jowan Geplaatst 24 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2017 Goedemorgen. Laatste dag met verplichtingen voor een lang weekend. Dagpact: jowan Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 24 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2017 Goedemorgen allemaal, Het wordt weer een mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2017 Dat is het al! Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2017 Goedemorgen Goed geslapen hier, van vandaag weer oefendag om mijn fobien te lijf te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 24 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2017 Goedemorgen, Dagpact jowan Quinn Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2017 Goedemorgen frummers. Koffie staat klaar, badkamer is vrij. Ben benieuwd wat vandaag gaat brengen. Was gisteren voorbereid op groooooote hitte... bleek het eigenlijk helemaal niet warm te worden..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 24 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2017 Goedemorgen, Dagpact jowan Quinn Nadia Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2017 Goede morgen. Dagpact jowan Quinn Nadia Reacher Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2017 Klinkt goed Quinn. Lekker uitslapen en zo Sterkte Sugar. Hoe vaker je het doet, hoe makkelijker het schijnt te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 24 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2017 1 uur geleden zei Yvonne: Was gisteren voorbereid op groooooote hitte... bleek het eigenlijk helemaal niet warm te worden..... Nog een paar dagen geduld.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2017 Dank je Bol, ik ga in ieder geval mijn best doen. Waarom zijn er zo weinig mensen actief op het forum, begrijp dat niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2017 Wat mij betreft heeft dat met vertrouwen en oprechtheid te maken. Na een paar ervaringen van je kwetsbaar opstellen en daarop stelselmatig aangevallen worden op een trollerige manier (verdekt blijven, steeds onder een andere naam opereren en alleen tevoorschijn komen om je vergif te lozen en azijn te pissen) gaat mij de zin ook wel eens over. Het duurt dan weer even voordat de moed er weer is om open te zijn. IK heb zo het vermoeden dat er wel meer zijn hier met dergelijke ervaringen, maar dat vul ik maar in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2017 Ik ben te naiëf om de trollen fratsen door te hebben. Heb het echt niet in de gate. Wel zo gemakkelijk. Dat is altijd zo geweest hoor. Ik blijf mezelf, ook hier, en heb geloof ik nog geen trollen of kabouteraanvallen gehad hier. Alleen van mijn eigen kaboutertje en die waren leuk en mmmmmmm. Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2017 Goedemorgen Ik mis Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2017 Allen een goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2017 (bewerkt) . 26 mei 2017 bewerkt door Adri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2017 Vond het inderdaad ook al zo vreemd dat het alleen maar leek te gaan over jongeren..... Maar duidelijk weer een gevalletje van ergens maar een draai aan geven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2017 (bewerkt) . 26 mei 2017 bewerkt door Adri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2017 (bewerkt) bah, dacht ik dat "we" ergens behoorlijk goed in waren, wordt het weer in twijfel getrokken... 24 mei 2017 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2017 (bewerkt) 2 uur geleden zei Adri: 2 uur geleden zei Adri: Steeds meer mensen nemen maar klakkeloos voor waar aan wat ze lezen, zonder de bron of de auteur te checken. Een kritische instelling is een zeldzame eigenschap aan het worden. Daar kan dit forum van meepraten trouwens. Eens. En dat Is ontwrichtend op zowel maatschappelijk als persoonlijk vlak. Van handig Googlen en je daarmee overtuigen van eigen gelijk op basis van de meest vage "onderzoeken" (zie vooral de vele medische diagnoses die zelf gesteld worden, of diëten) tot het stemmen op en volgen van volksmenners op basis van zuiver ongefundeerde uitspraken. Daar staat tegenover dat "waarheid", zeker vóór de verlichting, een totaal andere betekenis had dan wij nu kennen en dat het belang van "verhalen" groot Was, ook in opvoeding en vorming. Een mooi voorbeeld daarvan Is de bijbel. Vele veschillen in de details tussen de verschillende evangeliën. Wij (moderne critici) vinden dat een teken dat het allemaal onzin Is. Gaan zelfs op zoek naar die "fouten". In de oudheid echter speelde dat niet: de verhalen en de details hadden een doel. Zo zie ik het forum dan ook. Als een verzameling "verhalen" bij elkaar waar ik wel of niet iets mee kan. Waarheid speelt dan geen rol meer, slechts de inhoud van de verhalen. (Voor het maken van het onderscheid heb je die kritische grondhouding wel nodig trouwens) 24 mei 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2017 Goedemiddag allen , Hier weer verf handen Morgen nog een deur te gaan ,dan ben ik klaar Spirit, Echt mazzel ,dat je steeds nr. 1 staat bij het woningaanbod Ik stond zeven jaar geleden meestal op twintig of dertig , Dat jij steeds zo hoog staat heeft waarschijnlijk te maken met dat je een huurwoning achter laat en misschien al twintig jaar bent ingeschreven bij woonzorg. Ook ik kwam toen net in aanmerking voor een 55+ woning ,en had daardoor meer kans op een woning Was ik toen jonger geweest dan had ik steeds nummer honderd zoveel geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2017 9 minuten geleden zei jopie: ...... Zo zie ik het forum dan ook. Als een verzameling "verhalen" bij elkaar waar ik wel of niet iets mee kan. Waarheid speelt dan geen rol meer, slechts de inhoud van de verhalen. de inhoud als in "de essentie van de boodschap"... ...zoals parfum voor een belangrijk deel pis is en tóch lekker kan ruiken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2017 Zit er pis in parfum? Ff googlen want volgens mij zit je fout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden