Kohtje Geplaatst 29 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2017 (bewerkt) Zei ik dat 1 uur geleden?? oowww... klopt niet meer. Inmiddels 5 uur geleden.. zal om het bericht van 8.10 uur gaan. 29 mei 2017 bewerkt door Kohtje onoverzichtelijke tijdmeldingen brengen me van m'n stuk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2017 11 minuten geleden zei Kohtje: Misschien verlang ik alleen naar die klank. Dat vind ik mooi gezegd.... En ja, goed nieuws. Zowel t weer werken als t beginnend verlangen te stoppen. Heel "natuurlijk", zij het dat de gedachtes erover door de omstandigheden wellicht wat eerder kwamen. Er iets mee doen Is vijftien stappen verder en nog lang niet aan de orde. Richting bepalen hooguit. Herschikken wat belangrijk Is voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2017 Goedemorgen allemaal. "Ik kan meer dan ik aankan", komt mij ook heel bekend voor. Geldt voor mij zo langzamerhand ook wel. Alleen blijkt het achteraf, terugkijkend. Vooraf denk ik nog vaak dat "ik het niet aankan", met alle onzekerheid en angst van dien. Succes Jopie! Nadia, jij had het gisteren over de struik met de "wollige hoe heet ie ook alweer luis"? Ik heb er ook last van, bij mij zitten ze volop in de hortensia 's. Heb jij een goed remedie tegen het gespuis? Of iemand anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 29 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2017 (bewerkt) "Ik kan meer dan ik aankan", Als ik dat zou zeggen zou dat een uitdrukking zijn voor: "uitverkoop houden", " roofbouw plegen". Zoiets als in een raceauto een knop voor extra power om in te kunnen halen. Maar als je die te lang gebruikt blaas je de zaak op. Decennialang heb ik geleefd met meer te doen dan wat ik aankon. Alle pijn en ellende die daarbij kwam kijken kon ik verdoven, ik hoefde niet om te zien. Nu weet ik dat ik blij en dankbaar mag zijn met de mogelijkheden die me resten. Die gebruik ik dan ook ten volle. Het zou mooi zijn als lichaam, geest en spiritualiteit met elkaar in balans was. Dat zou het leven misschien niet gemakkelijker, maar wel eenvoudiger maken. 29 mei 2017 bewerkt door jowan typo's eruit gehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 29 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2017 Kwestie van jezelf leren kennen. Wat voor de ene persoon simpel is, is voor de ander een uitdaging. Vaak valt het kwartje pas laat, dat is jammer, maar zolang het kwartje valt is het ok. Ondertussen niet te veel annalyseren en leven.... Wat is het vies geil warm pfff.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 29 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2017 FC Europa in ..... wat een wedstrijd niet normaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2017 Ik heb hete voeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2017 Voetenbadje, fleurtje. Gewoon water. Smaak maakt niet uit. Sita2 en jowan reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 29 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2017 En ijs erbij, eventueel aardbeiensmaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2017 Hier helemaal niet warm Gewoon..lekker Binnen 24 en buiten 26 graden Beter kan je niet hebben toch !? Misschien bof ik, door aan de kust te wonen Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2017 Ja rapilos, jij boft maar door aan de kust te wonen. Wat mij betreft niet vanwege de temperatuur maar vanwege de kust. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2017 @Harp, dank je voor je reactie. Ik vreesde het al. Ik heb er al een paar jaar last van. Vorig jaar heb ik twee hortensia's in quarantaine gezet aan de voorkant van mijn flat, het mocht niet baten. Nu zitten die rotbeesten al in alle hortensia's . Er valt niet tegenop te vegen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2017 "'K wil terug naar de kust" van wie is dat ook alweer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 29 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2017 Dagpact: jowan Nadia Kohtje Mazzelaar Spirit Sita Hier ook weer hoge temperaturen, 30 graden redt het wel vandaag. Het is ook een deel wennen en je leefritme aanpassen, maar de een trekt het beter dan de ander. Ik kies vandaag voor veel airco. Mijn lijf is doodop van de alcohol :-( Maggie McNeal Jannigje :-) Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2017 Ach, die Maggie.. heb 't altijd wel een