sita2 en Smaragd reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2017 1 uur geleden zei Smaragd: ............................................... Had het zo zwaar gister en dacht ga hier reageren na gelezen te hebben, toen las ik de vinho/koude biertjes met schuimkragen en etc , bij welke gerechten dat heerlijk zou zijn. Tik het eerlijk was niet helpend haha. Ben meteen naar de uitlog gegaan. .......................................................... En dat is dus juist de reden waarom we het niet zouden moeten promoten. Het is niet helpend, kan zelfs zucht opwekken. En als je het dan toch nodig hebt je ego op te poetsen dat jij zelf zo goed tegen de drank kan, of dat je met je wilskracht de hele wereld aankan, dan kan dat vast wel op een of ander verjaardagsfeestje of receptie. Naar mijn mening hoort dat op dit forum niet thuis. Uit respect voor hen die de eerste stap nog willen zetten. Sita2, Smaragd en Kohtje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden