Spring naar bijdragen

Maandag 22 mei 2017


Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Het lijkt er op dat we weer een schitterende dag gaan krijgen. 
Das mooi meegenomen weer. 
En dan staan ook de koffie en thee al klaar...... 
post-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg
Ik denk dat 22 mei wel eens een GD'tje kan worden... 

(GD = Goede Dag :D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Bob en Bol... 

Oei 26 graden... aardig veel. Dat wordt onder de parasol of binnenzitten dus. 
Geeft niet, er zijn zat mensen die dit heerlijk vinden.
Rustig aan dan maar Bollewol, extra extra rustig aan voor jou. Doen hoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Spirit, bedankt voor je reactie. Vervelend dat je mensen kent die jou tot drinken willen brengen. Die vriend van mij stelt zich heel afhankelijk op en wil veel meer tijd met mij doorbrengen dan ik wil. Daarnaast is hij vanuit mijn optiek erg zweverig.

Ik wil niet eens zoveel tijd met mezelf doorbrengen :D Maar even serieus, op zaterdagavond had ik wel bijna een fles wijn gekocht. En vannacht droomde ik dat ik dronk en dat ik dat wel ok vond. 

Hij brengt mij niet aan het drinken, dat zou mijn eigen keuze zijn.

Ik ga ook niet drinken maar het is wel een teken dat ik met mezelf iets moet. Op de rem trappen met die meneer. Maar hoe. Vandaar mijn vraag of iemand wel eens een 'uitmaak gesprek'  heeft gevoerd met een vriend ipv met een lief. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die meneer Schildpad klinkt als een doorzetter fleurtje :lol:. Hij probeert gewoon het obstakel te slijten met zijn geklim zodat hij er later geen last meer van heeft. Strategie is dat. 

Ik weet niet of er toiletten bestaan voor schildpadden. Ik dacht misschien een plankje met aarde voor het toiletgedeeltje en slablaadjes erop voor lok-deel? 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede avond allemaal

Ik wil even reageren op spirit

Spirit als je reageert op zo,n huurhuisje zal je altijd snel moeten beslissen ,je doet het of je doet het niet ,er zijn zoveel wachtende na je , Dus ook bij een volgend aanbod vrees ik dat je weer snel moet beslissen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...