snoepie gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2017 Bedankt Sita en Bor Tot mijn verbazing kon ik het nog bijna helemaal meteen meezingen Zat blijkbaar nog ergens diep van binnen opgeslagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2017 2 uur geleden zei jowan: "Ik kan meer dan ik aankan", Als ik dat zou zeggen zou dat een uitdrukking zijn voor: "uitverkoop houden", " roofbouw plegen". Zoiets als in een raceauto een knop voor extra power om in te kunnen halen. Maar als je die te lang gebruikt blaas je de zaak op. Decennialang heb ik geleefd met meer te doen dan wat ik aankon. Alle pijn en ellende die daarbij kwam kijken kon ik verdoven, ik hoefde niet om te zien. Nu weet ik dat ik blij en dankbaar mag zijn met de mogelijkheden die me resten. Die gebruik ik dan ook ten volle. Het zou mooi zijn als lichaam, geest en spiritualiteit met elkaar in balans was. Dat zou het leven misschien niet gemakkelijker, maar wel eenvoudiger maken. Precies hoe ik hem bedoelde jowan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2017 3 uur geleden zei jowan: "Ik kan meer dan ik aankan", Als ik dat zou zeggen zou dat een uitdrukking zijn voor: "uitverkoop houden", " roofbouw plegen". Zoiets als in een raceauto een knop voor extra power om in te kunnen halen. Maar als je die te lang gebruikt blaas je de zaak op. Decennialang heb ik geleefd met meer te doen dan wat ik aankon. Alle pijn en ellende die daarbij kwam kijken kon ik verdoven, ik hoefde niet om te zien. Nu weet ik dat ik blij en dankbaar mag zijn met de mogelijkheden die me resten. Die gebruik ik dan ook ten volle. Het zou mooi zijn als lichaam, geest en spiritualiteit met elkaar in balans was. Dat zou het leven misschien niet gemakkelijker, maar wel eenvoudiger maken. Mooi gezegd jowan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2017 Goedemorgenmiddag. Zag dat Sinterklaas aankomt in Dokkum dit jaar. Kijk al uit naar november. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2017 Ha Quinn, goedemiddag. Hoe is het met je? Het is trouwens zo weer november ... maar daar heb ik nog geen zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2017 Hey Lika. Hoe het gaat? Met de gebruikelijke ups (paar) en downs (veel). Afgelopen week een paar dagen gedronken, dat draagt niet echt bij tot verbetering. Of nou, tijdelijk even wel dan, maar uiteindelijk toch niet echt. Want het helpt natuurlijk geen zak. Dus, dat. Waar is @basta gebleven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2017 (bewerkt) Jippie ik ga de 22e naar Scheveningen met een bus en veel cliënten. God dat wil ik al zo´n 15-20 jaar. Iedereen beloofd, niemand gaat. Nu eindelijk ga ik er naar toe. En ik hoef niet te lopen maar wordt gerold. Luxe hé? Heb alleen niets overlegd met de ergo, maar ik ga, wat er ook gebeurd. Kijken waar ik op school, gevist, ramen ingegooid, stenen op de tramrail, gelegd heb. Een hondendrol zoeken die in een krant doen en in de hoge flat aansteken, belletje trekken en weg lopen. Die mensen wilden dus de krant uittrappen en.......flats.hahahahaha 29 mei 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2017 21 minuten geleden zei spirit: Net even op mijn bankrekening gekeken, heb er een hele tijd niet op durven kijken, maar kreeg het er nog warmer van Staat veel te weinig op voor de huur, ik hou niets meer over, dus ik moet er echt werk van laten maken, kijken hoe verder, straks sta ik op straat met heel m'n handel. Als dat "werk van laten maken" gelukt Is zou je dat hier dan ook willen delen? Ben heel benieuwd hoe ik een ander de tekorten op mijn eigen rekening kan laten oplossen. In andere woorden: niet op je rekening kijken lijkt me het probleem niet. Tenminste, als je de rekening dan ook niet gebruikt voor uitgaven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 29 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2017 Spirit,ga daar nu echt achteraan,je wilt niet op straat komen te staan! Bel voor een betalingsregeling,neem contact op met de voedselbank,en kijk waar je op kunt bezuinigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2017 Spirit, omdat ik niets meer snap van geld en andere zaken, nou ja niets meer, eigenlijk geen interesse, heb ik iemand van de vrijwilligerscentrale die voor 1,25 per bezoek mijn geldzaken behartigd, Is er bij jou in de buurt ook niet zoiets. Hier helemaal geen zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden