jowan Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Ergens gevonden: ''Vandaag is ongewone dag. We hebben hem nooit eerder geleefd. We zullen hem nooit meer leven; het is de enige dag die we hebben.'' Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Zeg...lawaaimaker! Ze is ook es ne keer vroeg wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Ik heb ook ne goeie...las ik op een t shirt.. Don't look back, you don't live there Of I used to be schizofrenic but we're ok now Laters Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Da heb ik anders nooit gezien hier zenne maar goed t maakt ook niks uit. Op naar t werk.nu Waarom werk jij eigenlijk ni bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Goedemorgen. Dagpact: jowan Bor Lars jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Goeiesmorges Prachtige dag toegewenst allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Goedemorgen, Dagpact jowan Lars Bor Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 (bewerkt) goeie groeizame morgen frummers. en kijk even mee naar de koekoek in het karekietennest; https://www.vogelbescherming.nl/beleefdelente/koekoek 6 juni 2017 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Goedemorgen. Gaat het wel een beetje Suikertje? Je bent zo stil en lijkt zo tegen de dagen op te zien. Blij dat Pinksteren voorbij is? Ai,Ai,Ai, ik kan nog wel uren slapen. Zo werken en dan traject. Hele dag vol! Ben behoorlijk in de opbouw. Daar gaan we.....rustig aan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Goedemorgen, hier al wat onstuimig.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Goedemorgen frummers. Dinsdag alweer en terug naar het gewone leven.... Leuke dagen gehad,was gezellig, maar ben wel een beetje gesloopt Afijn, koffie en thee staan klaar Nu eerst even lekker rustig een bakje en dan aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Welkom in uw gewone leven Yvonne. Ook fijn weer toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Zeker weten Lika, ik vind de logeerpartijtjes van mijn kinderen en kleinkinderen fijn en leuk, maar ik geniet ook van het gewone leven, en na een paar dagen met een 'vol hok' ben ik ook weer hartstikke blij dat alles weer 'gewoon' gaat... Lika en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Goeie morgen op deze druilerige dag. Wel lekker hoor. 16 gr. is voor mij prima erbij, dan is het warm zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Ik lees dat AR gisteren jarig was... zo jammer dat we dat niet automatisch meer in beeld krijgen, het is een beetje te laat voor slingers, maar AR nog van harte man, dikke knuffel en een bosje blommen voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Môgge. Dagpact jowan Lars Bor Nadia Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Helemaal hersteld Kohtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Goedemorgen Bol. Het regent hier nu, ook wel weer even lekker eigenlijk. Pluutje maar meenemen zo als ik de hond uit ga laten.... Ik lees ook de berichten van Jet van gisteren (NBW).... en ben echt heel erg verbaasd. Jet was toch die vrouw die op zeker moment bij haar partner weg moest en dakloos werd? Kreeg van hieruit veel steun en toen zij verder voornamelijk communiceerde via haar eigen blog waren er volgens mij diversen van hier die haar op die manier ook bleven volgen en bleven steunen? En dan nu zo'n echt vijandige toon over het forum aanslaan???? Wat is er dan toch gebeurd Jet? ( @NBW) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Lijkt er wel op, Lika. Raar hoor, zo'n twee dagen vanuit het niets 'gevloerd' en daarna gewoon weer door. Nog wel altijd last van schouder en arm, ondanks fysiotherapie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Gaat inderdaad even niet zo goed hier Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Toch een vorm van griep misschien Kohtje, en als jouw lichaam daar heel hard tegen knokt, veel weerstand heeft én biedt... kan het inderdaad binnen de kortste keren weer over zijn. Wel heel vervelend dat je zo'n last van je schouder blijft houden.... De laatste dagen voor de Pinksteren leek het toch weer wat beter te gaan Suiker? of zit ik daar naast? Komt het misschien door de Pinksterdagen dat je nu in een dip zit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Is het niet een reactie op de afgelopen tijd Sugartje? Er is toch veel gebeurt en veel verandert. Misschien heb je daar een terugslag van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden