Spring naar bijdragen

Zondag 14 mei 2017


Quinn

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. De helft van de gebruikelijke kater op de ochtend na het songfestival. Dit keer niet van de drank, maar alleen van de uitslag. O, en van her jodelen. Auw, mijn arme hoofd. Nu de andere kant op om dat ontbijt op bed in goede banen te leiden.

Dagpact:

Quinn

bewerkt door Quinn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Vasja! Dat hangt er van af waar je naar toe gaat, elke groep doet zo zijn ding.

De groep waar ik nu naar toe wil begint om 10:00 en duurt tot 11:30
Ik moet er wel een eind voor rijden en ik wil in  de stad mijn autootje een beetje netje parkeren zodat die heel blijft.

Dus over een uurtje ben ik vertrokken. Heb een fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DE belangrijkere vraag zou kunnen zijn: hoe lang zijn de bezoekers van een groep al nuchter en in herstel?
Aan die ervaring heb je vaak meer aan. Alhoewel ik het vaak gezellig vind, gaat het me daar niet om. Ik zit zelf ook graag tussen jongeren, terwijl ik daar toch al een paar jaar niet meer bij hoor.....

Mijn advies: gewoon de nummers bellen die erbij staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga sinds ik nuchter ben steeds vaker weer op reis. Dat zijn twee uitdagingen: alcoholvrij moet je je eigen maken, als alleenreizende betaal je de (dubbele) hoofdprijs.

Voorlopig ga ik een keer of 8 per jaar, stadsreisjes er bij en zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is ook mijn automatisme Lieve. Ik denk dat we het kunnen veranderen. Bij mij werkt het het beste als ik het belang van eten en drinken klein maak. Dus niet denken aan vervanging, maar aan andere dingen die ik wil doen. Niet zozeer het terras, maar het kijken naar mensen vanaf het terras. Niet zozeer de kroeg, maar met wie ik zal spreken in de kroeg en waarover. Etc. Dan wordt het een andere beleving. (Zegt deze beginner) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve, herkenbaar wel hoor, maar aan de andere kant is het denk ik de kunst om die charme van die wijn af te halen. Het zit wel als iets heel lekkers en romantisch in je hoofd, maar dat is het blijkbaar niet. Heb je het stukje gelezen dat Harp gisteren bij "thema's rondom alcohol" plaatste...

 

bewerkt door Pelle
typefout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, aangeschoten mensen kunnen best aardig overkomen als je zelf nuchter bent.. maar dan wel licht aangeschoten. Maar van licht aangeschoten naar
behoorlijk dronken (wat ik minder aangenaam vind om tegenaan te kijken/luisteren) gaat vaak idioot snel.

Haha... bijrijderstoel is nu hangmat.. je zit zo'n beetje op de bodem. Niet gek dat je als bijrijder commentaar hebt. Kunt nauwelijks naar buiten kijken. :huh:
Moet opnieuw bespannen en van nieuw schuim voorzien worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...