Spring naar bijdragen

Zondag 14 mei 2017


Quinn

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Sowhat:

Asterix,wat ontzettend naar voor jou en je vrouw.

Misschien eerst de overgangsklachten gaan aanpakken?

Daar hadden we het vandaag ook over, ze heeft dit altijd tegen gehouden, van het gevaar van hormoontherapie.
Meer kans op borstkanker, eierstokkanker en embolieën, want ze rookt.

Vanwege het risico wilde onze huisarts er ook niet aan, ik stond er enkele maanden geleden op dat ze ze kreeg en hij heeft ze toen maar voorgeschreven.
Echter, ze heeft er 2 keer eentje ingenomen en toen maar weer gestaakt, vanwege de mogelijke risico's.

Misschien toch maar doen, dit is geen leven, echter, het is weer wel zo dat dit maar voor een korte periode mag, en dan?
Doorgaans komt alles dan terug, soms zelfs heviger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De overgang kan voor velen voorbij gaan zonder al te veel klachten, alleen een beetje hitteaanvallen.
Ze heeft al jaren last, ging de afgelopen zomers met een natte pyjama en nat haar het bed in, met 2 ventilatoren op haar gericht. :blush:

Ze is 51.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, dan heb ik je verkeerd begrepen Bob :) Jannigje dan hou ik die eksters wel, anders wordt het wat druk bij jou.

Asterix, zorg je nu ook een beetje voor jezelf? Ik vind het zo zwaar voor jou.

bewerkt door Reacher
Tekst aangepast, stond beetje raar.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och Asterix, vrees ook de overgang. Deze periode van de maand en er is werkelijk geen land met me te bezeilen. Ook voor mijzelf niet. Boos, paniek etc. Maar het gaat na één of twee dagen over (tot nu toe). Wat moet het erg zijn voor je vrouw. En ook net zo goed voor jou. Jij had volgens mij een boek aangeraden. Dat ben ik aan het lezen. Ik zou persoonlijk alles slikken wat er is. Maar ja..... ik dronk ook alles wat er was. Iedereen is anders. :rose:

Wat een vreselijke dag. Blij dat ie voorbij is. Wist niet waar ik mezelf moest laten. Ruzie, boos, paniek, huilen, alles tegelijk. Periode van de maand. En een hele drukke week is aanstaande. Ik ga weer werken oppakken en drie dagen traject. Adem in en adem uit. 

Kreeg wel het mooiste moederdag gedicht ooit van jongste. Dus wat zeur ik nou...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Sowhat:

Asterix,misschien aan de pil beginnen,dat reguleert ook de hormonen,maar is niet zo ingrijpend als hormoon therapie.

De pil kan niet meer, daarvoor moet je nog ongesteld worden.
Daarentegen is de pil zwaarder dan hormoontherapie, de reguliere pil beval veel meer oestrogeen.

Ze had daar bij de GGZ al een doosje liggen, want dat wilde de 'dokter' zien, maar na overleg met onze huisarts (wat ik niet geloof) wilde hij het niet geven.

Gisteravond belde ze mij op, ze heeft met de verpleging overlegd en is direct  begonnen!
Normaal gaat dat eerst in de groep, maar mijn vrouw heeft het hele verhaal uitgelegd en hij zag geen reden om het te weigeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat hoop ik dan maar, gisteren schreeuwde om die pillen en vanavond kreeg ze er weer geen een, waren ze vergeten in het systeem te zetten en er was geen dokter en de verpleging mag er niet over beslissen en zo is er altijd wel wat.
Maar een medewerker die echt meewerkt heeft r voor gezorgd dat ze er eentje kreeg.

Maar, weet je wat, nu waren de opvliegers weer minder aanwezig en stak de twijfel weer meteen de kop op...zal ik dan wel doorgaan met die Femoston?
Tja, wel dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo Jongens,.. tijdje niet geweest hier.

Ik kom alleen maar zeggen dat dit ook de laatste keer is.
Het gaat goed met mij. Ik hoop oprecht dat het met jullie ook goed gaat.

Ik heb nog een klein berichtje geplaatst op mijn draadje,... over een paar dagen delete ik mijn account. <3

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...