jowan Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 Goeiesmorges allen een prachtige dag toegewenst Waarom zo vroeg op @jowan? ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 Goedemorgen, rustig dagje vandaag. Wel gesprek met ggz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 Goedemorgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 Van mij ook een goedemorgen. Mis Lars nog steeds, maar heb nu ook veel zin in koffie.,, rustig dagje voor de boeg. Yes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 1 uur geleden zei Vasja: Waarom zo vroeg op @jowan? ^^ Laat maar! al gelezen in de draad van gisteren ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 Goedemorgen frummers. Koffie. En thee natuurlijk Ben benieuwd hoe het met het behandelplan is gelopen gisteren Suiker. Misschien kan ik het bij 'gisteren' terugvinden, eerst maar even teruglezen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 Lekker, dank Yvonne, kan me niet herinneren dat ik het gelezen heb Suikertje. Goede vraag Yvonne. Mijn grijze hersencellen zijn zonder koffie nog niet zo actief. Maar dat is nu zo opgelost! Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 Sterkte Asterix!! hoop dat je vrouw zich snel beter voelt Asterix reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 Goedemorgen allemaal. Het jaarpact geeft aan dat Asterix vandaag al weer 9 maanden droog is en Rapilos 5 maanden. Die wil ik allebei ook hier even mijn felicitaties overbrengen. rapilos en Asterix reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 Gefeliciteerd allebei!! rapilos en Asterix reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 Een goede morgen gewenscht. Dagpact: jowan Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 Rapi en Asterix gefeliciteerd, das wel een blommetje waard... Asterix reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 Een hele goede morgen allemaal, jaaaa, al 5 maanden Voelt wel weer een beetje als een overwinning Maar heb het soms nog steeds wat lastig Vroeg gisteren om alcoholvrij biertje op een terrasje Krijg ik een Radler met 2 % alcohol Heb het terug laten nemen en een nul procent gevraagd en gekregen Ik voel me dan wel een beetje een fanatieke zeur Maar goed, anders had ik nu ook niet de 5 maanden gehaald he Asterix, Jij ook gefeliciteerd man Petje af voor je hoor Echt !, Heel knap hoe je je staande houdt zonder te drinken in je huidige situatie Diepe buiging ! Yvonne, Dank voor je koffie en bloemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 Wat goed Rapi en Asterix . Kijk eens, een hele mooie bos bloemen voor jullie. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 Goedemorgen. Gefeliciteerd met de maanden Asterix en Rapilos, goed bezig. Ook met dat terugsturen van de Radler, dat is geen zeuren, maar een principekwestie. Dagpact: jowan Kohtje Quinn lady jane en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 Een goedemorgen ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 (bewerkt) Ja, rapilos, het blijft opletten als je 0% wilt. Voor de meeste mensen, en dan bedoel ik de mensen die geen probleem hebben met hun alcoholinname, is 2% zo goed als niets, zo goed als 0%.. Maar als jij echt 0% wilt dan heb je het volste recht om in hun ogen te muggenziften omdat zelfs elk half procentje ons al ongeremd tot 100% kan aanzetten. Gefeliciteerd met je 5 maanden. 1 juni 2017 bewerkt door Kohtje feliciteerde rap. met 5% ipv 5 maanden rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 (bewerkt) Daarom neem ik ook geen bier of andere drank "die erop lijkt" . Ik stel mijn nuchterheid met dikke stip op een, neem geen enkel risico. Water is ook heel erg lekker! 1 juni 2017 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 Nou, jowan... water "lijkt wel weer heel erg op" wodka... rapilos en Asterix reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 Vind water ook heel erg lekker jowan, en drink dat dan ook vaak Maar af en toe zo'n nul procent biertje met warm weer, vind ik dan wel lekker Zet me absoluut niet aan tot meer, of om dan de volgende keer maar wel met alcohol te nemen. Maar goed, dat schijnt voor sommige mensen anders te zijn, heb ik begrepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 Dat was mijn favoriet . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 Jakkes, wodka, moet er niet aan denken Net als jenever of whisky Brrr, zooooo vies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 Niks niet zeuren inderdaad Rapi, ze hadden gewoon het verkeerde produkt gebracht. Als je om rivella vraagt accepteer je toch ook geen cola? Las overigens het 'eendenverhaal' van gisteren... Ook mijn eerste auto was een eend, dat is 42 jaar geleden en het beestje was toen al 10 jaar oud ... op zoek gegaan naar een foto ervan. Met veel moeite een foto gevonden waar hij ver weg op de achtergrond staat..... krijg ik um niet geplakt hier... rapilos en Kohtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden